Mistreat...

• 1 970
  • 7

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
On kuullut. Omistan Alternative Action -kokoelma-ep:n, jolla on yksi niiden biisi.

Mutta mieluummin kuuntelen kuitenkin tätä:

"Lyödään natseilta kallot lyttyyn, tungetaan ne saastat vessanpyttyyn, ensin natsit hirteen kiskotaan, sitten multiin viskotaan ja maailma pelastuu!" (Selkkaus: Natseja vastaan)

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Viikate
On kuullut. Omistan Alternative Action -kokoelma-ep:n, jolla on yksi niiden biisi.

Sen levyn paras biisi on ihan ehottomasti Kärsämiesten Olen kusipää. Ja se piirros on loistava!

Mistreat on muuten varmasti yksi myydyimpiä suomalaisia marginaalibändejä ulkomailla. Sukseeta ilmeisesti Ameriikkaa myöten. Kysyntä ja tarjonta jne...

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Everton
Sen levyn paras biisi on ihan ehottomasti Kärsämiesten Olen kusipää. Ja se piirros on loistava!

Jaa, minä en muista tuosta biisistä yhtään mitään... Pitänee kaivaa levy esille ja kuunnella se. Valse Tristen "Emma Halonhakkaaja" on ainakin klassikkokamaa...

Jossain vaiheessa luin, että Mistreat-ukot olisivat paenneet Kouvolasta/Kuusankoskelta Ruotsiin (jossa heillä uutisten perusteella on aktiivisia aatetovereita)... Onko niillä enää mitään yhteyksiä Kymenlaaksoon?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Viikate

Jossain vaiheessa luin, että Mistreat-ukot olisivat paenneet Kouvolasta/Kuusankoskelta Ruotsiin (jossa heillä uutisten perusteella on aktiivisia aatetovereita)... Onko niillä enää mitään yhteyksiä Kymenlaaksoon?

...vai vallan paenneet :D
Alkuperäisjäseniä taitaa olla yksi, joka asuu Ruotsissa perheineen (ruots.vaimo). Muuten siinä taitaa olla pari ruotsinsuomalaista nykyään ja yksi täältäpäin. Ja sen verran mitä minä olen miehiä tavannut, niin enpä nyt oikeastaan "aatteen miehiksi" sanoisi.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Everton
...vai vallan paenneet :D

Tietolähteeni on Toinen Vaihtoehto, mikä selittänee sanavalinnan... T.V.:n lukijakunnan keskuudessa kun Mistreat on läpi vuosien ollut melkoinen antikristus.

Hank

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk,Pikku-Jallu,Caps
:confused: ´Miksi kaikki tuntuu olevan Mistreat bändiä vastaan? Eivät he sen kummempaa tee kuin julkaisevat oman mielipiteensä ja niinhän me kaikki haluaisimme tehdä!? Heillä on se jokin jota he haluavat levittää ja sehän on oikein tietty ja niinhän punk-bändit tekivät jo ajat sitten!!! Meillä ei ole mitään muuta keinoa kuin olla mitä olemme ja siksi emme tietenkään halua meidän rotumme sekoittuvan mihinkään muuhun rotuun koska jos niin käy niin kuka meidät massasta erottaa ja se jos mikä on tarpeellista tässä suht erilaisuuksien maailmassa!!!! Meidän ei missään nimessä kannata olla samanlaisia heidän kanssaan, koska kuka meistä pystyy olemaan kaveri eriväristen kanssa ja sanoa että me olemme samanlaisia? JA: Miksi meidän ISÄMME halusivat Suomen säilyvän suomalaisilla ja tekivät kaikkensa tämän kotimaamme puolesta jopa uhraten toisen suomalaisen yhteisen edun saavuttamiseksi? T.Ei tässä niin rotusortoa ajatella mutta kukin mielipiteensä julki tuokoon!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Viikate

Tietolähteeni on Toinen Vaihtoehto, mikä selittänee sanavalinnan... T.V.:n lukijakunnan keskuudessa kun Mistreat on läpi vuosien ollut melkoinen antikristus.

Itse asiassa arvasin sen. Muistan huvittuneena lukeneeni ko. aviisista joskus vajaat kymmenen vuotta sitten "vetoomusta" että Maho Neitsyt tulisi asettaa boikottiin tähän samaan asiaan liittyen... Koomista sinällään - olihan Mahojen akttiviajasta jo kulunut aikaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy