Itse vähän epäilen, mutta toivon!
19.06.2024 klo 16.35 #1 K Kiekkoilija Jäsen Suosikkijoukkue Vaasan Sport Itse vähän epäilen, mutta toivon!
19.06.2024 klo 17.50 #2 I Individual Jäsen Suosikkijoukkue Post-rock/ Post-punk Katri Helenan muistokonsertti on kuulemma jo buukattu Hartwall-areenalle. Taustalla tapahtuu.
19.06.2024 klo 18.04 #3 K Kiekkoilija Jäsen Suosikkijoukkue Vaasan Sport Individual kirjoitti: Katri Helenan muistokonsertti on kuulemma jo buukattu Hartwall-areenalle. Taustalla tapahtuu. Laajenna klikkaamalla Onko näin?
Individual kirjoitti: Katri Helenan muistokonsertti on kuulemma jo buukattu Hartwall-areenalle. Taustalla tapahtuu. Laajenna klikkaamalla Onko näin?
19.06.2024 klo 20.13 #4 P punaiset_lasit Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Liverpool Otsikkoon vastaten ei pääse. Ei sellaista areena tulee Ilmalassa olemaan.
19.06.2024 klo 20.51 #5 D Denverin Munasyndi Jäsen Suosikkijoukkue Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille Nyt oli kova palstadebyytti, hattu päästä!
20.06.2024 klo 08.55 #6 R Roger Moore Jäsen Suosikkijoukkue Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS Individual kirjoitti: Katri Helenan muistokonsertti on kuulemma jo buukattu Hartwall-areenalle. Taustalla tapahtuu. Laajenna klikkaamalla Muistokonsertti? Onko Katri Helena siis heittämässä veivinsä ja häntä muistellaan tuolla? On kyllä rajuja tapahtumia taustalla.
Individual kirjoitti: Katri Helenan muistokonsertti on kuulemma jo buukattu Hartwall-areenalle. Taustalla tapahtuu. Laajenna klikkaamalla Muistokonsertti? Onko Katri Helena siis heittämässä veivinsä ja häntä muistellaan tuolla? On kyllä rajuja tapahtumia taustalla.
20.06.2024 klo 17.33 #7 U Urheiluministeri Jäsen Roger Moore kirjoitti: Muistokonsertti? Onko Katri Helena siis heittämässä veivinsä ja häntä muistellaan tuolla? On kyllä rajuja tapahtumia taustalla. Laajenna klikkaamalla Taustalta olen sen verran kuullut että Dannyn muistokonserttiin on ollut alustavat buukkaukset vuosittain jostakin 90-luvun lopulta lähtien. Ketjun aiheeseen liittyen, eiköhän.
Roger Moore kirjoitti: Muistokonsertti? Onko Katri Helena siis heittämässä veivinsä ja häntä muistellaan tuolla? On kyllä rajuja tapahtumia taustalla. Laajenna klikkaamalla Taustalta olen sen verran kuullut että Dannyn muistokonserttiin on ollut alustavat buukkaukset vuosittain jostakin 90-luvun lopulta lähtien. Ketjun aiheeseen liittyen, eiköhän.