Mainos

Mitä mieltä olet ärsyttävistä katu soittajista?

• 1 270
  • 15

Mörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
niin Mitä mieltä ootte niist kaduiila olevista ihmisistä "otuksista" joka soittaa kitaraa tai vingauttelee viulunsa kans???

Ja kaiken huipuks kerjäämäs rahaa...

Voiko naurettavampaa olla?

Sit ne vois viel mennä jos ne olis suomalaiseia ja silleen et ne osais soittaa mut ku ne kaikki o N_ _ K_ _ _ _ _Ä .... ja ne ei tosiaankaan osaa soittaa mitään instrumenttiä.

ihan sama jos tavallinen suomalainen ostais rummut ja menis paiskoon niit tonne kadulle huvikseen ni kuka sitä jaksais kuunnella???EI kukaan

Kommenttejä muitten ihmisten mielipiteistä???

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm...Ei ne munmielestä mitään NEEKEREITÄ ole.
Monet erittäin lahjakkaat venäläiset lapset soittajat esimerkiksi soittavat usein Stadin keskustassa. Mä soitan itse viulua, ja tykkään kuunnella. Ja tossa Aleksilla joku äijä soittaa aina haitaria ihan uskomattomalla fiiliksellä!:)
Mä tykkään katusoittajsta, ja annan niille usein rahaakin.

Muusikko tukee toista muusikkoa...:)

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttävät katusoittajat on... ärsyttäviä.
On siellä joukossa ei ärsyttäviäkin, lähinnä säälittäviä. Esim. R Y _ _ _ Ä jotka ihan oikeasti osaavat soittaa. No, ohi vaan lujaa vauhtia että ei tarvitse miettiä elämän kurjuutta...

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Harvemmat mun näkemäni katusoittajat ovat olleet ärsyttäviä. Kiva sitä musiikkia on kuunnella. Tulee vähän eloa ankeaan suomalaiskaupunkiinkin.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ärsyttävimpiä ovat äidinkieltä taitamattomat teinipeelot, jotka tulevat laskemaan keskustelupalstan tasoa järjettömillä viesteillään.

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
piis män,

Olet Kesähelteillä terassilla lipittämässä ölppää. Jos joku vaivautuu vielä liveaktiin kuunteluetäisyydelle niin mikäs sen mukavempaa. Ehkä ainoa piirre joka nyt vähän voi ärsyttää on jos musa lähentelee liikaa päivän hittiosastoa.

Järvenpään puistobluesissa muuten kuuluttaja pääkonsertin avauksessaan usein/aina toteaa että Jumala taitaa olla mustaihoinen...:)

theref

Jäsen
Höh

Minulla ei ainakaan ole mitään katusoittajia vastaan. Tummaihoisia he harvemmin ainakin täällä päin ovat. Katusoittajat tuovat vain iloista lisäväriä.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Höh

Viestin lähetti theref
Tummaihoisia he harvemmin ainakin täällä päin ovat. Katusoittajat tuovat vain iloista lisäväriä.

Ovatkos ne teilläpäin kirjavia vai? :D
Itse pidän katusoittajista ja jos vain pikkurahaa löytyy niin varmasti laitan lakkiin/myssyyn/koteloon muutaman kolikon.

ps. Ärsyttävistä katusoittajista en pidä :D :D

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Jos haluaa juoda kaljansa rauhassa terassilla kannattaa tehdä niin kuin eräs ystäväni, joka kysyi ilmeisen kyllästyneenä Naantalissa yhdeltä harpun pahoinpitelijältä paljollako hän pitäisi vartin tauon, että saisin bissen rauhassa juoduksi?

"Muusikko" nolostui sen verran, ettei enää näyttäytynyt. Muut terassilla istuneet sen sijaan panivat rauhallisemmasta ympäristöstä kiitollisina hatun kiertämään ja tarjosivat sanavalmiille kaverilleni kaljat.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oliko vähän johdatteleva kysymys, heh.

Pääasiassahan tuo on ihan mukavaa. Harvemmin se käy korvia särkemään.

PS. Onkohan ketjun aloittaja itse n_ _ k_ _i tai r_ _ _ä, kun ei osannut katusoittajaakaan kirjoittaa? :rolleyes:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hieman provosoiva kysymys

Normaalisti katusoittajat herättävät hetken ihastuksen,
että kivaa, kun soitellaan. Mutta nopeasti se menee ohi.
Ne Panhuiluvesselit oli sellasta kuunneltavaa, että
tuli jopa yhteensä varmaan 20 minsaa kuunneltua
niiden meininkiä.

Ärsyttäviäkin tietenkin on.

Ei haittaa ihan kauheasti, jos tällainen ilmiö katoaa
katukuvasta.

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta rahapuolesta vielä sen verran, että onko vähemmän naurettavaa "kerjätä" levy-yhtiöiltä sitä rahaa kuin kadulla kulkevilta ihmisiltä? Jälkimmäinen on ainakin huomattavasti aidompaa. :)

En kyllä ikinä jää kuuntelemaan mitään katusoittajia, mutta eivätpä nuo nyt niin häiritsekään.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Kyllä ärsyttävät katusoittajat todella ärsyttävät! Ei-ärsyttävät puolestaan eivät ärsytä. En minä niitä edes huomaa, ehkä sitten jos renkutusta joutuisi kuuntelemaan tunnista toiseen taukoamatta, voisi pinna palaa. Nykyisellään, jos eivät muuta rahanpummaustapaa keksi, niitä soittakoot vaikka koko elämänsä. Ihan sama.

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
katusoittajat.

Mikäs noissa. Pelkästään mukavaahan se on, jos joku jaksaa livemusiikkia veivata. Usein olen jäänyt pidemmäksikin aikaa kuuntelemaan. Pari vuotta sitten Kanarialla kuuntelimme jotain katusoittopoppoota parisen tuntia nurtsilla istuen ja olutta juoden. Tunnin kuuntelun jälkeen alkoivat jo läppää heittää biisien välissä ja soittotauoilla.

Ei muuten ollut yhtään hassumpaa musiikkia. Paljon pahemmasta tuubasta olen moneen kertaan maksanut ~10e johonkin ravintolaan päästäkseni livemusiikkia kuuntelemaan.

Pelkästään positiivinen asia, mielestäni.

Muuten, jopas jäi trollauksen maku tuosta ketjun aloittaneesta viestistä ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy