mistä voisi tilata jääkiekko videoita?

  • 975
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

msp

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAIPA
onko muuta mahdollisuutta kuin tilata ulkomailta pankkikortilla jääkiekko videoita eli onko suomessa yhtään liikettä josta niitä voisi ostaa olen myös kiinnostunut ostamaan yksityis henkilöiltä jotain 90 luvun play off pelejä (ehdottomasti alkuperäis selostuksella) tai myös tapahtuma rikkaita runkosarja pelejä

ps.mitäköhän kautta sais hommattuu perjantaina tulevan pelin Mapla Leafs-Islanders
 

eesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasin itse asiassa itsekin joskus kysyä samaa, mutta jotenkin pääsi unohtumaan. Erityisesti minua kiinnostaisi kausien 97-98 ja 98-99 liigafinaalit (HIFK-Ilves, HIFK-TPS.) Jotkut EHL-ottelut olisi myös kiva nähdä uudelleen, kuten esimerkiksi se kuuluisa HIFK-Manchester, jossa Nielikäinen aloitti joukkotappelun :) Taitaa vaan olla aika kiven alla tällaiset videot. Olisi se kiva katsoa edes videolta kunnon hokia, kun Nordiksella sitä ei enää juurikaan näe.
 
Käyttäjä msp:n saldoksi jäi kaksi turhaa viestiketjun avausta, joista toinen oli vielä väärällä alueellakin sekä yksi CAPS LOCK päällä kirjoitettu viesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös