Mainos

Mitäs kaikkea syömisten joukosta on löytynyt?

• 3 324
  • 38

Aksu

Jäsen
Maailmalla pyörii lukuisia legendoja ruoan sekaan eksyneistä vieraista esineistä. Itse olen törmännyt leivän yhteydessä niitteihin ja erään muun ruuan yhteydessä muovinpaloihin (tarkoitan siis kaupasta ostettuja pakkauksia/tuotteita), mutta mitään järkyttävää en kuitenkaan ole nähnyt. Legendoja pyörii kuolleista rotista duunarin sormuksiin ja ihmisen sormiin. Nyt pyydänkin heittämään kokemuksia Suomalaisesta (tai ulkomaisesta) tasalaatuisesta ruoasta löydetyistä esineistä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän on vaisut nämä meikäläisen löydökset; myslin joukosta on löytynyt kiviä, ja omenoista matoja. Eipä sillä, että mitään sen kuvottavampaa kaipaisinkaan...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en ole juurikaan ylimääräisiä sattumia löytänyt. Ainoa, minkä nyt muistan, on joskus noin 20 vuotta sitten tapahtunut, kun puraisin kaupasta ostamaani suklaapatukkaa ja siellä oli tavallinen nitojan niitti sisässä.

Vesku

Jäsen
Ala-asteella oli makkarassa jotakin lie muovia. Ei ole oikein mikä tahansa makkara maistunut sen jälkeen.

Pakettijäätelöstä tuli vastaan viime kesänä pieni pala sormenkynttä.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Noh....

Safkan seasta en ole löytänyt muuta kun kaloreita,mutta bissepullosta olen löytänyt nöyhtää,josta nyt kirjoitan.

Tämä tapahtui silloin,kun mulla oli vielä normaali hiusraja.;)

Oltiin yhden frendin luona kiskomassa bisseä ja katsomassa Rock a Billy-videoita.Olin muuten tapellut(yllätys)muutama päivä aikisemmin Hakaniemessä yhden dorkan kanssa,joten mulle laitettiin käteen lasta.Ilta sujui mainiosti videoita katsellessa ja välillä musaa kuunnellessa.

Kiskoin kaljaa urakalla,sillä aloin kuitenkin tympääntyä muiden juttuihin.Yleensä,kun rupean tympääntymään,niin minun täytyy tehdä jotain.Mulla kävi kyllä mielessä,että rupeaisin matsaamaan:D näitten frendieni kanssa,sillä niiiiin TYHMILTÄ he rupesivat kuullostamaan,mutta kuitenkin jätin sen väliin.

Oletteko te muuten ruvenneet,kun olette tympääntyneitä,tekemään jotain esim.Repimään kaljapullon etikettejä,tai pelailemaan korkkien kanssa tai jotain muuta?minä olen.Rupesin nimittäin repimään siitä siteestä lankoja irti.Langat pyörittelin palloksi ja pistin ne tyhjäksi luulemaani kaljapulloon.

Siinä sitten vähän aikaa rupateltuamme päätimme lähteä parvekkeele röökille,sillä siellä ei saanut polttaa sisällä.Minä jätin sen flindan(pullon)sisälle,sillä minua rupesi tympimään jo koko dokaaminenkin(olin varmasti vitun kypsä koko touhuun).
Hetken päästä tulimme takaisin sisälle,sillä ulkona oli helvetillinen pakkanen.Noh,menimme takaisin sinne frendini huoneeseen,ja sama kypsä touhu jatkui.

Minä kiskon urakalla irti langan säikeitä ja frendit höpöttävät niitä naurettavia juttujaan.Kunnes..............

Päätin ottaa TUKEVAN huikan bisseä ja sanoa frendeilleni,että SO LONG,IM GOING HOME!!!!Otin flindan käteen ja hörppäsin TODELLA miehekkään huikan.Vittu,se pullo johon olin laitellut niitä nöyhtiä,oli sama....olin erehtynyt pullosta!!!!!Nöyhdät saavuttivat kitalakeni,aiheuttaen ketjureaktion.

Rupesin välittömästi heittämään laataa kaverini videokasettien päälle.Olen hyvin herkkä ihminen,ja kun mulla rupeaa laatta lentämään,niin se ei tahdo oikein loppua.Yrjösin myöskin matolle ja kun yritin siitä tuoliltani lähteä VC:hen,niin astuin TIETENKIN tuotoksieni päälle.Poistuin kompleksista välittömästi kasvojen pesun jälkeen,eikä frendini soitellut mulle vuoteen.

Pyysin kyllä anteeksi aiheuttamaani "hämminkiä",mutta ei se oikein perille mennyt.Yritin myös mainita juuri tuosta"herkkyydestäni",jonka takia en pysty niitä"pieniä"länttejä siivoamaan,mutta vastaukset olivat samoja.Siispä siirryinkin läheiseen ravinteliin"unohtamaan"koko helvetin juttua.

HÖRPSSSSS.....Tämä tarina on TOSI!!!!

PS:Lainasin tietenkin kaveriltani sukat.:D :D :D

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Niinno, kaikkihan tietävät miten salaattipenkissä viihtyy kesäisin oikein mielellään nuo etanat. Pienenä tyttönä tein viattomana lounaan lisäksi semmosen vihreän salaatin ja taisi jäädä salaatti huuhtelematta hieman huonosti.
Isoveli siinä parhaillaan pisti haarukalla kasaa salaattia suuhunsa, kun huomasin jotain harmaata siellä seassa..
"Hei!!"
*ruoka menee suuhun ja leuat alkaa käydä*
"..mitä?" *muminaa ruoka suussa*
"Öööh, no, ei mitään."

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina kannattaa valittaa, jos aihetta pikkaisenkin on.

Itse olen napsauttanut hampaani ikävään muovinklönttiin maraboun suklaan seassa. Lähetin sinne tyhjän pakkauksen ja muovinpalan, ja muutaman viikon sisällä tulikin selvitys ja aimo kasa sukulaatia. Oli jostain pakkauskoneesta tms. peräisin.

Ja kaljapulloistahan voi löytyä ihan mitä tahansa. Mukava vaan ajatellakin kuinka hyvin ne pestään, kun tulee käytettyä joskus stökiksenä. Hesarissahan oli muuten syksyllä(?) juttu (siinä tenttauspalstalla) kun joku oli bongannut kortsun pullostaan. Ei kuulemma kyseisen panimon tuotteet enää maistuneet, ja panimon edustaja selitteli asiaa pikkaisen nolona...

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Pikkukundina narskautin hampaani sämpylän sisällä olleisiin metallinpaloihin (kuulemma taikinansekoituskoneesta murtuneita),
ja paluupostissa iso laatikko Fazerin tuotteita.
Hieman isompana kundina ostin six-packin Karjalaa ja yhdessä pullossa oli rullalle käärittyä voi- tai leivinpaperia(käytettyä). Pullo odotteli hyllyn nurkassa päivää, jolloin palauttaisin sen mutta sitä päivää ei tullut. Muuton yhteydessä heitin sen menemään muun ryönän mukana. Kerran tosin meinasin pikkutunneilla korkata pullon janon jatkuessa ja paremman puutteessa...

JanJ

Jäsen
Ranskanleivästä löytyi lasipaloja joskus.
Kassillinen leipää tuli valituksesta palkaksi.

Ostin Puffet-jätskejä, niitä kiekon mallisia.
No niistä puuttui vohvelit! Ei muuta kuin valittamaan.
Sain siitä hyvästä 8 Puffettia ja 6 jättituuttia.

Marlin sekamehussa kellui punaisia hiutaleita ja mehu oli laimeaa.
Palautin tonkan Marlille, ja sieltä lähetettiin 50 markkaa rahaa.

Nyt autossa odottelee Hartwallin keltainen jaffa, jossa on valkoinen muovirengas sisällä. Meinasin juuri avata korkin kun huomasin sen, joten korkki on vielä sinetissään ja kiinni.
Palautan sen pikapuoliin. Katsotaan hyvittävätkö jotenkin.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Vaimo löysi pienen silmäneulan Moilasen sulhaspiiraasta. Alkoi tunnustelemaan jotain ihmeellistä suussaan ja... voilá.

Ikävältä tuntui se, ettei asiaa otettu Moilasen leipomolla laisinkaan vakavasti, vaan selvästikin luultiin, että meillä oltiin jonkun hyvityksen perässä. Se puhelinsoitto aiheutti kyllä Moilas-boikotin melko pitkäksi aikaa.

Ike

Rocco

Jäsen
Ostin kerran Bounty-suklaapatukan ja sieltä löytyi parin sentin pätkä kookospähkinän kuoressa olevaa karvaa. Palautin sen ja sain 30mk arvoisen lahjakortin. Odotin suklaata mutta kun ei niin ei... Ostin 30mk:lla muutaman keskaripullon jotka olivat muuten hyviä mutta säilyivät hieman heikosti :rolleyes:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Rocco
Ostin kerran Bounty-suklaapatukan ja sieltä löytyi parin sentin pätkä kookospähkinän kuoressa olevaa karvaa. Palautin sen ja sain 30mk arvoisen lahjakortin. Odotin suklaata mutta kun ei niin ei... Ostin 30mk:lla muutaman keskaripullon jotka olivat muuten hyviä mutta säilyivät hieman heikosti :rolleyes:

Damn, ajattele jos tämä olisi tapahtunut ameriikoissa. Olisit ainakin 10.000.000 taalaa rikkaampi. Ja joku vielä kysyy, että on lottovoitto syntyy Suomeen??:D

Itselläni kerran Hampuriksen Poliisihampurilainen rapisi kivasti suussa. Kananmuna oli paistettu ilmeisesti kuorineen. No ei muuta kuin uusi hakemaan, ja taas sama juttu. Ilmeisesti koko tiu oli paistettu kerralla kuorineen. Seuraavaksi vaihdoin toiseen burgeriin jonka sain sitten koko aterioineen ilmaiseksi.

edit: perkele, olisi pitänyt vetää koko Suomen kanafarmariporukka vastaamaan teoistaan rosikseen....ai niin, mehän ei oltukaan suuren veden toisella puolella.

edelleen naurattaa tuo ameriikan oikeustoiminta, ennenkaikkea tuo McDonaldin kahvitapaus. Jumankauta jos ihminen on niin tyhmä, että laittaa kuuman kahvin jalkojensa väliin kun ajaa autoa, ja polttaa sitten arat paikkansa, ja siitä vielä 15miljoonaa korvausta, niin jokin mättää.

Saamari, muutaman krapulan kokeneena, pitäisi varmasti vetäistä pari panimoa vastuuseen henkisestä ja ruumiillisesta särystä:D

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Korak
edelleen naurattaa tuo ameriikan oikeustoiminta, ennenkaikkea tuo McDonaldin kahvitapaus. Jumankauta jos ihminen on niin tyhmä, että laittaa kuuman kahvin jalkojensa väliin kun ajaa autoa, ja polttaa sitten arat paikkansa, ja siitä vielä 15miljoonaa korvausta, niin jokin mättää.
Heh, Amerikka, tuo oikeussalitaistojen luvattu maa. Tuon McDonaldsin kahvitapauksen jälkeenhän alkoi ilmestyä kaikenlaisia varoitustekstejä mitä kummallisimpiin paikkoihin. Jossain ne kerran listattiin, mutta en enää muista niitä... yksi ainakin oli lentoyhtiön muovisen ateriakipon pohjaan laitettu varoitus, tyyliin "HUOM! Jos pidät astiaa ylösalaisin, astian kuuma sisältö saattaa valua syliisi ja aiheuttaa palovammoja!" :D

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti BigRedBob
Heh, Amerikka, tuo oikeussalitaistojen luvattu maa. Tuon McDonaldsin kahvitapauksen jälkeenhän alkoi ilmestyä kaikenlaisia varoitustekstejä mitä kummallisimpiin paikkoihin. Jossain ne kerran listattiin, mutta en enää muista niitä... yksi ainakin oli lentoyhtiön muovisen ateriakipon pohjaan laitettu varoitus, tyyliin "HUOM! Jos pidät astiaa ylösalaisin, astian kuuma sisältö saattaa valua syliisi ja aiheuttaa palovammoja!" :D

Kyllä... vähän aiheen vierestä, mutta kuitenkin, pakko heittää tähän väliin toissa syksyltä piiriteorian luennoitsijan kertomat jutut.

Hänen kaverinsa meni pariksi viikoksi Amerikkaan ja sai postissa kirjalliset ohjeet, miten pitää käyttäytyä. Pari helmeä mahtui tuohon listaan:
1. "Jotta et herätä tullimiesten epäilyjä huumeiden salakuljettamisesta, älä tuo päänsärky- tms. lääkettä olutpullossa."
2. "Juomarahakäytäntö on osa amerikkalaista arkipäivää. Juomarahaa ei kuitenkaan anneta tullivirkailijalle, poliisille tai palomiehelle."
:D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti BigRedBob
"HUOM! Jos pidät astiaa ylösalaisin, astian kuuma sisältö saattaa valua syliisi ja aiheuttaa palovammoja!" :D

thanks Bob, hemmetin hyvät naurut. Johnny Cashin sanoin "Only in America..." kannattaa muuten kuunnella. Täällä Euroopassa asia ymmärretään just niin kuin on tarkoitus. Mutta Yankeelässä tuohan on lähes kansallislaulu:D

Rocco...kiitos linkistä, makoisia nauruja. Täytyy pistää sivosto ylös ja lukea tarkemmin;)

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Punajuuripurkista olen löytänyt naisten hiuslenkin. Legenda kertoo myös makkaratehtaan työntekijästä joka aina työpäivän päätteeksi paukautti kumihanskat kädestä ja heitti keiton sekaan. Oletteko koskaan saaneet makkaran joukosta kumihanskan palasia.

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Itse en ole löytänyt mitään erikoisenmpaa, kuin hiuksia ruoan seasta.

Mutta kaverini sai mukavan yllätyksen nykyään turkulastuneen hampurilais-ketjun hampurilaisen välistä.
Nuuska-pussin. Siis kun nuuskaa on niissä pienissä pusseissa ja tykitettävää nuuskkaa, niin tästä hampurilaisesta löytyi vain se pussi. Sellainen pieni nuuska pussi, tyhjä.
Ei ole kaveri sen jälkeen kai enää hampurilaisia syönyt. Ainakaan montaa.;)

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Tyttöystävä löysi puolen kilon kuiva hedelmä purnukasta jonkin kuoriaisen. Joo - se eli ja mönki siellä. Oli semmosen parin sentin mittanen. Kai ne kuivahdelmät tulee ulkomailta, joten kuoriainenkin oli kotoisin ilmeisesti jostain Burkina-Fasosta. Kuoriaisen rotukin selvitettiin, mutta en nyt sitä tähän hätään muista. Tais tulla rahallinen korvaus tuosta. (jotain tyyliin 100mk)

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
PitaKEBABin joukosta on löytynyt koppakuoriainen, aika kookas. Paikan nimeä en viitsi suoraan sanoa, mutta se on täällä STADIN lähistöllä.

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti kapa76
...paukautti kumihanskat kädestä ja heitti keiton sekaan. Oletteko koskaan saaneet makkaran joukosta kumihanskan palasia.

Tuttavani oli makkaratehtaalla siivoamassa ja työnjohtaja sanoi että "jos tuonne tippuu jotakin kuten vaikka kumihanska niin anna mennä. Valmiissa tuotteessa on niin vähän kumihanskaa ettei sitä huomaa kukaan."

Että näin. Bon Appetit vaan.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isobroidi kun oli kesäduunissa eräällä makkaratehtaalla 80 -luvun puolivälin kieppeillä, toinen yksittäinen kesäduunari heitti nuuskat suustaan makkaramössöön. Kai ne sinne sulautu, pieni biitti isoon satsiin...

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Veljenpojan lastentarhaan oli eksynyt hedelmälastin mukana
jokin aika eksoottinen käärme.
Ei ollut päässyt vapaaksi, mutta olivat kuulemma hiukan pelästyneet.

Itselleni ei ole ruoan mukana tullut mitään ylimääräistä. Tai siis on varmasti, mutta en ole huomannut.
Jaffa -pullossa oli kerran kivi.
En vaivautunut valittamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy