Mainos

Miten kieltäytyä kohteliaasti?

• 10 977
  • 77

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Abor Rahim
Loistavaa varjo!! Noinhan se homma pyhässä yksinkertaisuudessaan menee. En löydä mitään mistä voisin olla eri mieltä. Vaikka tällaisen tonnikeijun juttusille olisi jostain ihmeestä joutunut ja tämä puhuisi mitä tahansa ja olisi kuin sukulais-sielu niin, joka tapauksessa 99% miehistä kääntyisi Janinan puoleen. Ja vastaavasti naisten puolella % olisi jotain 95%. Nämä nyt ihan mutu-pohjalta heitetyt mutta joka tapauksessa.

Toisaalta pitää muistaa, että kauneus on subjektiivinen asia eli ihmiset mieltävät erinäköiset ihmiset kauniiksi, mutta asia on ehdottomasti niin, että kyllä sen vastakkaisen sukupuolen edustajan tulee olla omasta mielestä hyvännäköinen. Siitä se kiinnostus lähtee. Ehkä voi ola eri juttu sellaisessa tilanteessa, jossa aluksi ollaan kavereita ja juttu lähtee siitä kehittymään.

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerrankin ihmiset ovat ihailtavan yksimielisiä jostain asiasta. Kyllähän se on aika tekopyhää edes yrittää väittää, etteikö ulkonäkö olisi tärkeä. Kyllähän sitä ihminen ulkonäön perusteella kiinnostuu. Sen jälkeen, kun alkukiinnostus on ylitetty, alkaa vasta tutustuminen tuohon henkiseen puoleen. Ulkonäön täytyy siis ylittää joku tietty minimitaso, jotta voi kiinnostua toisesta ihmisestä kunnolla. Se, kuinka korkealla tuo minimitaso sitten on, riippuu täysin ihmisestä, samoin kun se, mitkä piirteet kokee kauniiksi ja viehättäväksi.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet

Loistavaa varjo!! Noinhan se homma pyhässä yksinkertaisuudessaan menee. En löydä mitään mistä voisin olla eri mieltä. Vaikka tällaisen tonnikeijun juttusille olisi jostain ihmeestä joutunut ja tämä puhuisi mitä tahansa ja olisi kuin sukulais-sielu niin, joka tapauksessa 99% miehistä kääntyisi Janinan puoleen. Ja vastaavasti naisten puolella % olisi jotain 95%. Nämä nyt ihan mutu-pohjalta heitetyt mutta joka tapauksessa.

Aika äärimmäisiä esimerkkejä. Kai se myös riippuu siitä mitä hakee tai mitä tuntee tarvitsevansa. Etenkin nuoremmalla iällä voi kuvitella että pelkkä ulkonäkö riittää, jopa asuinkumppania valitessa, ja ehkä se riittääkin jos vain sitä tuntee tarvitsevansa. Mikäs siinä, kukin tyylillään - mutta mitenkähän on pitkällä tähtäimellä? Itse en voisi asua totaalisen tyhjäpään kanssa vaikka olisikin miss Universum, ehkä olen siinä mielessä pinnallinen. Toisaalta en varmaankaan helposti voisi olla loistavan henkilön kanssa joka ulkonäöltään olisi jotain Notre Damen kellonsoittajan luokkaa - silti sanoa näin ei tarkoita sitä että ainoa asia jolla on merkitystä on ulkonäkö vaan että suhteet ovat harvoin puhtaasti henkisiä (sellaisiakin lienee). Oma lehmä on tässä aika tukevasti ojassa: jos ulkonäkö olisi ainoa mikä merkitsee, en olisi ikinä kelvannut vaimolleni. Vähän mysteeri se vieläkin itse asiassa on. Eikä tosiaankaan toiseen suuntaan vaikka varmasti onkin olemassa "objektiivisesti" kauniimpia, seksikkäämpiä ja täydellisempiä naisia kuin oma vaimoni. Mutta minulle ei. Ehkä siinä on rakkauden ja pelkän fyysisen seksin välinen ero: ei halua pelkästään katsella ja koskettaa vaan olla ja elää, elämänsä loppuun asti eikä siihen tosiaankaan riitä pelkkä ulkonäkö.

Edit: typot

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Varjo otti esille ulkoisen kauneuden merkityksen ja mjr totesi sen tärkeän asian, että pitkällä tähtäimellä sisäinen vaikuttaa enemmän. Tyhjäpään kanssa olisi vaikea seurustella pidempiä aikoja, samoin sellaisen ihmisen, joka arvostaa aivan eri asioita kuin itse.

Varjon äärimmäiseen esimerkkiin voisin todeta sen, että tokihan esim. baarissa näiden rouvien kanssa istuessa ensimmäisenä huomio kiinnittyisi "Janinaan", mutta jos tämän vankemman puoleisen ihmisen kanssa alkaisi juttu luistamaan, niin kyllä siinä "Janina" unohtuisi (siis edellyttäen, että tämän "Janinan" kanssa ei saisi juttua väännettyä eikä tämä pystyisi järkevästi osallistumaan keskusteluun). Kuitenkin ulkonäkö tod. näk. estäisi seurustelusuhteen. Nimim. Jonkinlaista vastaavaa kokenut.

Tai no, ei ehkä vielä - jos rupattelu olisi mukavaa, jos siitä seurannut kaverisuhde olisi mukavaa ja jos joskus sänkyyn "erehtyessä" homma luistaisi, niin se sitten varmaan olisi siinä. Kovasti kuitenkin mennään syvillä vesillä, koska on vaikea kuvitella 150-kiloisen naisen aiheuttavan vipinää puntissa... Paitsi jos nainen olisi about 250 cm pitkä, ehkä enemmänkin, jotta vartalo olisi jotenkutenkaan naista muistuttava.

Lisätään vielä se, että ainakin itselleni suurin osa naisista (siis se ikäluokka, jonka kanssa voisi alkaa seurustelemaan) on ulkoisesti "standardeissa" eli estettä siltä puolelta ei olisi.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Siis kärjistetyn esimerkkini idea oli osoittaa se ulkonäön merkitys joka usein kiistetään.

Pitkällä tähtäimellä toki "sisäinen kauneus" vie oletettavasti voiton mutta kuten sanoin, sisäisen kauneuden löytäminen on ehkäpä mahdotonta ulkoisen luotaantyötävyyden takia tjsp.

Euron "tilanteessa" on se ristiriita että millä todennäköisyydellä sinä rupeaisit juttelemaan tämän #6436543 kanssa koska vaikka Janinan kanssa ei natsaisikaan niin löytyyhän sitä sitten Viiviä, Karitaa jne.(vapaa järjestys, Maddehan voitti JA:n kisan).
Miksi siis rupeaisit juttelemaan tämän XXXL-mallin kanssa?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hetkinen! Mistä moinen stereotypiajaottelu??!? "Janina" on tyhjäpää ja "xxxl" on sisäisesti kaunis??? Voihan olla, että se hoikka nainen on hyvinkin sielukas, hauska ja mielenkiintoinen, ja se pullukka tosi vittumainen ja raskassoutuinen ihminen...

Suosikkijoukkue
HIFK
Lyhyt mutta yksinkertainen lause: "Emmä sua aja!!!"

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
mauri:
Ymmärsit nyt kyllä asian aivan väärin.
Luepa uudelleen ajatuksella viestini sisältö niin ehkä ymmärrät mitä ajoin takaa.

Sanoisin että miehille ulkonäöllä on ehkä aavistuksen verran suurempi merkitys kuin naisille. Sillä useammin sitä tulee kaupungilla liikkuessa ihmetelleeksi, että "mitä hemmettiä tuo kaunis nainen tekee tuon nörtin kanssa" kuin "Miksi ihmeessa tuo komea mies on tuon ruman naisen kanssa" koska noita ensimmäisiä tapauksia tulee paljon useammin. No, tämä nyt oli tälläinen "epävirallinen" tutkimus mutta kuitenkin.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti varjo
mauri:
Ymmärsit nyt kyllä asian aivan väärin.
Luepa uudelleen ajatuksella viestini sisältö niin ehkä ymmärrät mitä ajoin takaa.

Kunhan kommentoin. Ymmärsin toki, mitä kirjoitit. Huomautin vain, että lähtökohta pohdinnoille oli stereotypinen. Aiheesta on tuon tuosta käytykin keskustelua, ja meikäläisen näkemyksen mukaan naisen sisäinen hehku muovaa ulkokuortakin. Usein tulee nähneeksi sinänsä kauniita naisia, mutta joiden sisäinen epävarmuus näkyy ulos päin jopa kovuutena ja esimerkiksi ylimeikkaamisena, vaikka vähemmälläkin pärjäisi. Sitten on niitä, jotka eivät ole varsinaisesti klassisen kauniita, mutta sisäinen luottamus ja tasapainoinen suhtautuminen itseen tekee naisesta kauniin, olkoonkin, että vyötäröllä olisi muutama ylimääräinen kilo. Vastustan sairaalloista laihuutta ja jatkuvaa ulkonäköön tuijottamista, sillä jatkuva tyytymättömyys ja jokaisen ruokapalan seuraaminen vie elämästä pois niin paljon huolettomuutta ja nautintoa. Huomattavan ylipainoinen ihminen ei kuitenkaan ole välttämättä ns. kaunis sisältä eli hän voi olla epävarmuudessaan niin raskas ihminen, että hänen rinnallaan ei yksinkertaisesti jaksa elää pitemmän päälle. Kuulostanen kovalta, mutta tarkoitan lähinnä sitä, että kyllä ulkonäkö voi puhua paljon myös sielunmaisemasta...

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkö Abor Sä mietit sitä helvetin tekstiviestiä. Eihän se pimu edes kohta muista, kuka Sä olit! Onhan täällä ehdotuksia poikineen. Pane se tekstari nyt sapikkaan menemään ja kerro meille, miten tarina jatkui.:D . Ihme nysväämistä nykyajan nuorilla!

Viestin lähetti Senior
Vieläkö Abor Sä mietit sitä helvetin tekstiviestiä. Eihän se pimu edes kohta muista, kuka Sä olit! Onhan täällä ehdotuksia poikineen. Pane se tekstari nyt sapikkaan menemään ja kerro meille, miten tarina jatkui.:D . Ihme nysväämistä nykyajan nuorilla!

Ja on se kumma Senior, kun vanhukset ei jaksa enää lukea viestiketjujen aikaisempia viestejä:) Taisin mainita lähettäneeni sen viestin ja kerroin vielä sisällöstäkin. Kerroin myös syitä tähän negatiivisen vastauksen antamiseen seuraavassa viestissäni. Kyseiseltä henkilöltä tuli myös kommenttia minulle, jossa kerrottiin kuinka viestini oli helpottanut hänen oloaan, mutta ei kuulemma pitänyt mutta-sanan jälkeisestä osiosta.:) Olemme nyt onnellisesti hyvissä väleissä ja kiitos siitä, koska tapaammehan joka ikinen arkipäivä opiskelun yhteydessä. No vanhus, kelpasiko vastaus? :)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ja on se kumma Senior, kun vanhukset ei jaksa enää lukea viestiketjujen aikaisempia viestejä:) Taisin mainita lähettäneeni sen viestin ja kerroin vielä sisällöstäkin. Kerroin myös syitä tähän negatiivisen vastauksen antamiseen seuraavassa viestissäni.

Jees, Abrahim, luin kaikki viestit ja oikeassa olit! En ollut paneutunut riittävällä intensiteetillä tekstarisuhteenne vaiheisiin voidakseni esittää napakkaa lasautustani siihen. Olit laittanut tekstarin ja saanut siihen risponssia. Luin vasta äsken kaikki ketjun viestit. Toivotan suhteellenne menestystä.

Aabbis, vanhuus ei tule yhtäkkiä eikä puun takaa. Nastaa kuitenkin, kun olet noinkin suvaitsevainen. Lupaan jatkossa paneutua viestiketjuihisi säntillisemmin. Valitse Sinä, nuoremmuuttasi, tähän loppuun sopiva hymiö. Vaikka sellainen hymy.

Viestin lähetti Senior

Aabbis, vanhuus ei tule yhtäkkiä eikä puun takaa. Nastaa kuitenkin, kun olet noinkin suvaitsevainen. Lupaan jatkossa paneutua viestiketjuihisi säntillisemmin. Valitse Sinä, nuoremmuuttasi, tähän loppuun sopiva hymiö. Vaikka sellainen hymy.

Aistinko ilmassa vihamielisyyttä ja jonkinmoista pottuilua, vai kuvittelenko vain?:eek:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Aistinko ilmassa vihamielisyyttä ja jonkinmoista pottuilua, vai kuvittelenko vain?:eek:

Eikös se ole yksi tämän virtuaalikeskustelun mielenkiintoisimmista piirteistä ja ominaisuuksista, että äänensävyt ja ilmeet puuttuu kokonaan, varsinkin jos ei käytä hymiöitä. Jää sitten kaverin kirjoittamisista lukijan aisteillekin tilaa. Miettii, että mitähän se tarkoitti?

Mutta eihän minulla ole mitään syytä Sinulle olla vihamielinen eikä pottuilla. Kunhan kommentoin, vieläpä hyvin laimeasti! Olen kiltti ihminen, jolle tosin ei kannata pottuilla, sillä siinä voi jäädä hopeamitali hanskaan. But, eiköhän me pärjätä täällä molemmat, eiks niin? Nou hätä.

Mitä ikääni tulee, olen ilmeisesti Sinua vähän vanhempi, koska en hoida naissuhteitani tekstareilla, vaan henkilökohtaisin menetelmin. Fyysisesti minusta tulee toivottavasti joskus vanhus, henkisesti ei taida tulla koskaan. Tunnen sen jo ''munissani'', jos ymmärrät mitä tarkoitan? Tähän sopisi vaikka...mmm...:p tällainen hymiö!

Piis vaan, Abor

Viestin lähetti Senior

Eikös se ole yksi tämän virtuaalikeskustelun mielenkiintoisimmista piirteistä ja ominaisuuksista, että äänensävyt ja ilmeet puuttuu kokonaan, varsinkin jos ei käytä hymiöitä. Jää sitten kaverin kirjoittamisista lukijan aisteillekin tilaa. Miettii, että mitähän se tarkoitti?

Mutta eihän minulla ole mitään syytä Sinulle olla vihamielinen eikä pottuilla. Kunhan kommentoin, vieläpä hyvin laimeasti! Olen kiltti ihminen, jolle tosin ei kannata pottuilla, sillä siinä voi jäädä hopeamitali hanskaan. But, eiköhän me pärjätä täällä molemmat, eiks niin? Nou hätä.

Mitä ikääni tulee, olen ilmeisesti Sinua vähän vanhempi, koska en hoida naissuhteitani tekstareilla, vaan henkilökohtaisin menetelmin. Fyysisesti minusta tulee toivottavasti joskus vanhus, henkisesti ei taida tulla koskaan. Tunnen sen jo ''munissani'', jos ymmärrät mitä tarkoitan? Tähän sopisi vaikka...mmm...:p tällainen hymiö!

Piis vaan, Abor

Joo, näinhän se taitaa olla. Ei minullakaan ole mitään tarvetta ruveta riehumaan.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täällähän kirjoitellaan fiksuja

mjr:
Ehkä siinä on rakkauden ja pelkän fyysisen seksin välinen ero: ei halua pelkästään katsella ja koskettaa vaan olla ja elää, elämänsä loppuun asti eikä siihen tosiaankaan riitä pelkkä ulkonäkö.
Rakkaus ei ole myöskään tunne, vaan olotila, johon sisältyy oikeastaan koko tunteiden skaala.

mauri:
Usein tulee nähneeksi sinänsä kauniita naisia, mutta joiden sisäinen epävarmuus näkyy ulos päin jopa kovuutena ja esimerkiksi ylimeikkaamisena, vaikka vähemmälläkin pärjäisi. Sitten on niitä, jotka eivät ole varsinaisesti klassisen kauniita, mutta sisäinen luottamus ja tasapainoinen suhtautuminen itseen tekee naisesta kauniin, olkoonkin, että vyötäröllä olisi muutama ylimääräinen kilo....
Kuulostanen kovalta, mutta tarkoitan lähinnä sitä, että kyllä ulkonäkö voi puhua paljon myös sielunmaisemasta...
Kovuus ja ylimielisyys on osoitus loppujen lopuksi huonosta itsetunnosta. Terve itsetunto ei polje muita, vaikka edellytykset siihen olisikin.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti laiska laita
Ole mies ja pyydä tapaamista ja kerro miten asiat on. Sen jälkeen toimit kuin mies ja soitat muutaman päivän päästä ja kysyt että onko kaikki hyvin ja sitten kun tapaat tytön jossain esim kaupungilla tai jossain bileissä juttele hänelle ja kysy kuulumisia..... Jos alat sikailemaan sen kanssa, niin pikkulinnut sitten laulavat käyttäytymisestä valitettavan kauas. Tiedä vaikka itse sitten kiinnoistuisit hänen kaveristaan niin siinähän sinulle olisi oiva puolesta puhuja. Kohteliaat ja herrasmiesmäiset käytöstavat kantavat aina hedelmää.

Muutenkin voi ihmissuhde asioissa antaa hyvän vinkin. Hoida kaikki suhteesi siten että voit olla ko. henkilön kanssa myöhemminkin tekemisissä.

Nyt en kyllä ole alkuunkaan samoilla linjoilla.

Asiaa on vaikea kenenkään kommentoida tuntematta taustoja tämän paremmin.

Jos Friidu lähettää viestin ja kyseinen henkilö ei ole senkummemmin tuttu ja hänelle ei ole tullut annettua senkummempaa toivoa minkäänsortin seurustelusta, niin viesti riittää varsin hyvin kyseiseen asiaan vastauksesksi, varsinkin kun yhteydenottokin on viestillä saapunut. Miksi tuhlata aikaa ja samalla loukata vielä pahemmin toista henkilöä?

Toiset loukkaantuvat pakeista, tulivat ne miten kohteliaasti tahansa ja anteeksia anotakaan ei tule koskaan. Kokemusta tältäkin saralta on. Puolestapuhujia eivät tarvitse kuin tenavat, todelliset tunteet ohjaavat omalla painollaan parhaaseen tulokseen.

Ystävällisten pakkien antaminen ja tapailu ns. "ystävinä" saattaa antaa turhaa toivoa, vaikka asian olisikin kohteliaasti selvittänyt. Rakastunut ihminen ajattelee omalla tavallaan, uskottelee asioita itseleen, kääntelee asiat ja puheet haaveisiinsa sopiviksi.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Miten ihmeessä sulla Tatzka on tossa sigissä tollanen lause? Kyllä tolla asenteella, mikä tossa tekstissä on luulis aika hyvin pärjäävän, eikä tarttis ihmetellä...

Oon itse sisällöstä 100 samaa mieltä. Jokainen suhde ja jokainen ihminen on omanlaisensa.

Jos mua joku lähestyy tekstarilla, niin mun mielestä ainoa oikea tapa vastata on tekstarilla.
Soittoon vastataan soittamalla.
Jos joku on ruusupuskan kanssa oven takana, ja seuraavana päivänä mietin että ei tää toimi, niin tottahan toki silloin hommat hoidetaan naamakkain.

Mun mielestä ihminen selkeesti kertoo ensiviestillään, että millä tasolla hän on valmis/kykeneväinen hommat hoitamaan.

Ei se elämä niiiin vaikeeta oo... Huumorilla :D

Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Elikkä, homman nimi on seuraava: Eräs naishenkilö on osoittanut kiinnostuksensa tekstiviestin välityksellä mutta ei tule saamaan vastakaikua, joten kun minulle ei sana ole erityisen hyvin hallussa ,niin jos vaikka täältä löysyisi sellainen sanailija joka keksisi mahdollisimman kohteliaan vastauksen. :)
Hoidat homman niin että lähetät viestin: "tule Hotelli Kämpiin huoneeseen 326. Minä säädän valot romanttisen himmeiksi ja hoidetaan homma eli annetaan rakkauden kukan kukkia. Lupaan nopean ja kivuttoman kokemuksen". Tämän jälkeen maksat hotellin ja tarjoat mulle viinat, niin minä hoidan tilanteen aamuun asti...
Tai valehtele että olet homo (jos olet suuntaunut näin, niin ei tarvitse valehdella).

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sanoisin että miehille ulkonäöllä on ehkä aavistuksen verran suurempi merkitys kuin naisille. Sillä useammin sitä tulee kaupungilla liikkuessa ihmetelleeksi, että "mitä hemmettiä tuo kaunis nainen tekee tuon nörtin kanssa" kuin "Miksi ihmeessa tuo komea mies on tuon ruman naisen kanssa" koska noita ensimmäisiä tapauksia tulee paljon useammin. No, tämä nyt oli tälläinen "epävirallinen" tutkimus mutta kuitenkin.
No tämähän on nyt selvä juttu. Jos naiset ajattelisivat kuin miehet, niin eihän täällä sukua jatkaisivat kuin italialaiset jalkapalloilijat. Sen verta rumia otuksia miehet ovat. Tästä ruma/kaunis/fiksu/tyhmä-aiheesta on juuri tehty kohtuullisen hyvä elokuva "Halin iso rakkaus".

Kun mietitään ihmistä eläimenä jonka elämäntehtävä on jatkaa sukua, niin kuten kaikilla eläimilläkin, miehen tarkoitus on valita mahdollisimman lisääntymiskykyinen eli terve eli kaunis partneri. Ei siinä hirveästi kumppanin älykkyys tunnu jos pussatessa oksettaa.

Meillä miehillä on se "etu", että myöskin naisille on lajikehityksen aikana kehittynyt taipumus kiintyä mahdollisimman lisääntymiskykyiseen partneriin eli aikoinaan hyvään metsästäjään (nykyään työssä menestyvään/varakkaaseen). Eipähän tarvi kundien käyttää aikaa ja rahaa meikaamiseen ja kampaajalla istumiseen.

Re: Re: Miten kieltäytyä kohteliaasti?

Viestin lähetti dana77
Hoidat homman niin että lähetät viestin: "tule Hotelli Kämpiin huoneeseen 326. Minä säädän valot romanttisen himmeiksi ja hoidetaan homma eli annetaan rakkauden kukan kukkia. Lupaan nopean ja kivuttoman kokemuksen". Tämän jälkeen maksat hotellin ja tarjoat mulle viinat, niin minä hoidan tilanteen aamuun asti...
Tai valehtele että olet homo (jos olet suuntaunut näin, niin ei tarvitse valehdella).

Lukekaa hyvät ihmiset niitä aikaisempia viestejä, niin tiedätte missä mennään.

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Varjo: "Euron "tilanteessa" on se ristiriita että millä todennäköisyydellä sinä rupeaisit juttelemaan tämän #6436543 kanssa koska vaikka Janinan kanssa ei natsaisikaan niin löytyyhän sitä sitten Viiviä, Karitaa jne.(vapaa järjestys, Maddehan voitti JA:n kisan). Miksi siis rupeaisit juttelemaan tämän XXXL-mallin kanssa?"

"Janinaa" tavoitellakseni - eikös näiden kahden pitänyt tässä esimerkissä liikkua yhdessä (näin sen käsitin)?

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euro:
Juuh esimerkkini oli kylläkin todella huono siinä suhteessa että se ei anna tarpeeksi reaalisia ratkaisuja.
Elikä siis todellakin jos vaihtoehdot ovat vain Janina/XXXL niin silloinhan homma toimii mainitsemallasi tavalla.

Kuitenkin on varsin epätodennäköistä että kukaan siltikään rupeaisi juttelemaan tämän XXXL-tapauksen kanssa vaikka Janina olisikin jo antanut rukkaset.
Ehkä vaihtoehto c) ei kumpaakaan olisi pitänyt lisätä listaan koska sekin saattaa nousta tuon "toisen" vaihtoehdon edelle ko. tilanteessa.

my bad, pitänee tehdä jutuista selvempiä tai jotain sinnepäin.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
"Rumuuteen ei voi kuolla." Hienosti sanottu Neumannilta. (TJEU Sinä puhut, minä vaikenen)

Sovellettuna ketjun aiheeseen, sanokaa niille että rumuuteen ei voi kuolla, mutta vitutukseen voi. Tahdon elää, joten suo se minulle, koska itse elät noilla avuilla ikuisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy