Mitä teit kun Suomi voitti maailmanmestaruuden 1995

  • 1 537
  • 14

Mitä teit Suomen voitettua maailmanmestaruuden 1995

  • Lähdin siltä seisomalta kaupungille/keskustalle ryyppämään/juhlimaan

    Ääniä: 13 17,8%
  • En mennyt kaupungille juhlimaan, ryyppäsin kotona

    Ääniä: 2 2,7%
  • en ryypännyt, juhlin kotona rauhassa

    Ääniä: 36 49,3%
  • en juhlinut ollenkaan!

    Ääniä: 14 19,2%
  • Itkin koko loppuillan

    Ääniä: 4 5,5%
  • tein jotain muuta, mitä?

    Ääniä: 4 5,5%

  • Äänestäjiä
    73
Tila
Viestiketju on suljettu.

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
hauskaa..

Olin Kanarialla... taisi olla Playa del Ingles.

Kaupungissa oli yksi ja ainoa baari, jossa näkyi tuo ko. ottelu.
Taisi olla Studio 17 tai jotain.

Baarissa oli parikymmentä suomalaista turistia ja kaksinkertainen määrä ruotsalaisia. Kyllähän siellä keski-ikäiset, tukevassa kaasussa olevat naapurukset nyrkkikärhämiä ottivat jo ensimmäisen erän aikana.

Ja oi sitä vittuilun määrää, minkä sai länsinaapuri kuulla pelin aikana, ja vastasivat kyllä tuleen tulella.

Kaikenkaikkiaan siellä oli uskomaton tunnelma.

EDIT: typot poies..
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Olisko ollut niin että seuraavana päivänä oli koulua ja kuitenki olin itse vielä yläasteikäinen :) eli en ryypännyt! mutta juhlin ankarasti!
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhlimaan lähdin mutta en ihan heti. Olin luvannut hakea vanhempani lentokentältä sinä iltana.
Oli aika yrmeän näköistä porukkaa kentällä kun heiluin ison Suomen lipun kanssa siellä, suurin osa suomalaisista varmaan "heräsi" vasta ilta-uutisten jälkeen että kaupungilla on menossa isot bileet... (nauhalla on).

No, pari päivää ehdin kuitenkin juhlia... :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähdin Hämeenlinnaan elokuviin tuon matsin jälkeen. Itsekin olin yläasteikäinen, joten juhlintani ei vielä tuohon aikaan muodostunut viinan juonnista.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ensin ajettiin autoilla ympäri Helsingin keskustaa ja sitten jatkoimme jalan Espalle. Siellä sitten saman henkisten kanssa juhlittiin.
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Kisastudiossamme särkyi ensiksi sohva ja sitten meikäläisen silmäklasit (onneksi vain vain sillai "tee-se-itse"-korjattavaan kuntoon) kun vakavammin aiheeseen suhtautunut kolmikkomme onnitteli toisiamme rehdillä halipainilla. Itku ja ilakointi jatkui aikas linjakkaasti, kunnes lievemmin itse hurmioon suhtautuneet muut paikallaolijat (liekö meitä ollut paikalla kokonaisuudessaan viitisentoista immeistä) korkkasivat 16-vuotiaan skottiystävämme ja sen sitten pulputimme kurkkuumme. Tuo viimeksimainittu on ehkä jälkikäteen se jota on tullut eniten hävettyä jälkeenpäin, Lagavulinia pullon suusta!

OK, seurueemme etsiytyi välittömästi stadin keskustaan Herttoniemen helvetistä (studio oli siellä) ja sitten älinää, mölinää, olutta ja "Ville Peltonen, Viiiillllle Peeeeltoneeeen!"-huutoa Tuomiokirkon rappusilla.

Äimistyttävää järjenkäyttöä aiemmin harrastaneena oloin tajunnut historialliset mahdollisuudet ja hankkinut jo hyvissä ajoin vapaata töistä. Ja kyllä, seuraavan päivänä oli melkomoinen darra, mutta niin oli sitä seuraavanakin prkl! Piti näet katsoa matsi teletappina.

"Uudestaan" Uudestaan!"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olohuoneemme lampun sirpaleiden siivoamisen jälkeen lähdimme pelaamaan mutajalkapalloa. Mitä sen jälkeen tapahtui, en tarkalleen ottaen muista. Jonkinasteinen ilkivalta on kylläkin hyvinkin todennäköinen vaihtoehto.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Sistis
Lähdin Hämeenlinnaan elokuviin tuon matsin jälkeen. Itsekin olin yläasteikäinen, joten juhlintani ei vielä tuohon aikaan muodostunut viinan juonnista.

Väitätkö sä, ettei yläasteikäisenä juoda?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Janos


Väitätkö sä, ettei yläasteikäisenä juoda?

No, totuuden nimissä join ensikännini hieman tuon tapauksen jälkeen, eli tuon kevään koulun päättäjäisissä. Olin tuollon 15-vuotias...
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Olin Turkissa Alanyassa. Siellä oli baari nimeltä Club 13 tai jotain, joka oli pohjoismaalaisten oma mesta. Siellä näytettiin Eurosportilta matsi nauhoitettuna. Siellä oli aivan törkeän paljon porukkaa, joista n. 80% suomalaisia, 19% ruotsalaisia ja 1% muita. Huuto oli infernaalista...

Ottelun jälkeen saattoi paikalliset hiukka ihmetellä kun kauhee määrä suomalaisia paino kaupungilla ja huusi. Ja huusi. Parin tunnin päästä paikallisetkin jo tuli selittään, että: "Finland, world champion, yes?"

Omaan juhlintaan ei liittynyt alkoholia, kun olin liian nuori. Vuosi myöhemmin olis jo saattanut lähtee silläkin osastolla...

"Suomi on uusi maailmanmestari, hei, maailmanmestari, hei, maailmanmestari!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin Turkkilaisethan ovat todellisia jääkiekon asiantuntijoita:) , missäs sarjassa Turkki pelaakaan, onko se D-sarjassa vai onkohan Turkilla maajoukkuetta ollenkaan? Oletteko muuten huomanneet että ne maat jotka ovat kovia jalkapallossa, eivät pärjää lätkässä ja päinvastoin. Poikkeuksiakin löytyy kuten esim: Tshekki, Ruotsi osittain.

Palataan alkuperäiseen asiaan, mitä luulette koska saadaan juhlia uudestaan? Ei ehkä koskaan valitettavasti:(
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Maajoukkue on maajoukkue, mutta vasta seurajoukkueen mestaruuksista ne ilot revitään. Kyllähän tuo tuli livenä katsottua ja hehkutettua, mutta eipä siinä ollut tarvetta lähteä minnekään.

Edelleen ihmettelen miksi kaikki äänestykset eivät ole Kierrätyskeskuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös