Noh....
Safkan seasta en ole löytänyt muuta kun kaloreita,mutta bissepullosta olen löytänyt nöyhtää,josta nyt kirjoitan.
Tämä tapahtui silloin,kun mulla oli vielä normaali hiusraja.;)
Oltiin yhden frendin luona kiskomassa bisseä ja katsomassa Rock a Billy-videoita.Olin muuten tapellut(yllätys)muutama päivä aikisemmin Hakaniemessä yhden dorkan kanssa,joten mulle laitettiin käteen lasta.Ilta sujui mainiosti videoita katsellessa ja välillä musaa kuunnellessa.
Kiskoin kaljaa urakalla,sillä aloin kuitenkin tympääntyä muiden juttuihin.Yleensä,kun rupean tympääntymään,niin minun täytyy tehdä jotain.Mulla kävi kyllä mielessä,että rupeaisin matsaamaan:D näitten frendieni kanssa,sillä niiiiin TYHMILTÄ he rupesivat kuullostamaan,mutta kuitenkin jätin sen väliin.
Oletteko te muuten ruvenneet,kun olette tympääntyneitä,tekemään jotain esim.Repimään kaljapullon etikettejä,tai pelailemaan korkkien kanssa tai jotain muuta?minä olen.Rupesin nimittäin repimään siitä siteestä lankoja irti.Langat pyörittelin palloksi ja pistin ne tyhjäksi luulemaani kaljapulloon.
Siinä sitten vähän aikaa rupateltuamme päätimme lähteä parvekkeele röökille,sillä siellä ei saanut polttaa sisällä.Minä jätin sen flindan(pullon)sisälle,sillä minua rupesi tympimään jo koko dokaaminenkin(olin varmasti vitun kypsä koko touhuun).
Hetken päästä tulimme takaisin sisälle,sillä ulkona oli helvetillinen pakkanen.Noh,menimme takaisin sinne frendini huoneeseen,ja sama kypsä touhu jatkui.
Minä kiskon urakalla irti langan säikeitä ja frendit höpöttävät niitä naurettavia juttujaan.Kunnes..............
Päätin ottaa TUKEVAN huikan bisseä ja sanoa frendeilleni,että SO LONG,IM GOING HOME!!!!Otin flindan käteen ja hörppäsin TODELLA miehekkään huikan.Vittu,se pullo johon olin laitellut niitä nöyhtiä,oli sama....olin erehtynyt pullosta!!!!!Nöyhdät saavuttivat kitalakeni,aiheuttaen ketjureaktion.
Rupesin välittömästi heittämään laataa kaverini videokasettien päälle.Olen hyvin herkkä ihminen,ja kun mulla rupeaa laatta lentämään,niin se ei tahdo oikein loppua.Yrjösin myöskin matolle ja kun yritin siitä tuoliltani lähteä VC:hen,niin astuin TIETENKIN tuotoksieni päälle.Poistuin kompleksista välittömästi kasvojen pesun jälkeen,eikä frendini soitellut mulle vuoteen.
Pyysin kyllä anteeksi aiheuttamaani "hämminkiä",mutta ei se oikein perille mennyt.Yritin myös mainita juuri tuosta"herkkyydestäni",jonka takia en pysty niitä"pieniä"länttejä siivoamaan,mutta vastaukset olivat samoja.Siispä siirryinkin läheiseen ravinteliin"unohtamaan"koko helvetin juttua.
HÖRPSSSSS.....Tämä tarina on TOSI!!!!
PS:Lainasin tietenkin kaveriltani sukat.:D :D :D