Mitä tekee Tom Koivisto?

  • 5 350
  • 29

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tompan uudeksi osoitteeksi on varmistunut Langnau Sveitsissä. Sopimus on vuoden mittainen. Olishan tuo meillekin käynyt, vaan kun ei niin ei.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Eipä juuri yllätä. Eikä toisaalta (enää) hirveästi harmita. Koivisto sinänsä olisi ollut omana kasvattina ykkössuosikkini "liideripakin" rooliin Palloseuraan, mutta Vykoukal on pelillisesti samaa luokkaa. Tepsillä tuskin olisi ollut varaa hankkia sekä Vykoukalia että Koivistoa, joten eipä tässä muuta auta todeta kuin onnea Tompalle Sveitsiin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti pygmalion
Ja taisipa joku huomauttaa jo tämän ketjun avaamisen aikoihin, ettei haave tule toteutumaan...

Taisi olla sama kaveri, joka vielä aiemmin viime kaudella oli sitä mieltä, ettei Jukka Koivu ole vaihtoehto Tepsin valmentajan paikkaa täytettäessä. No, huteja tulee itse kullekin...
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Taisi olla sama kaveri, joka vielä aiemmin viime kaudella oli sitä mieltä, ettei Jukka Koivu ole vaihtoehto Tepsin valmentajan paikkaa täytettäessä. No, huteja tulee itse kullekin...

Näinhän se on, huteja sattuu. Ja Tepsistä puhuttaessa vielä keskimääräistä useammin, luulisin. Omalta osaltani näissä kahdessa tapauksessa on kuitenkin pieni ero: Koivun osalta kyseessä oli puhtaasti henkilökohtainen näkemykseni, joka sen hetkisten olosuhteiden valossa oli todennäköisesti perusteltu (vaikea sanoa, kun en tiedä, mihin ajankohtaan viittaat). Koiviston osalta taas kyseessä oli alusta alkaen kutakuinkin varma tieto asioita paremmin tuntevalta taholta.

Kyse ei ole siis mistään paremmintietämisen tarpeesta. Minä olen näin ennakkoon varsin iloinen siitä, että J. Koivu on TPS:n valmentaja - runsas puoli vuotta sitten siihen olisi vain ollut vaikeaa uskoa. Minä olisin myös varsin iloinen, jos T. Koivisto olisi TPS:n uusi puolustaja - ilomielin tarkastelinkin haaveen todellisuusastetta heti huhun "julkaisemisen" jälkeen, ja vastaus oli melko yksiselitteinen.

Jos lopuksi yhdistellään näitä näennäisesti täysin erillisiä tapauksia pienellä aasinsillalla, voidaan toivoa, että Palloseuran johdolle ei lähiaikoina satu enää suurempia huteja rekrytointirintamalla. Tarinan mukaan uusi päävalmentaja ei ole aivan tyytyväinen sen suhteen, minkälaisia kaloja on päästetty uimaan ohi katiskan, tänäkin keväänä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös