Miten asennat paperiliittimen?

  • 2 246
  • 11

Miten asennat paperiliittimen (klemmarista puhuvat)

  • Sisus eteen, ulkoreunus taakse

    Ääniä: 52 44,4%
  • Ulkoreunus eteen, sisus taakse

    Ääniä: 38 32,5%
  • En osaa asentaa paperiliitintä mitenkään

    Ääniä: 27 23,1%

  • Äänestäjiä
    117

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kuuluuko mielestäsi paperiliitin (myös klemmarina mainetta niittänyt) kiinnittää paperinivaskaan siten, että liittimen sisusta jää nivaskan taakse ja ulkoreunus etupuolelle näkyviin? Vaiko toisinpäin?

Itse en voi ymmärtää, miten joku voi asentaa klemmarin siten, että se sisusta jää taakse. Sehän on aivan luonnottoman tuntuista touhua, etten sanoisi jopa sairasta.

Klemmarin OIKEA asennusohje kuuluu seuraavasti: Ota vasempaan käteen paperipino, oikeaan paperiliitin (vasenkätisyys on homojen hommaa). Vie paperiliitin nivaskan vasemman yläkulman tietämille ja liu´uta liitintä nivaskan taakse siihen asti, kunnes liittimen sisuta on papereiden yläreunan kohdalla. Kun vasemman käden peukalollasi tunnet nivaskan taustalla liittimen kärkiosan, paina nivaskan päältä sitä alaspäin samalla kun taivutat liittimen toisesta päästä oikean käden etusormella hieman liittimen kärjen alapuolisella otteella itseesi päin ja peukalolla taasen painat aivan liittimen kärjestä itsestäsi poispäin. Tällöin liittimen sisusta nousee ylös(itseesi)päin ja voit liu´uttaa liittimen koko mitaltaan paikoilleen paperinivaskaa sitomaan. Helppoa.
(Vinkki: voit printata tämän ohjeen ja kiinnittää nuppineulalla työpisteesi sermiin, jos epävarmuus suorituksesi onnistumisesta tositilanteessa, ns. sitten kun on rähinä päällä, kalvaa mieltäsi)

Se alkaa pikkuhiljaa olemaan klemmarit asenneltu tämän viikon osalta, mutta älä suotta kainostele ennen toimistolta poistumistasi ottaa muutamaa yksilöä taskuun ikäänkuin treenikappaleiksi, jotta voimme viikonlopun kotiläksynä hioa tekniikan kuntoon ja maanantaina jatkaa oikeilla otteilla myös sinun konttorillasi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
JAahas, Shaynella alkoi näköjään viikonloppu. Mones menee?
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hei miksei tässä äänestyksessä saa nähdä kuka on äänestänyt väärin? Eihän muuten roviota voi alkaa valmistelella!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jaahans, taas näitä elämän perimmäisiä kysymyksiä. Kuka muuten vielä käyttää klemmareita? Mutta sisus kuitenkin päälle.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Shayne kirjoitti:
Itse en voi ymmärtää, miten joku voi asentaa klemmarin siten, että se sisusta jää taakse. Sehän on aivan luonnottoman tuntuista touhua, etten sanoisi jopa sairasta.
Samaa mieltä. Vihdoinkin täällä äänestetään tärkeistä asioista.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkoreunus eteen, ei kahta sanaa. Toki minulle aivan yhdentekevää, jos jotkut haluavat tehdä asiat vaikeamman kaavan mukaan.

Tärkeä kysely, tosin heikosti toteutettu. Olisi pitänyt lisätä vielä "ja minne asennat klemmarin?". Mikään ei ole rasittavampaa kuin pertit, jotka laittavat paperipinoon klemmarin ylös keskelle, selaa siinä sitten papereita.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jermu kirjoitti:
Ulkoreunus eteen, ei kahta sanaa. Toki minulle aivan yhdentekevää, jos jotkut haluavat tehdä asiat vaikeamman kaavan mukaan.

Tärkeä kysely, tosin heikosti toteutettu. Olisi pitänyt lisätä vielä "ja minne asennat klemmarin?". Mikään ei ole rasittavampaa kuin pertit, jotka laittavat paperipinoon klemmarin ylös keskelle, selaa siinä sitten papereita.

Hienoja vastauksia, kiitokset osanotosta. Eiköhän tämä asia saada pikkuhiljaa myös EU-direktiivien esityslistalle, kenties Soinin toimesta (uskollinen Blues-fani, btw)

Jermun ensimmäiseen kappaleeseen kommentoisin, että tuntuuko se nyt oikeasti luontevalta tunkea taaksepäin sitä lliittimen lyhyempää osaa? Ei pysty tajuu.

Tokaa Jermun kappalettakin kommentoisin, että olet oikeassa, unohdin tarkennuksen - kyselyssä ei huomioitu julkisen sektorin rottia.

Ja Daespoolle: Helvetistäkö sitä nyt enää muistaa, monesko se tuohon aikaan oli?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä vaan taivuttelen niitä suoriksi. Sihteerit on asentelua varten.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sanon hänelle, että pituusleikkurin kahviautomaatti on paskana. Niin ja se nätti isotissinen trukkikuski on ylennetty vuoropäälliköksi.
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Minua huolestuttaa kansanosa, joka ei osaa asentaa paperiliitintä mitenkään. Tämän kyselyn mukaan niitäkin löytyy yllättävän paljon (keskustalaisethan eivät tätä(kään) vaalia voita, meni tulokset miten päin tahansa.)

Vittu ne hullut käyttää varmaan nitojaa. No, onneksi mulla on toimistolla vastalääkettä siihenkin, semmoinen niitinpoistaja vai mikä vtu sen nimi on?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Shayne kirjoitti:
Minua huolestuttaa kansanosa, joka ei osaa asentaa paperiliitintä mitenkään. Tämän kyselyn mukaan niitäkin löytyy yllättävän paljon (keskustalaisethan eivät tätä(kään) vaalia voita, meni tulokset miten päin tahansa.)

Vittu ne hullut käyttää varmaan nitojaa. No, onneksi mulla on toimistolla vastalääkettä siihenkin, semmoinen niitinpoistaja vai mikä vtu sen nimi on?
HAHAAA! Vittu mun toimistossa ei paperiliittimiä nähdä. Jos mä näen että joku on käyttänyt liitintä niin se lähtee kuin kuppa Töölöstä tehden tilaa the one and only niitille. Ah sitä riemua kun saa niitata yhteen kunnon paperipinoja!

Niitinpoistajaa ei tietty käytetä. Ei Uusiskaan käyttäisi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nikke kirjoitti:
Niitinpoistajaa ei tietty käytetä. Ei Uusiskaan käyttäisi.
No Uusiksesta puheenollen, niin kun M-15 vetää niin se on kerta ja laaki. Ei siinä enää tarvitse mitään (suoja)klemmareita poistaa.

Paperiton toimisto, ei vahvistaisi edes Derbyä. Missä pelaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös