Missä olet juuri nyt?

  • 247 053
  • 3 196

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Aivan kohta Paavalinkirkolla. Minä olen mihinkään uskomaton paskiainen, mutta naisystäväni on Jumalaa pelkäävä ja hurskas nainen, ni bongasin tommosen PopPaavali -tapahtuman meille, jossa ilmeisesti esim. Asa esiintyy. Tyttärensäkin tulee mukaan. Jos joku palstalainen on mestoilla, ni tuu ihmeessä paiskaamaan kättä! Laitan kuvan, jotta tunnistat minut ja voit kutsua minua Oivaksi. En aina ole ilman lippalakkia, mutta kun olen, niin näytän esimerkiksi tältä:


Voihan *kele, olis tuon Avaimen voinu käydä tsekkaamassa kun tuossa vieressä asun. Hiukan alkaa olla jo ylitarjontaa menoista joten pakollakin osa mielenkiintoisista menee ohitse.
Samalla olisi ehkä bongannut ”Oivankin”...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aamukahvilla. Kun menee ajoissa nukkumaan, myös herää aikaisin.

Mutta eihän kello 9 aikaan aamukahvin juonti ole enää aikaisin? Täällä kun juotiin ainakin aamukahvi jo kaksi tuntia aiemmin. Ja herättiinkin jo seitsemältä.

No joo, itse vastaan että istun tällä hetkellä aamupaskalla. Ja kirjoitan samaan aikaan tänne.
 
K

Kiekkokatsoja

Mutta eihän kello 9 aikaan aamukahvin juonti ole enää aikaisin? Täällä kun juotiin ainakin aamukahvi jo kaksi tuntia aiemmin. Ja herättiinkin jo seitsemältä.

No joo, itse vastaan että istun tällä hetkellä aamupaskalla. Ja kirjoitan samaan aikaan tänne.

On se mulle aikainen, lauantai aamuna. Yleensä valvon perjantaisin pidempään, ja nukun lauantaina kymppiin ainakin. Mulla kun ei oo lapsia tai koiraa, aamulla herättämässä.
Paskalla on hyvä käydä. Taitaa olla tyypillinen paikka, jossa kirjoittajat selaavat jatkoaikaa..?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

ace

Jäsen
Kuuntelin tänään melkein 3 tuntia kun ruotsalaiset kollegat lauloivat karaokea ahtaassa vip huoneessa. Synttäribileet joo, mut mulle ei kerrottu mitä bileet pitää sisällään.

Lopulta otin taksin ja tulin tuttuun ja turvalliseen lähibaariin. Ei ruotsalaisia eikä varsinkaan karaokea.

Istun siis baarissa yksin ja onnellisena bissen ja Unicumin kanssa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Heinolan vesitornissa... Oli kyllä vähän ahdistavaa nököttää siellä hississä kun se vaan nousee, nousee ja nousee eikä loppua tuntunut tulevan. No perille päästiin ja ales voisi mennä sitten rappuja pitkin. Täytyy lähteä kotia että ehtii katsomaan ruotsiottelua. Liitekuvassa Tähtiniemensilta (nelostiellä).

Edit. Korjattu sillan nimi
 

Liitteet

  • IMG_20190622_123340~5.jpg
    IMG_20190622_123340~5.jpg
    799 KB · kertaa luettu: 237
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona viikon reisun jälkeen. Tai no tultiin jo LA ehtoona takas. Vähän on outo olo viäkin. Tiättekö mitä vaimo laitto mun tekeen eilen kun olin viä ihan parkinsoossisa viikon 40 asteen rillaamisen ja melkosen määrän rakia ja Efesiä jäliltä..? Lähteen sen kans mattoja peseen rantaan! Epäilen että se ei rakasta mua enää. Tahtoo mun henkiltä, takuulla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Läheltä piti etten olisi pedon kidassa.

Iltalenkillä yksi koira jo pelästytti minut ja lähti haukkuen juoksemaan minua vastaan jonkin talon pihalta. Onneksi koira oli kuitenkin narussa kiinni, tätä en heti huomannut ja meinasin ottaa jo juoksuaskeleita.

No loppu hyvin kaikki hyvin ja lenkiltäkin olen jo palannut. Nyt istuskelen taas asuntoni parvekkeella. Vielä on kivan kesäinen ilma, mutta tulee kaiketi nopeasti jo pimeä?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pitäisikö? Turhaa - mutta jotenkin hauskaa - juttua tulee.
En kai mä nyt oikeesti halua @Turha Kaukalo sta eroon! Kuhan täs nyt läppää heitän. Sehän on ihan fakta että maailmanloppukin on todennäköisempi skenaario kuin se, että Turhis lopettaisi kirjoittamisen jatkoaikaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jätkä painaa duunia öisinkin. Minä en kyllä jaksaisi. Tai no, jaksaisin tietysti, mutta sisimmässäni haistattaisin pitkät kaikille yövuoroille. Olen nytkin täysin poikki. No mutta, toivottavasti viihdyit töissä.
Itse asiassa ihan iltavuoro vaan. Kun tekee neljänä päivänä kymmenen tuntia eli 14-24 saa perjantain vapaaksi.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä Pitkästä aikaa. Tein jopa todella ahkerasti aluksi töitä. Vähän turhankin ahkerasti, nyt ei ole tekemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös