Miten käy loppukaudella?

  • 2 892
  • 14

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Nyt joulutauon ja kaiken kinkunsyönnin kunniaksi voidaan pistää veikkauksia pystyyn. Miten tulee käymään Kärpille loppukaudella?Tapahtuuko jotain erikoista?

Tässä 10 veikkausta loppukaudeksi:

-Runkosarjassa neljäs
-Tenkrat ja Ton pelaavat 28. joulukuuta.
-Bäckström pelaa kaikki ottelut pudotuspeleissä
-Yksi Kärppien pelaaja saa runkosarjan lopussa pitkän(4-10 ottelua) pelikiellon
-Uusia pelaajia ei hankita
-Kukkosen lopullinen +/- - luku on +28
-Kimmo Lotvonen tekee toisenkin maalin
-Tuomainen ei pelaa 28. joulukuuta tshekkiläisen nivusen takia
-Kärpät putoaa IFK:lle ensimmäisellä kierroksella voiton 4-2
-Lasse Kukkonen valitaan liigan tähtikentälliseen
-Näistä mikään tulee tuskin toteutumaan
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Kärpät#18
-Tuomainen ei pelaa 28. joulukuuta tshekkiläisen nivusen takia

Että te jaksatte, syön vaikka hatullisen neekerin paskaa jos Veke ei Oulussa pelaa.

edit:
Olisi tosiaan kannattanut lukea viimeinenkin rivi tuosta Kärpät#18 viestistä ennen kuin neekerinkakkaa lupaa mennä syömään. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Kärpät#18
-Tuomainen ei pelaa 28. joulukuuta tshekkiläisen nivusen takia

Minä en hatullista neekerinkakkaa syö, mutta olen valmis lyömään kanssasi suurehkosta rahasummasta vedon.

Jos kiinnostaa, kirjoita yksityisviesti.

EDIT:
Kysyn tuota asiaa huomenna Vekeltä.
Katsotaan onko hänellä lähettää terveisiä oululaisille.
 
Viimeksi muokattu:

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ois varmaan kannattanut lukea tuo viimeinenkin "teesi"? Veikatahan saa vaikka mitä, ja ylihuomennahan tuo nähdään...
 

JPL

Jäsen
omat arvaukseni....

1. Kärpät on runkosarjan 3.
2. Kärpät hankkii yhden lisävahvistuksen.
3. Kärpät ei välty jatkossakaan loukkaantumisilta
4. Kärpät pääsee jälleen pronssiotteluun.
5. Tuomainen tekee huomenna ainakin 2 tehopistettä. (yleisö viheltää silti;)
6. Kärppien nykyisestä valmennuskaksikosta vain toinen jatkaa ensi kaudella.
7. Kärppien kaikkien aikojen paras juniorimaalivahti ei saa pelata kuin yhden ottelun loppukaudella.
8. Joni Pitkänen lähtee kauden päätteeksi Philadelphiaan.
9. Kärpät joutuu hankkimaan ensi kaudeksi 3 uutta puolustajaa.
10. Puolet näistä toteutuu... ehkä ;-)
 

Voittaja

Jäsen
Kärppien kaikkien aikojen paras juniorimaalivahti ei saa pelata kuin yhden ottelun loppukaudella

Sori kun kysyn, mutta en edes näin oululaisena ymmärrä kenestä oikein puhut...mitenköhän on ulkopaikkakuntalaisten kanssa?
 

JPL

Jäsen
Tuo ei ole vielä mikään meriitti ;-)
Rinne on Kankaan Antin jälkeen ainut Kärppien oman junnuveska, jolla on realistiset mahdollisuudet miesten sarjatasolle.... eihän tuo kummoinen meriitti vielä ole, mutta kuulostaa hienolta. :)
 

Voittaja

Jäsen
Itse asiassa, jos joku viime kauden B-junnujen molareista, lähinnä Mattanen tai Myllykoski, olisi nostettu A:han jo viime kaudeksi, niin jommasta kummasta heistä olisi saattanut tulla tulevaisuuden edustusmolari Kärppiin. No, nyt toinen ei pääse pelaamaan A:ssa, ja toinen onkin jo sitten Tapparan A:n listoilla. Ainakin itse pidän heitä molempia lahjakkaampana kuin Rinnettä. Tosin, onhan Rinne tehnyt Moilasen Ernien avustuksella hyvää työtä pari kautta, joten varmasti hänkin on näyttöpaikkansa ansainnut.
 
Viimeksi muokattu:

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ennustuksia.

-Kärpät voittaa kun voittaakin runkosarjan.

-Petr Ton pelaa uskomattoman tehokkaan loppukauden, muodostaen petr Tenkratin kans liigan pelätyimmän tutkaparin.

-Petr Tenkrat tekee kahdessa ottelussa peräkkäin hattutempun.

-Kärpät tekee kummallsien pelaajakaupan ensiviikolla tai sitäseuraavalla.

-Mika Pyörälä on tehokkain kotimainen kärppäpelaaja.

-Kärpät etenee välieriin Tapparan kustannuksella

-Tenkrat tekee viidennessäpelissä jatkoajalla maalin ja vie kärpät sm-loppuotteluun Jokerien kaatoon.

- kärpät vie suomenmestaruuden yllättävän vaivattomasti?
jokereista ei olekkaan mihinkään..

-Jotain todella outoa tapahtuu viimeisessä runkosarja pelissä imalassa?
 

Basso75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitetaan tänne omat veikkaukset. Kolme kovaa!

1. Kärpät on runkosarjan toinen
2. Kärpät voittaa Suomen mestaruuden
3. Petr Tenkrat voittaa pistepörssin, ratkaisee liigamestaruuden
valitaan vuoden pelaajaksi.

Jospa näistä ainakin tuo kohta kaksi toteutuisi, niin olisin onneni kukkuloilla;)
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täältä veikataan seuraavaa:

1.
Petr Tenkrat runkosarjan pistepörssin kakkonen ja maalipörssin ykkönen. Pleijareissa molempien ykkönen. Ei saa Änäriin yhdensuunnan sopimusta ja jatkaa Kärpissä.

2.
Kärpät sijoittuu toiseksi runkosarjassa (maalieron turvin). Vastaan pleijareissa 1. kierroksella asettuu Blues joka tippuu otteluvoitoin 4-1

3.
Suomen mestariksi Tappara joka voittaa Kärpät finaalissa voitoin 2-3 (toivottavasti olen väärässä)

4.
Ted Sator tulee ensi kaudeksi Kärppien kakkosvalmentajaksi, koska ei enää jaksa kattoo Kapasen Hanskin vollotusta tappiopelien jälkeen.

Arvaustoimiston veikkaukset päättyivät tähän!
 
Viimeksi muokattu:

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Runkosarjassa ollaan tukevasti sijalla neljä. 2-4 runkopelaajaa on sivussa ratkaisuotteluista, mutta Kärpät venyy pronssiottelussa ensimmäiseen mitaliinsa sitten 80-luvun. Mettovaara on Kärppien tehokkain pelaaja pleijareissa.
Maajoukkueeseen kelpuutetaan Kukkonen, Pitkänen ja Pyörälä, joskaan kukaan kyseisistä herroista ei mahdu lopulliseen joukkueeseen.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kake on monesti sanonut radiohaastattelussa varsinkin lauantain pelin jälkeen, että "nyt levätään pari päivää ja tiistaina palataan jäälle". Ei siinä mitään, lepo on urheilijalle välttämättömyys. Olen vaan itse miettinyt viime aikoina, kun on ollut ilmeistä leipääntymistä olemassa, että onko kenties Kärpät liikaakin levänneet. Minun mielestä jäälle pitäisi palata jo maanantaina ja varmaan viholaisetkin niin tekee. Tarkempia taustoja en tiedä, mutu-tuntumalla olen vetänyt tälläisen johtopäätöksen Kaken radiohaastattelujen perusteella. Kunhan Kärpillä ei vaan kuntopohja petä nyt kun eletään sarjan rankinta aikaa. Kärppien pelitapa ja liikkuvuus on aika kuluttavaa ja jos kuntopohja pettää, on keväästä tulossa taas melkoinen Waterloo...

Toivottavasti ei nyt sentään ja Kärpät voittaa mitalin.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taas Kake sanoi radiossa, että Kärpät lepää pari päivää ja sunnuntaina treenataan. Se pointti minun kirjoituksessa nyt on, että tuskin Kärpät itseänsä puhki treenaa tälläisellä levon, työn ja harjoittelun suhteella. Ennemminkin olen Kaken puheiden perusteella huolissaan, että treenaako Kärpät sittenkään tarpeeksi ja kuntopohja pettää H-hetkellä. Toivottavasti tietävät mitä tekevät.

Pitäisköhän jättää pari Kaken radiohaastattelua väliin, niin ei tulisi ainakaan liikaa silloin pohdittua tuota levon ja harjoittelun suhdetta...? Se voisi olla paras ratkaisu tähän hätään.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä mitä, Junno on valjastanut joukkueen perunanistutustalkoisiin, jotta saahaan puikulaa liikenteeseen. Kaken höpinät ovat vain hämäystä, uso pois. Uusi vahvistus Hnes Hvnen Ptr Tnkrtin ja Ptr Tnin rinnalle on itupottua vaille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös