Miss Suomi 2009

  • 12 349
  • 71

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
8 on varmaan Heidi Willman salanimellä.

Kuvien perusteella en koskaan ole tehnyt sitä oikeata päätöstä, vaan vasta tv-kuva on se ratkaiseva suosikin valinnassa. Mutta jos nyt pitää kuvien perusteella joku sanoa, niin näin nopeasti analysoituna numero 5, mutta kannattaisi varmaan silti varmuuden vuoksi käydä vielä solariumissa ennen finaalilähetystä.

Edit: Ja neloselle ilman muuta tunnustus siitä, että on aika luonnollisen oloinen kuvassa.
 

axe

Jäsen
Nummer kuutosella on jo jääkiekkoilijakin hankittuna, niin eikös se sopisi jo siltäkin osilta. Ei tarvitsisi sitten kesken missivuoden jättää sitä vanhaa poikaystävää kiekkoilijan takia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuka on hyökkääjä-Pöde?

E: Jaksoin kuin jaksoinkin tarkistaa linkistä sukunimen, joten ei tarvitse vastata.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ohhoh, nyt taitaa kyllä pitää meikäläisenkin asettua Timo TA:n linjoille... Ei kyllä oikein yksikään säväytä noista.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt ei kyllä tarvitse mitään spekuloida. Nro 1 on varmasti Miss Suomi 2009. Ei voi olla mikään muu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Numero 10 on minun silmääni nätein, toisena tulee sitten nro. 4.

Kumpikaan nyt ei ole mitään väristyttäviä ilmestyksiä, mutta on missikisoissa paljon huonompiakin kandidaatteja nähty.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt ei kyllä tarvitse mitään spekuloida. Nro 1 on varmasti Miss Suomi 2009. Ei voi olla mikään muu.
Liian muovisen oloinen nukke minun makuuni. Ei oikein iske.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
nummero 3 tai nummero 9, toista äänestäisin jos olis pakko. :)
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jos äänestäisin niin ääneni lähtisi numerolle 9. Perintöprinsessoiksi numerot 1 ja 4.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1 tai 3. Muilla ei mitään jakoa.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Pakko sanoa, että kyseiset ehdokkaat eivät todellakaan ole "missitasoa". Suorastaan muutamat ehdokkaat ovat rumia eikä kukaan loista yli muoden. Ehdokas numero 1 kuitenkin voittaa tämän.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
kyllähän tuo nro 3 on ehdottomasti paras. Muilla ei mitään jakoa, joten 8 tai 10 voittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ohhoh, nyt taitaa kyllä pitää meikäläisenkin asettua Timo TA:n linjoille... Ei kyllä oikein yksikään säväytä noista.

Samaa mieltä. Tusinamimmejä jokainen eikä jaksa enää kiinnostua näistäkään skaboista.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen ollut numero kympin kanssa samalla ala- ja yläasteella ja lisäksi olen tätä päivän nuorempi. Olen siis melkein julkkis!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Iltalehden kuvien perusteella kisassa on tasan yksi suosikki, nro 9.

IL:n kuvien perusteella muilla ei ole mitään jakoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös