Mitä tiedät?

  • 3 489
  • 27

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näitä mitä tiedät -ketjuja kun nyt tuntuu syntyvän kuin HIFK:n katteettomia pelaajasiirtouutisia keväällä niin laitetaan tämmönenkin.

Minä tiedän kuinka höyrynpainetta säätävän PI-säätimen saa viritettyä. Tiedän myös miten monta samaa asiaa säätävää säädintä jotka on kytketty minimi- ja maksimivalitsimiin saadaan kätevästi trackaamaan toisiaan sekä auto- että manuaalimoodissa manipuloimalla säädinten ylä- ja alarajoja käsiaseman lähtöarvon perusteella. Näillä kahdella tiedolla olen saanut pelastettua sekä itseni että hädässä olevan laitoksen monessa eri paikassa.

Mitä sellaista sinä tiedät mitä valtaosa ei tiedä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä tiedän, että on olemassa Turhan tiedon ketju. Tietänette, että olen palstapoliisi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En aio paljastaa niitä asioita, mitä tiedän, koska muutoin te muutkin tietäisitte sen mitä tiedän. Silloin minun pitäisi keksiä itselleni uutta tiedettävää, jota en halua teidän muiden tietävän.

Tiedän kuitenkin, että näitä uusia ketjuja tulee kuin sieniä sateella. En tiedä, milloin tämä "buumi" loppuu. Tiedän, että kysymykseeni on vaikea saada varmaa vastausta. En tosin tiedä, että oliko tuo nyt varsinaisesti mikään kysymys kun ei siinä kysymysmerkkiäkään ole. Te tiedätte, että tämä oli aika typerä viesti, minäkin tiedän.

Tietääkseni.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Minä tiedän miten saan itseni ja vaimoni/eukkoni/emäntäni/tyttöystäväni/paremman puoliskoni/muijani/naikkoseni hyvälle tuulelle. yli kymmenen vuoden kokemuksella. Te ette tiedä. Njäh!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä tiedän, että tämän palstan käyttäjistä suurin osa tietää kaikesta kaiken.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tiedän, että hyvät ketjut täältä unohtuu, kun näitä turhia ketjuja tulee joka päivä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä, oi menneisyyden minäni.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiedän, että jos suunnittelee kovasti pitkällä tähtäyksellä, niin homma menee mönkään. Aina tulee jokin ihmejuttu vastaan. Näin ainakin minulla.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tiedän mitä teit viime kesänä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä tiedän miten saan itseni ja vaimoni/eukkoni/emäntäni/tyttöystäväni/paremman puoliskoni/muijani/naikkoseni hyvälle tuulelle. yli kymmenen vuoden kokemuksella. Te ette tiedä. Njäh!

Totta. Pari kertaa oon käynyt kokeilemassa.

Eli tiedän jotakin besserwisserismistä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olin tulossa kertomaan mutta enpä enää tiedä
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tiedän, että mitä enemmän luulen tietäväni, sen vähemmän lopulta tiedän tietäväni.

Btw - tiedän kuitenkin, kuinka VFR -97:n kaasareihin vaihdetaan suuttimet n. puolessa tunnissa. Vahinko, ettei tuolla tiedolla ole enää mitään arvoa minulle.
 
Minä tiedän liikaa... EI! MINÄ EN NÄHNYT MITÄÄN!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minä tiedän, että huoneistooni eksynyt kärpänen kuolee kohta, ellei se älyä lentää itse ulos parvekkeen ovesta. Lisäksi tiedän, että se tuskin älyää tehdä niin eli se kuolee kohta. Sitten tiedän, että ruotsalaisen o:n eli å:n päällä oleva ympyrä merkitsee o:ta. Ruotsalainen o on a joka muistuttaa ominaisuuksiltaan o:ta. Tsuktsinkielinen ytlygyn levtypygtyrgyn on suomeksi "isällä on pää kipeä". Tiedän senkin, että oli aika jolloin esikoiselle annettiin helposti nimi Toivo. Tiedän senkin, ettei tätä nimeä annettu tyttölapsille. Englanninkielisissä maissa Hope on yleensä naisen nimi paitsi Bob Hopella. Mutta Ray on miehen nimi sitten näissä maissa, vaikka Suomessa Säde on yleensä nainen, tiämmä. Rousto-Ville putosi Vempel-Villeksi menetettyään iän ja juopottelun vuoksi tojimisen, tiämmä. Hiltu-Jakki oli alun perin Jaako Hiltunen, mutta koska Hiltusia oli niin vitusti Ylimaissa, muutti hän sukunimensä Hiltulaksi. John Lennon ei pitänyt äänenväristään, ja siksi etenkin soolourallaan hän käytätytti rutkasti efektejä lauluäänen muuttamiseksi. Monet urpot sanovat kitaran kuudetta kieltä ensimmäiseksi. Rial-valuutta on käytössä viidessä valtiossa. Nämä valtiot ovat Iran, Oman, Jemen, Saudi-Arabia ja Quatar.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Tiedän senkin, että oli aika jolloin esikoiselle annettiin helposti nimi Toivo. Tiedän senkin, ettei tätä nimeä annettu tyttölapsille. Englanninkielisissä maissa Hope on yleensä naisen nimi paitsi Bob Hopella. Mutta Ray on miehen nimi sitten näissä maissa, vaikka Suomessa Säde on yleensä nainen, tiämmä. ...

Noh, kun nyt otit nuo nimet puheeksi...

Tiedän, että Bера (Vera) ja Hадежда (Nadežda) ovat venäjän kielessä erittäin yleisiä naisten etunimiä, mutta suomen kielessä puhtaasti miesten etunimiä: Usko ja Toivo.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiedän, että kyseisen elokuvasarjan tuotannossa tapahtui lapsus. Jatko-osan nimi pitäisi tietenkin olla Tiedän mitä teit toissa kesänä. Kolmannen osan pitäisi olla muotoa "Tulen aina tietämään mitä teit kaksi kesää sitten".

Tiedän, että tiedät väärin. Palajon parempi olisi jatko-osa nimeltä "Tiedän, mitä teet tänä kesänä", jota seuraa "Tiedän mitä teet ensi kesänä" ja "Tiedän, mitä teet ensi kesää seuraavana kesänä" ja niin edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiedän, että tiedät väärin. Palajon parempi olisi jatko-osa nimeltä "Tiedän, mitä teet tänä kesänä", jota seuraa "Tiedän mitä teet ensi kesänä" ja "Tiedän, mitä teet ensi kesää seuraavana kesänä" ja niin edelleen.

Mutta eikö nuo nimet ole vähän esiosamaisia? Jos ne onnistuvat tekemään vielä esiosan, tai mikä helvetin prequel se nyt oli, niin nimeksi kävisi vaikkapa "Tiedän mitkä ovat kesäsuunnitelmasi, saatanan kaahari"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös