Mitä tänään syötäisiin?

  • 377 841
  • 3 356

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Taimen keittoa keittelin aluksi. Kuten yleensäkin, niin kotona kun kokkailen, niin aina tekee mieli tehdä lisää sapuskaa. Kaapin perukoilta löytyi kiinakaupasta ostettu tempura jauhopussukka. Friteerasin erinäisiä kasviksia ja possua vielä lisäksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein chirizopastaa...
Chorizoa, herkkusieniä, savupaprikajauhetta, pippurikermaa ja suolaa tuli kastikkeeseen. Kastike tarjoiltiin fusillipastaan sekoitettuna ja lisäkkeenä oli vielä vihreäsalaatti (jääsalaatti, tomaatti, kurkku, viinirypäle) ja salaattijuusto. Ihan hyvää oli ja täyttävää.

Ruoka oli mukaelma tästä reseptistä...
 

Glove

Jäsen
Tein chirizopastaa...
Chorizoa, herkkusieniä, savupaprikajauhetta, pippurikermaa ja suolaa tuli kastikkeeseen. Kastike tarjoiltiin fusillipastaan sekoitettuna ja lisäkkeenä oli vielä vihreäsalaatti (jääsalaatti, tomaatti, kurkku, viinirypäle) ja salaattijuusto. Ihan hyvää oli ja täyttävää.

Ruoka oli mukaelma tästä reseptistä...
Taisi olla sama ohje mitä itse käytin olikohan viime kuussa. Hyväähän siitä tuli.

Omalle lautaselle tulee tänään pasta bolognese.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla on marinoitumassa kanan rintafileitä. Marinadissa on soijakastiketta, limemehua, öljyä, juoksevaa hunajaa ja rosmariinia. Jos vaikka niitä pannulla paistelisi ja vähän kookomaidossa hauduttelisi (ja tekaisisi siitä kastikkeen). Kanat voisi tarjota riisin ja keitettyjen vihannesten (porkkana&kukkakaali) kanssa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Merenelävä paellaa. Muistan kun ensimmäistä kertaa olin lasteni ja äitini kanssa Espanjassa 2016 ja äitini tilasi moisen ravintolassa niin nuorempi tyttäreni meinasi oksentaa hajun takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös