Mainos

Miten kieltäytyä kohteliaasti?

• 10 977
  • 77

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
tyly:
"Ei"

Haluamasi:
" Tällä hetkellä olen sellaisessa elämäntilanteessa että en oikein usko kykeneväni sitoutumaan sinuun sillä tavalla mitä ehjä suhde tarvitsisi."

tai

" Minun täytyy nyt sanoa rehellisesti että tunteesi ei ole molemminpuolinen ja en millään halua tuottaa sinulle pettymystä ryhtymällä suhteeseen"

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
160 merkkiä on yllättävän vähän näinkin vaikeaan tehtävään.
Mikäli nyt tekstiviestillä ajattelit vastata.

Miten olisi:

"Sinun naamasi on kuin petolinnun perse, tissisi roikkuvat kuin apinalla kädet, hiuksesi ovat kuin rikkaruohoa, perseesi on levähtänyt kuin epäonnistunut kohokas. Ole kiltti ja mene pois!"

160 merkkiä taisi ylittyä, mutta eikös nykyään saa niitä pidennettyjä viestejä?
Sitä paitsi, kohteliaisuus on yliarvostettua.
Kerran se vain kirpaisee.

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Kehoita tyttöparalle että tulee Jatkoaikaan lukemaan "Miten kieltäytyä kohteliaasti" -ketjua.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Pieni valkoinen valhe voisi sopia tässä tilanteessa. Sanot vaikka että oot homo...eiköhän se riitä.

Viestin lähetti varjo
tyly:
"Ei"

Haluamasi:
" Tällä hetkellä olen sellaisessa elämäntilanteessa että en oikein usko kykeneväni sitoutumaan sinuun sillä tavalla mitä ehjä suhde tarvitsisi."

tai

" Minun täytyy nyt sanoa rehellisesti että tunteesi ei ole molemminpuolinen ja en millään halua tuottaa sinulle pettymystä ryhtymällä suhteeseen"

Nämä kaksi viimeistä ovat sinällään varmaan käypiä, mutta ne kuulostavat aika virallisilta ja muutenkin kankeilta.

Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Lähetä toisesta puhelimesta viesti, jossa lukee esim. jätä mun mies rauhaan tai talos palaa yms.
2. Pyydä naispuolista tuttuasi soittamaan kyseiselle immeiselle ja käske hänen sanoa edelinen viesti.

Hyvä keino on kanssa totaalinen välinpitämättömyys.

Nyt tuli mieleen todella lennokas, jonka pitäisi toimia : life is a bitch and so are you...

Ei muuta kuin onnea valitsemallenne tielle.

Voittaja

Jäsen
Jos kyseessä oleva naisihminen on yhtään asiallisen näköinen, niin voit aina osoittaa hänet meikäläisen suuntaan:p

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
"aijaa... no kyl mäkin tykkään susta mut ihan ystävänä vaan... oon muuten tosi imarreltu mut ei nyt natsaa... nh... j? j..."

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten oma lääke

Anna sen maistaa naisten omaa lääkettä, jota minä ainakin olen nuorempana saanut kuulla kaikkina niinä harvoina :) kertoina kun olen saanut pakit. Eli joko:
- Mä tykkään susta kyllä tosi paljon, mutta olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että mun täytyy ottaa selvää mitä mä elämältä haluan.
tai:
- Sä oot kyllä tosi kiva ja söpö tyyppi, mutta musta meidän suhde vaan jotenkin toimii paremmin ihan vaan platonisella tasolla.

Jännä nähä miten käy. Toivotan onnea.

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotain tämmöstä:" Sä oot kyl tosi mukava ja sillee... mut käviskö vaa et oltas kavereita? Sä oot tosi hyvännäköne kimma ja tiedän, että saat minua paljon paremman jätkän... Mulla on kato toinen kiikarissa, eikä sussa oo mitään vikaa, mutta miedän kemiat ei vaan jotenkin natsaa... No, kyl sä ymmärrät... No hyvää yötä, paljon pusuja ja oman kullan kuvia =)

Eli tämä pitää lähettää aika myöhään illalla.

Kerran toi mulla on ainakin ihan hyvin toiminut

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kannatan puhelinsoittoa tai tapaamista, ja asioiden selvittelyä KUTEN MIES. Tekstailu tällaisissa asioissa on epäkohteliasta, välinpitämätöntä ja keskenkasvuista. Pelkällä tekstiviestillä kommunikointi tällaisten asioiden tiimoilta on loukkaavaa, vaikka kirjoittaisit mitä. Tekstari saa toisen tuntemaan itsensä nöyryytetyksi ja noloksi. Juttelu kunniaan!

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti mauri
Kannatan puhelinsoittoa tai tapaamista, ja asioiden selvittelyä KUTEN MIES. Se on kohteliasta. Tekstarilla torjuminen on epäkohteliasta, välinpitämätöntä ja keskenkasvuista. Pelkällä tekstiviestillä kommunikointi tällaisten asioiden tiimoilta on loukkaavaa, vaikka kirjoittaisit mitä. Tekstari saa toisen tuntemaan itsensä nöyryytetyksi ja noloksi. Juttelu kunniaan!

F

Flonaldo

Viestin lähetti Abor Rahim
Eräs naishenkilö on osoittanut kiinnostuksensa tekstiviestin välityksellä...
Viestin lähetti mauri
Kannatan puhelinsoittoa tai tapaamista, ja asioiden selvittelyä KUTEN MIES. Tekstailu tällaisissa asioissa on epäkohteliasta, välinpitämätöntä ja keskenkasvuista. Pelkällä tekstiviestillä kommunikointi tällaisten asioiden tiimoilta on loukkaavaa, vaikka kirjoittaisit mitä. Tekstari saa toisen tuntemaan itsensä nöyryytetyksi ja noloksi. Juttelu kunniaan!
Eihän se tässä tapauksessa ole mitenkään epäkohteliasta. Jos tytteli kerran tekstiviestin välityksellä tuollaisia ehdottelee, niin eikö silloin kyseinen viestimuoto ole myöskin oikea vastaukseen. Enkä nyt ymmärrä mitenkä se viestin muoto sen nöyryytyksen ja nolouden aiheuttaisi. Kirjeen kirjoittaminen on samoja kirjaimia vain paperilla, mutta sitä varmasti sinäkin pitäisit sopivana keinona.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Eihän se tässä tapauksessa ole mitenkään epäkohteliasta. Jos tytteli kerran tekstiviestin välityksellä tuollaisia ehdottelee, niin eikö silloin kyseinen viestimuoto ole myöskin oikea vastaukseen. Enkä nyt ymmärrä mitenkä se viestin muoto sen nöyryytyksen ja nolouden aiheuttaisi. Kirjeen kirjoittaminen on samoja kirjaimia vain paperilla, mutta sitä varmasti sinäkin pitäisit sopivana keinona."

Niinpä.

Ja eikö tapaaminen edellytä tapaamisen sopimista?
Eli siis ensin sanot tytölle "tota tavataanko siellä silloin ja jutellaan asiasta". Normaalilla mielellä(ei minun mielelläni) varustettu ihminen suhtautuu tällaiseen varmaankin optimistisesti ja tulee treffeille suurten odotusten kanssa.
Sitten kun kerrot asioiden todellisen luonteen niin pettymys saattaa olla paljon pahempi kuin välitön "Ei".

Vai tätäkö mauri hait?

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kun ei pahemmin tiedä missä sä oot sen muijan tavannut tai kuin kauan jutellut jne on vaikea neuvoa mitään erityistä. Itse sain kuulla joskus yhdeltä muijalta että meidän juttelumme treffeillä oli kaverillista. Kyllä se tolla tuli selväksi, pitihän se laittaa kiertoon ja yksin treffien jälkeen laitoin samansisältöisen viestin niin ei kuulunut siitä muijasta mitään.

Harmi etten muista sitä miten mä asian ilmaisin muijalle jonka kanssa kävin juhannuksena treffeille, se oli kyllä varsin kankea ja virallinen teksti. Vähän suuntaan mitä tuolla ylempänä luki. Siihenkin olin sisällyttänyt tuon kaverillisen jutun. Kaksi viikkoa meni ilman mitään yhteydenottoa sieltäpäin, mutta sen jälkeen se halusi taas nähdä minut. Kai tämä pitää ottaa sitten kaverillisena hommana..

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Flonaldo

Eihän se tässä tapauksessa ole mitenkään epäkohteliasta. Jos tytteli kerran tekstiviestin välityksellä tuollaisia ehdottelee, niin eikö silloin kyseinen viestimuoto ole myöskin oikea vastaukseen. Enkä nyt ymmärrä mitenkä se viestin muoto sen nöyryytyksen ja nolouden aiheuttaisi. Kirjeen kirjoittaminen on samoja kirjaimia vain paperilla, mutta sitä varmasti sinäkin pitäisit sopivana keinona.

Onhan se nyt aivan eri asia osoittaa kiinnostusta kuin antaa rukkaset. Olen edelleenkin soittamisen kannalla. Miksi ei voisi pirauttaa, ja jutella asia selväksi, ettei tule väärinymmärryksiä? Kummallista touhua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy