Mitä runkosarja sijoitusta odotit Ässiltä 2020–2021?

  • 1 431
  • 10

Tätä odotin Ässien sijoitukselta:


  • Äänestäjiä
    105

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Minä en ole ikinä tehnyt mitään äänestystä jatkoaikaan, mutta ihan mielenkiintoista olisi nähdä, kuinka moni olisi odottanut Ässien olevan tällä kaudella TOP-6 joukkue.
@Surprise Me ehdotti, minä toteutin. Kiinnostais myös itseä, odotukset olivat kuitenkin osalla kauden alla korkealla. 2020 kesällä ei niinkään, mutta hankintakiellon jälkeen tuli ison profiilin pelaajaa sisään, niin taisivat nostaa odotuksia turhankin paljon.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä itse odotin ennen kauden alkua sijoja 7-10, mutta tällä kaudella tuli niin paljon muuttujia jopa jääkiekon ulkopuolelta että siihen ei lopulta päästy.

Ensi kaudelle uudet tuulet.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Moon tota vanhaa mantraani "kymppisija on Ässien mestaruus" toistanut jo jonkin aikaa, ja harmittavan usein on kohdalleen osunut.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin tarkistamassa kauden veikkausketjista ja optimistisesti sijalle 8 olin Ässät veikannut. Noita TOP6 heittoja tuli silloin naureskeltua, mutta ei kai niitä kovin montaa tainnut lopulta olla?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
No tuossa kun tuloksia katsoo, niin aika selkeesti 7-10 oli ne sijat. Ja silmämääräisesti myös Ässien fanit samoin sijoittanut nämä.
 

Ralph

Jäsen
Pohdin ennen kauden alkua, että Ässät taistelee pitkään kymppipaikasta Sportin kanssa, mutta lopulta putoavat viimeisen kuukauden aikana sijalle 12.
 
K

Kiekkokatsoja

Puuttuu vastausvaihtoehto, en yhtään mitään, joten en voi osallistua äänestykseen.
Mutta josko pakko olisi vastata jotain noista, niin säälipleijari paikkaa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Perstuntumalta olisin voinut veikata Ässille taistelua kympin sakkiin, jos olisin veikannut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ennen kauden alkua veikkasin sijoitusta numero 6.

Raumlaisse lohdutukseksi, heitä veikkasin sijalle 5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös