Missä olet juuri nyt?

  • 249 028
  • 3 205

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Irkku ät tampere. Ilmasta kaljaa tulee pyytämättä nokan eteen tuoppitolkulla. Mikäs tässä jatkista selatessa. Voisin olla kattomassa simpsonei tai family guyta tai muuta ruudun täytettä kotona.....
 
K

Kiekkokatsoja

Terassillani. Tarkenee, jos paistaa.
Päivän 3. Kalja aukesi. Tuntuu että pikku nousua alkaisi. Vähän lisää, ja velatkin tuntuu saatavilta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Takapihalla. Edessäni pöydällä tämä laite johon kirjoitan, sikarilaatikko, sytkäri, tuhkakuppi, kylmä olut ja Saarikosken valitut runot. Mitä muuta voi tarvita? No pillua ehkä, mutta se nukkuu yläkerrassa. Antaa uinua vaan, mie pärjään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökin terassilla. Kahvia ja padi. Kohta vois tehdä jotain pihahommia. Hakis vaikka tuon vesipumpun jorpakosta pois talveksi. Ei täällä nyt mitään rehuja enää tänä vuonna tarvi kastella.

Sit purkais trampasta pehmusteet ja ne verkot. Ei tuo broidin jälkikasvu talvella siinä pompi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona, Terassilla. Kännissä. MIätin että pitäskö ilmottaa töihin että oon kipee. Lähteny taas vähän lapasesta...
 
K

Kiekkokatsoja

Terassilla aurinkotuolissa. Taitaa olla viimeinen kerta, ennen ensivuoden vapunseutua.
Lämmin on, kun tähän ei tuule yhtään. Jopa soijjaa pukkaa.
Lisäys. Ja heh, nyt se paska laitos hajosi allani. Rautaputkien välissä oleva muovikiinnike, meni palasiksi. Kaput, harasoo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Omassa sänkysessä olen makoilemassa. Tällä kertaa mies ei nuku vierellä kun hän on alakerrassa vielä käymässä kavereiden kanssa lävise päivän tapahtumia ja ehkä paljon muutakin. Itse jo väsähdin ihmisiin ja lähdin levolle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omassa sänkysessä olen makoilemassa. Tällä kertaa mies ei nuku vierellä kun hän on alakerrassa vielä käymässä kavereiden kanssa lävise päivän tapahtumia ja ehkä paljon muutakin. Itse jo väsähdin ihmisiin ja lähdin levolle.
Ai mä en saanut tulla, mutta kaverit kyllä. No, maistuiko lohikeitto?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ai mä en saanut tulla, mutta kaverit kyllä.
Äläs ole noin katkera ;-). Et vain kuulunut meidän kummankaan listaan kavereista joita kutsutaan. Ja tottakai miehen ystävät/kaverit sai tulla kun mies on ollut heidän kanssaan tekemisissä. Ihan OK tyyppejä kaikki kuten myös minun ystävät.

No, maistuiko lohikeitto?
No kyllähän se maistui. Itse söin sitä thaityylistä soppaa. Kyllähän sinä itsekin varmaan osaat lohikeitot tehdä. Muistelen että olet ihan kokkaava tyyppi. Hyviä keitoksia sinulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sie et vissiin ole tietoinen, että naputan nimenomaan pleikkarin kautta näitä viestejä tänne. Kaikki toimii tän kautta.
Onko sulla siinä myös kahvinkeitin, vaahtosammutin, kynsileikkuri ja vesuri?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onko sulla siinä myös kahvinkeitin, vaahtosammutin, kynsileikkuri ja vesuri?
Hitto, mä voisin ihan hyvin pulittaa telkkarista joka keittäs mulle aamusumpit. Tarvis aina laahustaa keittiöön ja pelleillä suodatinpussien ja veden kanssa. Silmät äksänä se on välillä vähän vaivalloista touhua.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Krakovan lentokentän loungessa.
Puolasta ja puolalaisista voidaan olla muuten montaakin mieltä, mutta krapulaisia täällä ymmärretään. Loungessa tarjolla kokonaisia suolakurkkuja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Krakovan lentokentän loungessa.
Puolasta ja puolalaisista voidaan olla muuten montaakin mieltä, mutta krapulaisia täällä ymmärretään. Loungessa tarjolla kokonaisia suolakurkkuja.
Jos loungessa on noin hyvä palvelu niin voi vaan kuvitella miten luksusta on loundgessa!

Jonnet ei muista.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jos loungessa on noin hyvä palvelu niin voi vaan kuvitella miten luksusta on loundgessa!

Jonnet ei muista.
En pysty kuvittelemaan noin suuria asioita.
Etenkin, kun otin suolakurkkujen seuraksi ruuvimeisselin.
Neito baaritiskillä kaatoi 8cl vodkaa lasiin ja kysyi, että joko riittää? Kyllä riitti....
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin tulossa huomioimaan tämän eron loungen ja loundgen välillä, mutta myöhästyin. Jonnet ei todellakaan muista.

Olen kotona.
Ei muista ei.

Mä olen myös himassa. Omassani, en Turhiksen. Tosin vain hetken, lähden lenkille merenrantaan ennen formulaa. Ja jos katsoisi kauden ensimmäisen Narrien pelinkin, ilmaiseksi kun tuo näkyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös