Mitä tekisit jos saisit olla päivän vastakkaisen sukupuolen edustaja?

  • 6 635
  • 42
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Sain tästä Iltasanomien jutusta idean tällaiselle ketjulle.

Elikkäs, jos sinä miespuolinen jatkoajan kirjoittaja saisit olla päivän verran nainen, niin mitä tekisit? Vastaavasti naispuolinen jatkoajan kirjoittaja, mitä tekisit jos saisit olla päivän verran mies?

Voisin ladella tähän kaikenlaista mitä itse tekisin, mutta totuuden nimessä koko päivä menisi varmaankin paikkojen räpläilyyn.. Toisaalta varmaankin avautuisi enemmän se, että mikä ihme niissä toisten ihmisten yksityisasioissa voi olla niin kiinnostavaa.
 
^ Sama.

Aamulla olisi helvetin vaikea päättää mitä laittaa päälle, vaikka normaalin vaatekaappini lisäksi myös sängyn alus ja kaikki eteisen kaapit olisivat täynnä kaiken maailman lumpui ja rättei. Aamupala jäisi välistä, koska asettelisin hiuksiani, ja näkisin siksi nälkää lounaaseen asti. Illallakaan en voisi tehdä mitään mukavaa, koska kaikki aika menisi siivoamiseen ja nalkuttamiseen. Onneksi se olisi päivässä ohi!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Koskettelisin itseäni.

Niin ja olisin varmaan ärsyttävä, vetäisin pähteitä ja lähtisin baariin olemaan helppo. Tai varma. Tai vaikea. En minä tiedä, olisin nainen, pääsisinkö edes baariin jos ei ole mitään hyviä vaatteita kaapissa. Itkisin siis todennäköisesti ja jäisin kuitenkin kotiin mököttämään ja juomaan punkkua, samalla haukkuen miehiä ja avautuisin kaikille kuinka on niin vaikeeta tää elämä. Mun euro olisi 80senttiä joten 50€ ei riitä millään baarireissuun, mutta jospa joku epätoivoinen äijä tarjoaisi kapakassa juomat jos räpsyttelisin vähän ripsiä. Siellä on kuitenkin joku mies joka esineellistää ja ilta menee pilalle. Siat. Toisaalta olisihan se kiva naarata joku kotiinkin, jos se vaikka pitäisi romanttisista komedioista. Ei, haluaisi kuitenkin vaan panna. Tyttöjen ilta on paljon parempi ajatus. Ei olekaan, nehän haluaa kuitenkin lähteä jossain vaiheessa vähän ulos tuulettumaan ja taas tuli baarireissu.
 
Viimeksi muokattu:

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Varmaankin kuseskelisin koko päivän pitkin pusikoita.

Nimim. Tällä juuri loppuneellakin metsästyskaudella liian monta kertaa puskapissille kaikkine tamineineen joutunut nainen
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
myöntäisin olevani väärässä
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tutkiskelisin itseäni ja samalla tutkisin että miten hankalaa/helppoa on naisen sielunelämän ymmärtäminen.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räpläisin itseäni koko päivän ja varmaan sitä pitäisi ihan uteliaisuudesta joku mieskin käydä iskemässä. Toki jos homma menisi panohommiksi, pitäisi olla tarkkana, että hommat on hoidettu ennen puolta yötä. Muuten saisi mies kokea vähän erilaisen version Tuhkimon tarinasta.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Olette yllä kaikki liian vaikeasti ajattelevia. Kyllä siinä menisi aika tisseissä ja pillussa, ja niitä ihmetellessä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Totesin tänään että menisin pelaamaan jääkiekkoa johonkin naisten joukkueeseen. Ihan sama mihin. Voisin edes päivän verran olla oikeesti stara, sori vaan naiset. Ei tarvis edes mitän kummosia taitoja, kun ymmärtäisi pelistä edes jotain. Loppuaika menisiki sitten itseä tutkiessa, eikä se suihkureissu niiden naisten kanssakaan ihan hukkaanheitettyä aikaa olisi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo itseäni tietenkin tottakai ehdottomasti aivan varmasti tutkisin ja räpläilisin, ei siitä epäilystäkään, mutta olishan se myös kiva tietää miltä tuntuu saada oikein kunnolla pitkää ja paksua... (Ite oot homo!)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toivoisin että menkat ei alkaisi. Ja varmaan räpläilisin itseäni. Ja vetäisin halvat kännit.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Olisin itsekin ehkäpä sen verran opportunisti, että pyrkisin tienaamaan rahaa. Toisaalta ajattelin niinkin, että nuo samaiset rahat tulisi joka tapauksessa ryypättyä pois melko pian, ja esimerkiksi naisen anatomiaan oman kehon kautta tutustuminen ja sosiaalinen elämä naisen silmin katsottuna voisivat olla paljonkin rikastuttavampia kokemuksia. Mutta miksipä pystyvä nainen ei pystyisi tekemään noita kaikkea ja muutakin saman päivän aikana. Ulkonäöstä riippuen palveluidensa myymisestä saa satasien tuntiliksaa, eli ei siinä kovinkaan monta tuntia tarvitsisi töissä viipyä että saisi ostettua jotain kivaa itselleen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olisi kiinnostavaa kuulla Jatkoajan muutamilta naiskirjoittajilta, että mitä he tekisivät päivän ajan miehinä. Menisikö sekin räpläilyksi, vai keksisivätkö jotain tähdellisempää tekemistä...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Opettelisin täydellisen taskuparkkeerauksen.
Älä nyt naisena ryhdy vahvistamaan sellaista mielikuvaa, jota ainakin minä pidän pitkälle myyttinä. Taskupysäköinnissä ei voi olla mitään sellaista, joka olisi tyypillisen vaikeaa juuri naissukupuolelle.

Näin joskus kauan sitten Helsingissä naisen, joka oli tekaisemassa VW Golfilla harvinaisen siistiä taskuparkkausta, eikä täti antanut peruutuksen keskeyttää hyvässä vauhdissa edennyttä lounassämpylän syömistään. Ammattilaisen työtä kaikin puolin.

Muutamaa vuotta myöhemmin minulle siunaantui tilaisuus yrittää jotain vastaavaa. Tein joskus 1998 paikkeilla taskuparkkauksen Helsingin Kampissa Malminkadulla, keskellä talvea ja melkoisten lumi- ja jääesteiden seassa, matkapuhelin kourassa asiakkaan kanssa keskustellen. Tuohon aikaan ei kapulaan puhuminen tainnut olla edes kiellettyä, myöhemmin vasta. Sinne se Vectra upposi kertayrittämällä ahtaaseen rakoseen, korkeanpuoleisen jääkynnyksen päältä taiteillen, ja puhelinta olkapäätä vasten poskella painaen. Sämpylä puuttui, mutta HIFK:n miehelle tämä sallittaneen.

Niin, päivä naisena. Mitäpä sitä? Olisi kiinnostavaa nähdä semmoinen tuhma vilauttelijasetä. Eivät ne koskaan tällaiselle riskille miehelle paljastele. Toisaalta ei ole väliksikään, en minä sillä, mutta olenkin vilpittömän utelias. Josko ne minut naisena löytäisivät paremmin?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Älä nyt naisena ryhdy vahvistamaan sellaista mielikuvaa, jota ainakin minä pidän pitkälle myyttinä. Taskupysäköinnissä ei voi olla mitään sellaista, joka olisi tyypillisen vaikeaa juuri naissukupuolelle.


Hei mä en oo saanut ikinä sakkoja, osaan ajaa autoa, valita CD:n, puhua puhelimessa, juoda kahvia, polttaa tupakkaa ja syödä jäätelöä samaan aikaan.. Mut en osaa taskuparkkia!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei mä en oo saanut ikinä sakkoja, osaan ajaa autoa, valita CD:n, puhua puhelimessa, juoda kahvia, polttaa tupakkaa ja syödä jäätelöä samaan aikaan.. Mut en osaa taskuparkkia!

Annas Rakas Vaimo Pösilö kun näytän asian. Katso minun silmiin. Näin tämä asia toimii. Ensin keskikohdalta käännetään ääriliike ja sitten. Voi vittujen vittu vittu. Eihän kukaan huomannut?
Nyt lähdetään äkkiä pois.

Onko nuo meidän lapsia, jotka juoksee shipsipussien kanssa meidän auton perässä?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Annas Rakas Vaimo Pösilö kun näytän asian. Katso minun silmiin. Näin tämä asia toimii. Ensin keskikohdalta käännetään ääriliike ja sitten. Voi vittujen vittu vittu. Eihän kukaan huomannut?
Nyt lähdetään äkkiä pois.

Onko nuo meidän lapsia, jotka juoksee shipsipussien kanssa meidän auton perässä?
Päivän naurut. Kiitoksia.

Hei mä en oo saanut ikinä sakkoja, osaan ajaa autoa, valita CD:n, puhua puhelimessa, juoda kahvia, polttaa tupakkaa ja syödä jäätelöä samaan aikaan.. Mut en osaa taskuparkkia!
Oot kyllä pirun taitava, kun pystyt kahvia hörppimään nortti huulessa ja jäätelötuutti suussa, ja siihen päälle ajamaan luuri korvalla kauppalistaa luetellen. Iteltä ei luonnistu kuin pari asiaa noista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Päivän naurut. Kiitoksia.


Oot kyllä pirun taitava, kun pystyt kahvia hörppimään nortti huulessa ja jäätelötuutti suussa, ja siihen päälle ajamaan luuri korvalla kauppalistaa luetellen. Iteltä ei luonnistu kuin pari asiaa noista.

No mä en oo polttanut tupakkaa enää toviin, mutta näin: tupakka vasemman käden sormien välissä, saman käden peukalolla ohjaat ja välillä otat hörpyn kahvista joka on haarojen välissä, oikeella kädellä kädellä työnnät tuutin suuhun ja kopeloit CDn paikoilleen. Jos pitää vetää savut tupakista niin polvella voi kans hetken ohjata. Luuri on korvalla leuan ja olan välissä ja sinne mumiset tuutti suussa oooohash väää mööö haan heedeen. Puhelimes se on sun BF ja tietää kyl mitä tarkotat.

Kierrokset voi olla siel viidessä tuhannessa, vaihteita ei kerkee vaihtaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mä en oo polttanut tupakkaa enää toviin, mutta näin: tupakka vasemman käden sormien välissä, saman käden peukalolla ohjaat ja välillä otat hörpyn kahvista joka on haarojen välissä, oikeella kädellä kädellä työnnät tuutin suuhun ja kopeloit CDn paikoilleen. Jos pitää vetää savut tupakista niin polvella voi kans hetken ohjata. Luuri on korvalla leuan ja olan välissä ja sinne mumiset tuutti suussa oooohash väää mööö haan heedeen. Puhelimes se on sun BF ja tietää kyl mitä tarkotat.

Kierrokset voi olla siel viidessä tuhannessa, vaihteita ei kerkee vaihtaa.
Hieman aiheen vierestä mutta myös polvella pystyy ohjauspyörää ohjaamaan mutta pitää olla joko astetta riskimpi karhu ja isokokoiset pohkeet / tilaa penkin ja ratin välissä minimaalisesti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hieman aiheen vierestä mutta myös polvella pystyy ohjauspyörää ohjaamaan mutta pitää olla joko astetta riskimpi karhu ja isokokoiset pohkeet / tilaa penkin ja ratin välissä minimaalisesti.

En mä omassa autossa pysty, mutta miehen helposti. Siinä muutenkin persuli viistää maata ja joudun ratinkin vetämään ihan alas. Helposti pystyy ohjaamaan jalalla kun nostaa koukkuun. Nii muttasiis onhan perseelläkin toki kokoa, emmää sitä kiällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös