Mistä kokemusta Kooveeseen?

  • 4 298
  • 1

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koovee saa varmaan ihan kilpailukykyisen rungon kasaan viime vuoden avainpelaajistaan ja Tampereen liigaseurojen junnuista. Mutta lienee ihan selvää, että vähintään kentällisen verran pitäisi porukkaan löytää rutinoituneita Mestis-tason miehiä. Kokemuksen tarvetta ei ainakaan vähennä ensi kauden tiivis pelitahti.

Mutta mistäs sellaisia saataisiin? Huhuja on liikkunut paljon Tampere-taustaisten pelaajien paluusta kaupunkiin. Mutta nyt Jatkoajan etusivu kertoo Jari-Pekka Pajulan siirtymisestä Ruotsiin. Tommi Kela palasi puolestaan Aasiasta Forssaan, Antti Jaatinen ja Antti Uitto siirtyivät Hokkiin, Joni Lindlöf SaPKoon, Ilpo Salmivirta Sportiin ja Mikko Jortikka TuToon.

Siinä olisi ollut jo jokunenkin tärkeä mies, mutta syystä tai toisesta Koovee ei kiinnostanut. Itse olen tästä hivenen yllättynyt. Tommi Välimaa on tällä hetkellä ainoa tämän kategorian hankinta, hänelläkin vasta yksi kausi allaan, hyvä sellainen tosin.

Kovista ex-tamperelaisista Jarno Niinimäki ja Antti Hildén olisivat loistohankintoja. Mutta lievätkö liian isoja kaloja nousijalle? Matti Hietakangas ja Kimmo Haapa-aro ovat ehkä realistisempia nimiä, olisivat vahvistuksia hekin. Mahtuvatko KooKoossa pelanneet Silvennoisen kaksoset vielä mukaan?

Luulisi, että Tampereelle olisi helppo saada opiskelumahdollisuuksienkin ansiosta pelaajia. Mutta kertokaa te, kenestä huhutaan ja millainen on seuran pelaajapolitiikka?
 

ktmike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Totuushan on se, että nämä luettelemasi herrat vaativat rahaa, ei ne pelkästa kotiseuturakkaudesta Kooveessa pelaa. Jos ne jonkun tonnin jostain saa, ne menee sinne. Koovee maksaa tiettävästi vaan kulukorvauksia, pelaamisesta ei makseta mitään. Henk. koht luulen, että aikapitkälle koovee jatkaa viimevuotisella rungolla. Muutama yli-ikäinen Kooveen, Tapparan ja Ilveksen A-junnu tulee lisäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös