Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • 5 439
  • 68

Mitä matkapuhelin liittymää käytät?

  • ACN

    Ääniä: 14 3,9%
  • Cupio

    Ääniä: 0 0,0%
  • DNA

    Ääniä: 58 16,3%
  • Radiolinja

    Ääniä: 69 19,4%
  • Saunalahti

    Ääniä: 78 22,0%
  • Sonera

    Ääniä: 121 34,1%
  • Zeroforty

    Ääniä: 2 0,6%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 13 3,7%

  • Äänestäjiä
    355

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on virallinen tutkimus ACN:n matkapuhelin liittymien määrän selvittämiseksi. Samalla selviää myös muiden operaattorien asiakkaiden määrä.

Mikäli käytät usean operaattorin liittymää niin valitse se, jota käytät eniten.

Joitain operaattoreita jää todennäköisesti pois, mutta ei anneta sen häiritä. Siellä on kohta muut liittymät.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mikäs vitun poliisivaltio tämä on?
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Zeroforty on Soneran liittymä.

ACN:n liittymämäärää ei kyllä näin pienellä otoksella selvitetä. Toisaalta näinkin saatu tulos lienee joka tapauksessa luotettavuudessaan samaa tasoa ACN:n omien ilmoitusten kanssa. ;-)

Iteltä löytyy Radiolinjan, Soneran, Saunalahden ja Dna:n liittymät, RL ykkösenä, joten sen vastasin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Soneran ruksasin, koska firma maksaa.

Privana RL. Vaihdoin pari vuotta sitten Sonerasta ja säästö oli melkoinen. Normi 500 mk puhelinlasku putosi 300 mk:aan.

Tuskin Soneraan takaisin menen. Ryssikööt ilman minua..

K
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Bird
Zeroforty on Soneran liittymä.
Aina oppii uutta. Tunnustan, että olen pihalla näistä jutuista.
Viestin lähetti Bird
ACN:n liittymämäärää ei kyllä näin pienellä otoksella selvitetä. Toisaalta näinkin saatu tulos lienee joka tapauksessa luotettavuudessaan samaa tasoa ACN:n omien ilmoitusten kanssa. ;-)
Nimenomaan.
Viestin lähetti Bird Iteltä löytyy Radiolinjan, Soneran, Saunalahden ja Dna:n liittymät, RL ykkösenä, joten sen vastasin.
Sairasta. ;)
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Radiolinja. En ole vaihtanut kahteen vuoteen. Nyt en ainakaan vaihda kun vaihtaminen on joku helvetin muoti-ilmiö.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rätinälinja. Liittymä vaihtuu yleensä sitä mukaa kun on etuja saatavilla. =)
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Itselläni on ollut sonera jo yli 7 vuotta. Tarkoituksena ei ole vaihtaa liittymää....
Toisaalta me pitkäaikaiset ja uskolliset asiakkaat maksamme liittymän vaihtajien fleecepuserot ja dvd soittimet joita uusille tarjotaan. No tyhmyydestä sakotetaan.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Yhteistyössä Radiolinjan kanssa jo vuodesta 1995 ja yhteistyö jatkuu yhä edelleen. Työpuhelimen liittymänä on Sonera.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
DNA, joka oli aiemmin Telia. Työpuhelimena Sonera.

Omaksi liittymäksi en hankkisi Soneraa, enkä Radiolinjaa joka sai minut vittuuntumaan tosissaan sillä Telian asiakkaiden ryöstökalastuskampanjalla. Muutaman päivän sisään tuli ties kuinka monta tekstiviestimainosta ja soittoa.

Liittymää en ole koskaan vaihtanut. Ei niissä nyt niin suuria eroja ole, varsinkaan kun ei puhu kovin paljoa. Kaiken lisäksi olen liian laiska näkemään sen vaivan jonkun ilmaisen lippalakin takia.
 

Boomhauer

Jäsen
Minulla on ollut Radiolinjan liittymä siitä saakka kun hankin ensimmäisen kännykkäni. Tämä tapahtui kesällä 2000, enkä sen jälkeen ole kokenut tarvetta vaihtaa sitä, tai itse asiassahan äitini siitä päättää kun laskut menevät mamma betalar-linjalla.

Vaikka itse joutuisinkin maksamaan minimaaliset kännykkälaskuni, en usko että viitsisin vaihtaa liittymää sen mukaan, mikä tarjoaa eniten puheaikaa tai hienoimman toppatakin kaupan päälle. Vaihtoa voisi tietenkin harkita jos selvästi suurin osa laskusta kertyy puheluista ja tekstiviesteistä johonkin muuhun liittymään, mutta kuten todettua siihen ei vielä ole ollut tarvetta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Matkapuhelinliittymä on yhdys sana ;>

Jeg haeve en CBB Mobil...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti BigRedBob
Mikäs vitun poliisivaltio tämä on?

Ei tämä ole mikään valtio. Tämä on internetin keskustelupalsta.

Liittymänä on Radiolinja eikä ole koskaan käynyt mielessä vaihtaa.
 

Miguel

Jäsen
dna.

Radiolinjalla aloitettiin (perheessä kaikilla sama ja myös muutamalla kaverilla, tuolloin kyllä ei paljon tullut soiteltua), sitten vaihdoin Soneraan (ostin uuden puhelimen ja samalla taisi olla jokin avaustarjous. Kaveripiirissä Sonera oli sitä paitsi vahvistunut) ja toistaiseksi voimassa olevaan liittymään päädyin, yllätys yllätys, pitkälti hyvän avaustarjouksen ja kavereiden loikkaamisen takia. Tosin silloin dna:n hinnatkin taisivat olla aika selvästi edullisimmat. Ihan heti en luultavasti ole vaihtamassa, kun yleishinta on edullinen ja enimmäkseen tulee soiteltua Lähipiiriin kuuluville dna:laisille. Tosin tuon Lähipiirinkin hinnat ovat kuulemma nousseet (liittymisaikaan 7snt/min, nykyisin vähän toistakymmentä), mutta näillä mennään. Ainakin niin kauan kuin tiiveimmässä ystäväpiirissä ei tapahdu massaloikkausta...
 

JanJ

Jäsen
Vodafone

Tosin dna (ent.Telia) sim-kortti löytyy mutta en ole käyttänyt puoleen vuoteen.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sonera vuodesta 1994, kaikki laskut olen itse maksanut ja vieläpä ajallaan. Ja miten on Sonera palkinnut uskollisen kanta-asiakkaansa - ei mitenkään. Mutta puhukaa muut vaan ilmaisia puheluitanne, kyllä minä ne maksan.
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
DNA oli ja meni. Ilmaisen petokanavan ansiosta pysyin kyseisen operaattorin asiakkaana uskollisesti lähes 4 kuukautta, mutta lopulta sain tarpeekseni. Paska asiakaspalvelu (jonotus n. 50 min), huono kuuluvuus ja kalliit puhelut ei ole tehty minua varten.

Historiani DNA:n asiakkaana oli aika mielenkiintoinen. Hankkiessani sen viime vuoden heinäkuussa, puhelimeeni alkoi välittömästi puskea ruotsinkielisiä tekstiviestejä, joista ensimmäinen meni kutakuinkin näin: "Maddeee! :) Hur har din sommar varit? Jasso, jahas ditt nummer har ändras. Ringa till mig! -Bosse-".
Myöhemmin ilmeni että DNA oli antanut kahdelle asiakkaalleen samat numerot.
Viimeinen niitti DNA:n arkkuun oli seuraavanlainen: Saldorajani oli ollut liittymän avaamisesta asti 40 e. Kahdessa ensimmäisessä laskussa homma meni niin kuin pitikin, laskun ollessa n. 40 e. Kolmannen laskun saadessani oli kuitenkin silmät tippua päästä; laskun suuruus 236 euroa. Hyvitystä DNA:n tekemästä virheestä sain -toki oikeustoimilla uhkaamalla, 86 euroa. Tämän jälkeen annoin DNA:lle lopullisesti kenkää.


Nykyään olen onnellinen Saunalahden liittymän omistaja <3
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Snakster
Ei tämä ole mikään valtio. Tämä on internetin keskustelupalsta.

Liittymänä on Radiolinja eikä ole koskaan käynyt mielessä vaihtaa.
Suomi on poliisivaltio ja internet on ihan paska, olen nähnyt sen kerran.

Epäilyttävän Stasimaisesta 'isoveli valvoo'-meiningistä huolimatta vastaan:
Telen liittymä tuli joskus 90-luvun puolivälin tienoilla hankittua, jossain vaiheessa se muuttui Soneraksi. En ole kokenut tarpeelliseksi vaihtaa.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Työliittymänä on Sonera ja oma pöytälaatikkoliittymä on nykyisin samaa merkkiä. Tele sen nimi oli kylläkin hankkimishetkellä vuonna 1994.

Sanat "mulla on työsuhdeliittymä" on kyllä varmin tapa saada dna:n, ACN:n ja Saunalahden liittymäkauppiaat lopettamaan se rasittava kauppaaminen. Minua ainakin nyppii suunnattomasti aina, kun joku yrittää tuputtaa väkisin jotain ostettavaksi, on kyseessä sitten matkapuhelinliittymä, aikakauslehti tai vakuutus. Jos minä tarvitsen jotain, niin osaan hankkia sen ilman tuputtamista. Väkisin myymisellä on minun tapauksessani aina negatiivinen vaikutus.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Radiolinja on ollut alusta alkaen. Vaihto toiseen operaattoriin ei ole käynyt mielessä kuin satunnaisesti, mutta en ole siinäkään nähnyt mitään järkeä pidemmän päälle. Ihmisistä, joiden kanssa olen eniten yhteyksissä, suurimmalla osalla on myös Radiolinjan liittymä, jokseenkin nyt myös muiden liittymien edustajia on alkanut ilmaantumaan enemmän ystäväpiiriin. Liittymätyypin vaihto onkin pyörinyt tuon seurauksena mielessäni melko tiiviisti. Tekstariliittymä saattaisi olla melkoisen asiaa, kun huomioidaan, että noiden viestien kanssa pitelen yhteyksiä melkoisen paljon.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dna on, kun telia city dna:ksi muuttui jossain vaiheessa.
En ole koskaan vaihtanut liittymään, vaikka tässä aika monta vuotta on puhelin ollut.
Mulle on ihan sama onko se lasku 20 euroa sinne tai tänne, helvetin suuri se lasku on jokatapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös