Mitä jääkiekko-joukkuetta kohtaan sinä tunnet sympatiaa?

  • 6 669
  • 74

Mitä joukkuetta kohtaan tunnet sympatiaa?

  • Blues

    Ääniä: 35 8,0%
  • HIFK

    Ääniä: 73 16,7%
  • Jokerit

    Ääniä: 22 5,0%
  • TPS

    Ääniä: 26 6,0%
  • Tappara

    Ääniä: 28 6,4%
  • Pelicans

    Ääniä: 37 8,5%
  • Jyp

    Ääniä: 52 11,9%
  • Lukko

    Ääniä: 41 9,4%
  • Ilves

    Ääniä: 56 12,8%
  • HPK

    Ääniä: 56 12,8%
  • Ässät

    Ääniä: 53 12,2%
  • Saipa

    Ääniä: 54 12,4%
  • Kärpät

    Ääniä: 28 6,4%
  • Jukurit

    Ääniä: 27 6,2%
  • KooKoo

    Ääniä: 32 7,3%
  • K-Vantaa

    Ääniä: 37 8,5%
  • Sport

    Ääniä: 48 11,0%
  • TuTo

    Ääniä: 25 5,7%
  • Kalpa

    Ääniä: 78 17,9%
  • FPS

    Ääniä: 26 6,0%
  • Hermes

    Ääniä: 21 4,8%
  • KJT

    Ääniä: 18 4,1%
  • Ahmat

    Ääniä: 20 4,6%
  • UJK

    Ääniä: 24 5,5%
  • Diskos

    Ääniä: 22 5,0%
  • EPS

    Ääniä: 20 4,6%
  • Sapko

    Ääniä: 24 5,5%
  • Kaikki pienet seurat.

    Ääniä: 37 8,5%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 28 6,4%
  • En tunne sympatiaa ketään kohtaan. Turha äänestys tämäkin.

    Ääniä: 26 6,0%

  • Äänestäjiä
    436

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Omaa seuraa ei saa valita vaan että kenelle toivoisit tulevaisuudessa onnea ym. Saa valita monta mutta 5 olisi sopiva
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Mitä!

Eikö Jaska äänestänyt itse ollenkaan:eek:

(Ensimmäinen ääni Sportille tuli minulta..).
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli ääneni meni K-Vantaale, mutta Vaasassa asuneena myös Sportti kerää symaptioita, hyvä joukkue, toivottavasti nähtäisiin vielä liigassa, mutta ensin tarvittaisiin Vaasan seudelle hieman enemmän kiekko buumia.

Niin ja liigan puolelta sympatiat kerää Ässät. Hifk-Ässät ottelut ovat aina olleet hieman kiinnostavia, jopa joukkueiden rämpiessä. Ässät pelaa samalla tyylillä kuin hifki eli kovaa reilusti ja tsempaten, taklauksien ja tappeluiden säestäessä.

edit: kamala määrä typoja.
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hifk ja Tuto olivat valintani...

Ässät on ykkönen, Tuto tulee hyvänä kakkosena ja Hifk on kolmas...
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Ääneni meni

Tepsille ja ujk:lle tietysti.mutta en oikein kyllä tiedä mitä toi sympaitia sana tarkoittaa.ps kertokaa joku mitä sympatia sana oikeasti tarkottaa en ole meinaa varma:confused:
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitsin nämä: Jokerit, Pelicans, JYP, Ilves, HPK, SaiPa, Sport, KalPa.

Näkyy HPK olevan suosittu. Taitaa tuo menestys pienehköillä resursseilla herättää kunnioitusta itse kussakin.

Edit: Oops, olisi ehkä pitänyt lukea avausviesti ensin. :o No, Jokereilta siis yksi ääni pois.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
HIFK on kakkossuosikkina siellä jossain kaukana Ässien jälkeen. Yleensä saa kannustaa HIFK:ta play offeissa, kun Ässiä niissä ei ole vähään aikaan näkynyt. Tosin loppuu HIFK:kin urakka nyt - hm..

Mestisjoukkueista sympatiaa saa FPS.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
nämä valitsin:

- KooKoo, Mansikalle menestystä
- Jukurit, hyvä joukkue
- Blues, rahaa riittää mutta menestystä ei.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Mitä!

Viestin lähetti finnishninja
Eikö Jaska äänestänyt itse ollenkaan:eek:

(Ensimmäinen ääni Sportille tuli minulta..).
Sanoin että omaa seuraa ei saa äänestää...se kait koskee muakin...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
HIFK ja HPK etunenässä.
HPK saa pienellä rahalla kasattua joka kaudeksi todella kovan joukkueen, enkä vieläkään tajua mikä tekee pelaajista parempia kerhossa pelatessa. Lisäksi HPK on löytänyt todellisia helmiä täysin puskista, tai vähemmän puskista. Herrat Rafalski, Hentunen, Pärssinen, oma kasvatti Kapanen, Vujtek, Simicek, Vlasak ja Sulku ovat tulleet löydetyiksi juuri kerhon scouttien toimesta.

HIFK on tyylikäs, räiskyvä ja taitava joukkue, jolla loistavat fanit, ja lisäksi toimitusjohtaja on verrattavissa meidän vastaavaan.:p
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä olisi uskonut, että tämä päivä tulisi, jolloin meikäläinen sympatiseeraa muuta kuin "omaa" joukkuetta. Ääneni meni HIFK:lle, koskapa sieltä on junnuista tuleva "vahva peruspakki" liigariveihin lähivuosina (ehkä jo ensi kaudeksi). Nuorimies on nimeltään Joni Purola. Olen kuullut täällä hepusta ihan positiiviisia kommentteja. (Joni on sukulainen; hienoa, että meidänkin suvussa edes joku osaa jotakin olennaista ja hyvin...)
 

The Rock

Jäsen
Sympatiani menevät kotipaikkani joukkueelle Titaaneille.
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Mitä!

Viestin lähetti Jaska85
Sanoin että omaa seuraa ei saa äänestää...se kait koskee muakin...

Oho.. tuhannesti anteenni.. tuli äänestettyä ennenkuin luin kysymyksen...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tällä kertaa vastaus ei ole Känädä, vaan NIVALA COWBOYS... ja tällä ei ole MITÄÄN tekemistä Pasi Nielikäisen kanssa...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse avasin joskus männätalvena ketjun nimeltä "Kakkosjoukkueesi?", kun kiinnosti kovasti tämä asia. Tässähän on sellainen ero, että mukaan mahtuu 5 joukkuetta?

Vastaan silti Blues. Ja sen lisäksi sympatiseeraan joukkueita, jotka pelaavat minua miellyttävää kiekkoa. Joten Nivalan Cowboys saa myös ääneni. Muuten tällä sektorilla tapahtuu vaihtelua, koska jotkut jengit pelaavat joskus asiallista kiekkoa ja joskus pitkästyttävää nysväystä.

Sympatiaa saa myös Rauman Pallo-Iirot, koska sillä on niin hauska nimi. Minulla ei ole tosin aavistustakaan heidän lajistaan, joka ei liene kiekko.

Ja uimaseura Kyröskosken Pärske. Niiden verkkarit kun saisi!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
No ystävyys-suhteiden takia Lukko ja Saipa. Pelillisten esitysten vuoksi Kerho.

Lista on kyllä sikäli keinotekoinen, että Pojan mahdollisesti käväistessä muualla ei järjestyksellä ole väliä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Itse en ole nähnyt yhtään Nivalan Cowboysin peliä, joten siitä on vaikea sanoa mitään. Nivalan terveyskeskuskessa kyllä minulle an asennettu mahtavat kaksitoista tikkiä, neljä silmäkulmaan ja loput keskelle klania.

Aikoinaan pitkään Lärvenpäässä asuneena tietysti Haukat eli KJT, ja toisena TuTo, ihan Upi Ylösen takia. Loput meneekin sitten säälin puolelle.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Kalevan Pallo ja Jokipojat tietenkin! Kaksi Savon ja Karjalan legendaarisinta joukkuetta. Eikö se ole jo itsestään selvää?

KalPa liigaan ja Jokipojat Mestikseen!!!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti JHag
Itse avasin joskus männätalvena ketjun nimeltä "Kakkosjoukkueesi?", kun kiinnosti kovasti tämä asia. Tässähän on sellainen ero, että mukaan mahtuu 5 joukkuetta?

Muistan ketjun mutta tässä ketjussa ei ollut tarkoitus kysyä kakkosseuraa vaan vaikka Tapparan kannattaja voi sanoa että tuntee sympatiaa Jyppiä kohtaan vaikka ei mitenkään pidä joukkueesta jne.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Blues enemmän ja Hifk vähemmän sm-liigasta ja jokipojat/k-karhut (mikä se nyt milläkin kaudella onkaan) alemmista sarjoista.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pohjoisen poikana sympatiat Kärpille! Jokerifanina viimekauden pleijari tappio otti kuitenkin koville ja kohta mennään taas...Ouluun. ;)
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
KalPa, FPS ja Ässät All Stars-kentän hyökkäykseen, tähtipakeiksi Sport ja SaiPa. HIFK maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös