Mitä hakukonetta käytät?

  • 1 419
  • 14

Mitä hakukonetta käytät?

  • AllTheWeb

    Ääniä: 1 0,8%
  • Google

    Ääniä: 112 93,3%
  • Altavista

    Ääniä: 1 0,8%
  • Ihmemaa

    Ääniä: 2 1,7%
  • Yahoo

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lycos

    Ääniä: 0 0,0%
  • En mitään tiettyä, kaikkea jonkun verran

    Ääniä: 3 2,5%
  • En käytä hakukoneita

    Ääniä: 0 0,0%
  • Muu, mikä?

    Ääniä: 1 0,8%

  • Äänestäjiä
    120

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Internetistä löytyy paljon hakukoneita, mutta mitä niistä sinä käytät? Itse käytän monta kerrallaan, muuta eniten AllTheWebia. Google taitaa olla suosituin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kun näytän olleen ensimmäinen "muu, mikä?" -kohtaan vastaaja

Niin käytän siis MetaCrawler nimistä hakukonetta. Kyseinen hakukone siis käyttää monia netin hakukoneita kootusti ja ainakin allekirjoittanut on löytänyt sillä suunnilleen kaiken mitä olen lähtenyt hakemaankin.

Osoite on niinkin vaikea:
http://www.metacrawler.com/
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vain ja ainoastaan Google, 99,99%:sti.

Jos jostain käsittämättömästä syystä en löydä sillä etsimääni, saatan kokeilla muitakin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ihmemaalla menen koska haen yleensä suomalaisia sivuja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tyydy yhden hakukoneen käyttöön, ensimmäisenä "suunnistan" googlelle, seuraavina tulevat altavista ja yahoo. Joskus tulee käytettyä Soneran omaa, pääasiassa vain suomalaisten sivustojen etsimiseen.

Verraton hakukone on myös "kotikirjastoni".

vlad#16.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ihan aluksi käytin Altavistaa, sen jälkeen siirryin ihmemaahan, mutta nyt on jo pidempään ollut google, yksinkertaisesti siitä syystä, että se on paras.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Googlea minä käytän.

Aloitin excitesta, sitten jonkin aikaa Altavistaa tuli käytettyä, nyt Googlea. Aika selkeät on tuloksetkin tällä hetkellä. 75 googlella ja muilla vain yksi tai ei yhtään käyttäjää.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Google. Aikasemmin Altavista ja Ihmemaa, mutta eivätpä vedä ollenkaan vertoja Googletukselle.
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Niin - olen antanut tuon ainoan AllTheWeb äänen. Ehkä tuo ääni olisi pitänyt laittaa kohtaan useita... AllTheWeb on eniten käytössä (=aloitussivuni) mutta myös www.metasearch.dk on todella hyvä ja uskomattoman nopea.

Metasearch.dk ei itse pidä varsinaista hakutietokantaa vaan "ristiintaulukoi" hakutuloksia useista hakukoneista (mm. Google ja Fast - AllTheWeb) ja tuottaa yhden listauksen.

Kannattaa tsekata.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Yahoo, www.fi ja google tasapuolisesti.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Google ehdottomasti. Ennen käytin Ihmemaatakin, mutta Googlen löydettyäni olen käyttänyt vain ja ainoastaan Googlea.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Google on aika ylivoimaisessa johdossa. Ei kyllä nykyään tule käytettyäkään muita.

Ennen käytin Altavistaa ja Yahoota, mutta törmäsin kerran Googleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös