Mitä mieltä Hyvösestä? (Etenkin Kerho-faneille,mutta toki muutkin saa äänestää)

  • 589
  • 2

Mitä mieltä Hyvösestä?

  • Tosi hyvä kauppa!

    Ääniä: 15 53,6%
  • Menettelee

    Ääniä: 4 14,3%
  • Kyseenalaistan

    Ääniä: 6 21,4%
  • Mitä helkuttia! Tommonen jäähykone ja Kerhoon!

    Ääniä: 3 10,7%

  • Äänestäjiä
    28
  • Poll closed .

vipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Sotkamon Jymy
HPK osti Hannes Hyvösen. Mitäs mieltä sinä olet tästä. Itse kyseenalaista aika lailla ja otan kysymysmerkin pois perästä vasta sen jälkeen, kun huomaan liigakaudella sen pelaavan hyvin, mikäli pelaa hyvin...
 
Kerho on aina saanut kovat sympatia kannatukset ja olen innolla seurannu Kerhon pelejä, mutta nyt hiukka ihmetyttää tää kauppa.

Meinaakos ne laittaa Hanneksen käsiensä kanssa Tsekkien ketjuun. Ei kai oletettavasti kallista miestä laiteta neloseen duunariksi, mikä oikeasti on hänen taitojaan vastaava paikka. Paitti, että on hidas.

Hannes sai kyllä täysin asiaankuulumatonta glooriaa farmivuotenaan. Hanneshan pelasi joukkueensa parhaitten kanssa, jossa se pärjäsi, kun siellä on (yleensä) vähän eri käsitys ykkös- ja kakkosketjun pelaajatyypistä ja pelitavasta. Pelasi paljon ylivoimaa, jolla sai pisteitä ja ei tarvinnut keritä puolustukseen niinkuin Suomessa tarvii ja kääntyminenkin voi käydä yhtä hitaasti kuin ennenkin, kun laita on monta metriä lähempänä.

Hannes ei tule pärjäämään sm-liigassa yhtään sen paremmin kuin ennenkään ja tulee ottamaan paljon jäähyjä ja on siten iso rasite Kerholle. Sillä pelityylillä, jota se ei todellakaan osaa vaihtaa, pärjää nimenomaan farmissa. Ei enää NHL:ssä, kun taidot ja nopeus ei riitä, eikä sm-liigassa samasta syystä ja muutenkaan niin ei voi täällä pelata. On Kerhon päättäjät menneet ny kyllä vanhanaikaiseen. Toivottavasti olen väärässä ,koska toivon todella Kerholle menestystä isojen puristuksessa.
 

ace

Jäsen
Äänestin "kysenalaistan", mutta vain Hanneksen kannalta ajateltuna. Kerho teki hyvän vedon hankkiessaan tollasen rymistelijän. Ehkä ens kaudella pärjätään paremmin Jokereille. Mutta olisikohan Hanneksen kannattanu jäädä kuitenkin jenkkeihin jos NHL on edelleen tavoitteena?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös