Mitä teet kun Teemu Selänne voittaa Stanley Cupin?

  • 3 452
  • 27

Onko Linnanmäellä kivaa?

  • Menen nukkumaan vielä vähäksi aikaa ennen töitä.

    Ääniä: 37 24,7%
  • Keitän vähä lissää kahavia. Tai aukasisko tuota Ediä. Nam.

    Ääniä: 16 10,7%
  • Heettäskö tuota ylimiäräsen siivun kinkkuva uamiaisleivän piälle. Nam.

    Ääniä: 17 11,3%
  • Keitän juuri housuissani kananmunia! B.I.L.E.E.T.

    Ääniä: 8 5,3%
  • Olen ryypännyt, ryyppään lisää. Ja pitäs mennä tänään töihin!

    Ääniä: 7 4,7%
  • Olen lomalla, siis ryyppään!

    Ääniä: 19 12,7%
  • Koitin herätellä eukon josko innostuisi petipuuhiin! Käänsi kylkeä.

    Ääniä: 10 6,7%
  • Kenen housut minulla on jalassa? Kirsi Ranto <3

    Ääniä: 10 6,7%
  • Koitan avata Elimination Gamen ja saan penaltia.

    Ääniä: 17 11,3%
  • Karhuherra Baddington.

    Ääniä: 52 34,7%

  • Äänestäjiä
    150

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lienee melko aikaista kymmenen minuuttia ennen päätössummeria ruveta mehuttelemaan asiaa suuntaan tai toiseen mutta ihan pikapikaa (muistuttaa eestin sanaa päkapik eli "tonttu") on tosiasia että Finnish Flash siirtyy Stanley Cup-voittajien joukkoon. Eri syistä kiekkofaneja ja Jatkoaikaa positiivisilla ja negatiivisilla, turkoosiviherkeltavalko-, sinipunakeltavalko-, viherpronssivalko- (sekä mitä muita kannattajien ja vastustajien joukkueiden paitoja tulee mieleen) värilaseilla katsottuna, ja niistä huolimatta tämä on merkittävin saavutus Selänteen uralla. Nyt kysymyksenä onkin mitä tämä käytännössä merkitsee kirjoittajille? Mitä siis käytännössä teet kun torstai-aamuinen koitos päättyy Anaheimin ja Teemu Selänteen mestaruuteen?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Menen nukkumaan matsin jälkeen ja olen tyytyväinen teemun puolesta. LOISTAVA PELAAJA!
 

TML

Jäsen
Ei Teemun voitto itselläni isompia aiheuta. Enemmän olen onnellinen Prongerista, Gigueresta ja koko ankoista!
Mutta niin että mitä teen? Kai mää nukkuun lähen kotvan kuluttua.
 
Viimeksi muokattu:

Pafe

Jäsen
Kohta tyytyväisenä Teukan puolesta nukkumaan n. 2 tunniksi. Sitten pelaamaan tennistä ja toteuttamaan muuta päivän ohjelmaa normaalisti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Töitä vielä pari tuntia jäljellä, ja sitten ajellen kotia nukkumaan. Tällä viikolla olleet oman työurani 2 parasta työvuoroa, kun on saanut katsoa stanlarin finaaleita, ja tottakai tämä aamun peli jää mieleen hamaan loppuun asti.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mita tein kun Teme voitti?

Itkin. Itkettiin Temen kanssa kimpassa. Oli se hienoa katsoa!

NBC:kin keskittyi melkein pelkastaan Temeen ottelun loppuvaiheilla ja Teme oli eka haastateltavakin.

Rock on, Teme, rock on!!!!
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Juhlaplöröt laitoin tippumaan ja ne nautittuani taidan lähteä töihin... Fiilikset on loistavat. Kyllä Temen taistelua suuren unelman täyttymisestä on odottanut jo niin kauan, ja kun se vielä tuli sen Teemulle oikean joukkueen väreissä, että vilpittömästi on kyllä hieno fiilis herran puolesta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo. Tosi mahtava juttu Teemulle.

Itse en ole mikään Teemu- tai Ducks-fani, joten ei tuo sen kummemmin mua hetkauta. En katsonut matsia, kun ei näy niitä kaiken maailman satelliittikanavia, enkä kehdannut netistä alkaa niitä jotain nörttien juttuja latailemaan, vaikka ensin mietin että viitsiskö sitä koittaa. Vieläkin ihmetyttää se jonkun viesti jossakin ketjussa koskien tuota nettijuttua.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Olen tavallaan saikulla, joten menen nukkumaan, todennäköisesti en kuitenkaan saa nukuttua paljon paskaakaan. Tippa melkein silmässä vieläkin...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin töissä kolmesta eteenpäin, joten täytyi tyytyä seuraamaan ottelua wapin kautta ja tällä hetkellä olen safkiksella. Ilmeisesti pitäisi kohta lähteä jatkamaan töitä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kinkkua laitoin leivän päälle ja söin, lisäksi myös lautasellisen kaurapuuroa.

Nyt vois lähteä töihin, onnea Teemulle vielä kerran.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Istahdin terassille, avasin pullon Karhua, poltin savukkeen ja katselin aamuauringon säteitä kultaniityllä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nukuin. Saatoin kääntäää kylkeä tai jotain, mutten ainakaan tietoisesti noteerannut Teemun juhlaa millään muotoa. Aamulla kun heräsin totesin asian teksti-tv:stä tullen samalla hyvälle tuulelle Teemun puolesta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Join vahvaa kahvia, sitten tuli kova kakkahätä ja kävin kakalla.

Oliko tuo vahvasta kahvista, Teemun pärjäämisestä vai normaalista vuorokausirytmistä riippuvainen ylostus?

*****

Olen muuten valmis tarjoamaan vahvan puolikkaan kupillisen keskiketterää joka tekee nätisti visioidun, lehtikuvia ja videota yhdistelevän koosteen Temen kiitoksista vaimolleen siinä vaiheessa kun Flash on ensimmäisen kerran Seiskan kannessa ympäripäissään uusi missi kainalossa. Nooh...
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Nukuin. Mutta nyt herättyäni on ehdottomasti viskipaukun paikka! Pari muutama viikko vielä töistä lomaakin jäljellä joten eipä ole sekään esteenä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kysymyshän oli onko linnanmäellä kivaa ja vastaankin että on. Puuttui kyllä vaihtoehdoista.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Join lasin maitoa ja työmatkalla yritin ajaa Kalervo Kummolan yli.
 

ipaz

Jäsen
Menin tyytyväisenä nukkumaan ja nyt jatkan kesäloman viettoa tekemättä yhtään mitään järkevää, eli lueskelemalla Jatkoaikaa. Illalla sentään pitäis lähteä katsomaan Megadethia, ja kai siinä ohella vois kännit vetästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös