Miten kuulit käskytysvideon?

  • 2 490
  • 4

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Eli mitä mielestäsi kuulit tältä SM-liigan Zapruder-filmiltä?

T - Ilta-Sanomat (ohessa linkki videoon)

Itse kuulin aluksi nuo samat jutut, mutta otettuani pari kaljaa ja ostettuani kymppitonnin audiovehkeet kuulinkin jotain ihan muuta. Nauhalta ei kuulu ilman huipputoistoa Lämsän ääntä ja Valtosenkin jutut ovat vääristyneitä, mutta nyt olen saanut täyden transkription kasaan (ja kyllä, on lähetetty poliisille ja liigalle)

[Kohinaa ...]
[Lämsä (hillitysti): Tome, mitä musaa erätauolla?]
[Valtonen (innostuneesti): Nyt tulee Skrillexiä!]
[Lämsä (ärtyneesti): Nyt lähtee uudet paskamusat pois ja Kari Tapiot tilalle, yhden saat jättää]
[Valtonen (paniikissa): Muse jää, Muse jää!]
[Lämsä (lakonisesti):Paskaa musa sekin on, mutta olkoon.Entäs safkat pelin jälkeen sushi vai tapakset?]
[Valtonen (ärsyyntyneenä): Tapakset!]
[Lämsä (vittuillen): Jälkkäriä?]
[Valtonen (lopullisesti malttinsa menettäneenä): Tapakset ja se vitu limujää!]
[tauko n. 3s]
[Lämsä (hämmästellen) : mikä vittu tolle Semirille nyt tuli?]
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö tämä ala olla jo "so last season" koko juttu?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Eikö tämä ala olla jo "so last season" koko juttu?

Tuohan on suoraan kuin Keskustapuolueen tai Hiihtoliiton pelikirjasta: "ei muistella menneitä","eikö olisi parempaa keskittyä tulevaan" ym ym
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu mitä paskaa. Mieluummin katson videolta vaikka SaiPa-Ilves pelin viime kaudelta. Se on sentään jääkiekkoa ja oikeaa viihdettä. Onko itsemoderointia jos sanon, että ketju lukkoon ja siten vittuun?

Olen kyllästynyt koko saagaan, huomenna alkaa jumankauta kausi! Onko joku huomannut tämmöisen pikkuseikan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös