Re: Re: Miten iskee venäläinen trance?
Viestin lähetti Lemieux#68
Aivan niin epäoikeata.
Ja tämmöste ei todellakaan voi hyväksyä. Kuuntelisitte oikeaa musiikkia. En voi käsittää mitä joku ihminen näkee jossain sellaisessa kamalassa jumputuksesta, jonka kruunaa vielä kamala päätäsärkevä piipitys, missä melodisuus? Jos kuuntelet jotain disco musiikkia, kuuntele 70-luvun aitoa discoa. (Kokeile Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy)
No niin.. :rolleyes:
Siis kaikki ei pidä kaikesta musiikista. Mun musamakuni on lopulta todella laaja, mutta kuten jo aiemmin jossain otsakkeessa mainitsin, niin esim joku Radioheadin outo musiikkimaailma ei mulle avaudu. Kuin myös jotkut hieman
..öö.. miten sen sanottas nyt nätisti... rankempi heavy ei nappaa. Mutta melkein kaikki muu siltä väliltä. Eli popista rockkiin ja rapista danceen.
Parhaiten iskee juuri sellainen musiikki, jossa tavallaan ei ole mitään kategoriaa. Eli yhdistellään kaikkia eri tyylejä yhteen. Kokeillaan musiikin rajoja. Se on sitä jotain. Ei olla tylsissä kaavoissa, vaan kokeillaan jotain uutta. Musiikki on lopulta erittäin monivivahteinen, josta saa paljon irti jos vain kokeilee.
Mitä tulee discoon/danceen/tranceen tai vastaavaan, niin ennen olin minäkin nuorempana pelkästään eurodancen ystävä. Sittemmin musiikkimakuni on tosiaan laajentunut näihin mittoihin, missä se nykyään on. Mutta, olen "löytämässä" trancen. Intissä tupakaverina oli pari tyyppiä, jotka kuuntelivat
vain "sairaaksi jumputukseksi" luokiteltavaa musiikkia. Myös itse hieman innostuin kyseisestä tyylistä. Itse en käytä siitä nimitystä "sairas jumputus", mutta moni ketä ei ymmärrä kuin pelkästään jotain yhtä ainota musiikkia, niin varmasti kutsuu sitä musiikkia tuolla nimellä. Minua se ei haittaa. Jokainen kuunnelkoon mitä kuuntelee. Minä kuuntelen (ja ostan) mitä minä kuuntelen (ja ostan) ja joku muu pysyy niissä omissa genreissään eikä näe omaa nenäänsä pidemmälle musiikkimaailmassa.
Ja mitä tulee "Do Ya Think I'm Sexy" kappaleeseen, niin se N-Trancen versio on parempi kuin alkuperäinen :D.