Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Hyvä vinkki, lähti lataantumaan ps Storen alesta.Cyberpunk 2077 nyt ainakin, jos et ole vielä pelannut. Parempaa avoimen maailman peliä saa hakea.
Hyvä vinkki, lähti lataantumaan ps Storen alesta.Cyberpunk 2077 nyt ainakin, jos et ole vielä pelannut. Parempaa avoimen maailman peliä saa hakea.
God of War Ragnarök, Dying Light 2.Mitä peliä suosittelette?
Viime aikoina en ole paljoa pelaillut mutta nyt voisi syksyn tullen jotain ottaa työstöön. Aiemmin olen kiinnostunut mm. Gta, Rdr, Days gone -tyylisistä peleistä eli avoin maailma on juttu. Sit taas last of us -tuntui liian putkelta.
Mikä voisi olla tuohon ym. genreen sopiva peli? Alustana PS5.
Sama täällä.Silent Hill 2 remake lähti tänään tahkoukseen ja ensivaikutelma on erinomainen. Turhaan ei ole hypetetty niin kriitikoiden, kuin early accessin hommanneiden toimesta.
Ghost of Tsushima taitaa olla vielä mainitsematta. Jos jaappani- ja samuraimeno puhuttelee yhtään, ehdoton valinta etenkin tuon PS5-versionsa myötä. Tuli aloiteltua juuri uusiksi nimenomaan tuona versiona tulevan jatko-osan innoittamana, ja peli on vielä entistäkin uljaampi ja sulavampi.Mitä peliä suosittelette?
Viime aikoina en ole paljoa pelaillut mutta nyt voisi syksyn tullen jotain ottaa työstöön. Aiemmin olen kiinnostunut mm. Gta, Rdr, Days gone -tyylisistä peleistä eli avoin maailma on juttu. Sit taas last of us -tuntui liian putkelta.
Ja myös se Miles Morales kannattaa pelata. Alkuun tuntui vähän tylsältä, mutta itse asiassa jopa yllättävän mielenkiintoinen tarina.God of War Ragnarök, Dying Light 2.
Jos Marvelit kiinnostaa niin ehdottomasti Marvel Spider-Man ykkönen ja kakkonen.
Ensimmäistä God of Waria tuli tahkottua taannoin, mut onko Ragnarök enemmän open world?God of War Ragnarök, Dying Light 2.
Jos Marvelit kiinnostaa niin ehdottomasti Marvel Spider-Man ykkönen ja kakkonen.
En täysin muista ensimmäistä mutta olen melko varma että samanlainen open world on tässä Ragnarökissä. Erona vanhempaan, Atreuksella pelataan Ragnarökissä aika paljon. Tarina on aivan loistava molemmissa peleissä.Enaimmäistä God of Waria tulu tahkottua taannoin, mut onko Ragnarök enemmän open world?
Taitaa Phantom Liberty olla ainoa lisäys. Toki tuossa onkin sitten pelattavaa mallia aivan perkeleesti aina pääpeliä tiukemmasta pääjuonesta aina lukuisiin lisätehtäviin sekä aktiviteetteihin.Onkos Cyberpunkiin tullut muuten mitään isompia sisältöpäivityksiä pauttiarallaa parin viimeisen vuoden aikana? Peli tuli pelattua silloin kun saatiin nuo isot PS5-päivitykset, mutta tuolloin jäi fiilis että visuaalisen upeuden ja fiiliksen lisäksi maailma oli loppuviimein vähän ontto ja loppuviimein sitä kiinnostavaa tekemistä itse tehtävien ulkopuolella oli aika vähän. Phantom Libertyn tiedän kyllä.
Siis onhan sitä sinänsä tullut jotain lisäyksiä, jotain ominaisuuksia joita luvattiin jo ennen julkaisua. Tyyliin, voi hommata kämpän eri paikasta (sikäli kun sillä on merkitystä). Voi ampua kun ajaa autoa muutenkin kuin vain jossain yksittäisessä tehtävässä (luvattu ajoneuvojen kustomointi puuttuu silti). Jos rikkoo lakia turhan paljon, niin poliisit ei enää maagisesti ilmesty tyhjästä selän taakse, vaan on enemmän "wanted"-järjestelmä.Taitaa Phantom Liberty olla ainoa lisäys.
Saatat pitää Mafia-pelisarjasta. Ykkönen ja kakkonen edelleen hienoja tarinavetoisia ja tunnelmallisia open world -pelejä, vaikka eri studio onkin nuo 1-2 osien Definitive Editionit tehnyt ja vähän ihmeellisesti kehdannut muuttaakin vähän joitain asioita. Kolmosen maailmassa on enemmän fillinkiä ja sivutekemistä pelimaailmassa.Mitä peliä suosittelette?
Mafiaa olin tulossa itsekin suosittelemaan kun sitä tässä pelaillut. Aiemmin en olekaan pelannut ja aina kiinnostanut nuo. Nyt kun oli Xboxin Gamepassissa niin pitihän se testata.Kiitos hyvistä vinkeistä, olen nyt Cyberpunkia aloittanut tunnin verran, ei vielä iske syvälle mutta katsotaan.
Yksi loistava muuten open worldeista ollut hitman, siihen voisi palata uudelleen.
Mitä nyt siitä alusta muistan, niin tunnissa ei kyllä ehdi vielä oikein mihinkään. Menee muutama tunti, että peli ja pelimaailma aukeaa ns. kunnolla, jolloin voi sitten edetä päätarinassa tai tehdä jotain muuta.Kiitos hyvistä vinkeistä, olen nyt Cyberpunkia aloittanut tunnin verran, ei vielä iske syvälle mutta katsotaan.
Omaan makuun Cyberpunk tuntui todella tiivistunnelmaiselta ja siihen maailmaan pääsi aika syvälle sisään, jos niin halusi. Toki tuo dystopinen maailma on aika karu ja sen kuuluukin jättää pelaajan hahmo tietyllä tapaa oman onnensa nojaan, eikä sellainen varmasti kaikille ihmisille samalla tavalla maistu.Itse yritin muutaman tunnin Cyberpunkia, mutta jäi toistaiseksi tauolle. Avoimen maailman pelit ovat lähellä sydäntäni ja esim. Witcher 3 yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Cyberpunkin maailma tuntui kuitenkin jotenkin tosi ontolta enkä saanut siitä mitään otetta. Varmaan jossain vaiheessa yritän antaa uuden mahdollisuuden kuitenkin.
En ole, mutta mielessä on pyörinyt kyllä. Pelaan PC:llä lähes kaikkea muuta paitsi urheilua ja ajopelejä, niin Days Gone meni aikoinaan ohi, kun sitä ei heti julkaistu PC:lle. Sittemmin se PC:lle julkaistiin, mutta ei ole vielä tullut sopivaa rakoa, että olisin lähtenyt kokeilemaan.Oletteko muut open world -pelaajat tykästyneet Days Goneen? Se on itselle ollut se joka kolahtanut eniten @Nelfor @Nosebleed jne.
Jep, BO6 täälläkin työn alla ja pitihän se heti mennä ottamaan turpaan netissä. Mutta sain sentään 3 killstreakin kerran ja muutaman voiton tiimille, niin tästä on hyvä jatkaa...Uusi Call of Duty (Black Ops 6) ilmestyi tänään ja se tarttui Gigantista mukaan varsin mukavaan alle 50 euron hintaan. PS Storen vajaan 80 hintalappu ei kauheasti houkutellut. Kyseessä siis PS5-versio.
Illemmalla voisi ottaa tyypit.