Missä olet juuri nyt?

  • 249 725
  • 3 210

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mew’n keikalla Kulttuuritalolla. Kivaa nähdä taas Jonas Bjerre ja kumppanit.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Rodoksella, hotellilla nyt. Tänään ajelin koko saaren ympäri rannikko pitkin. Ei ollut kuin 200 km. Tiistaiaamuna pitää lähteä pois täältä. Vuokra-auto on käytössä loppuun asti, mutta ei ole oikein mitään tarkkoja suunnitelmia. Päivä kerrallaan ollaan menty. Tiistaiaamuna ajan auton lentokentälle takaisin. Voisi sitä päivän, pari olla vaikka melkein kokonaan ajamattakin. Kannatti vain ottaa auto koko viikoksi kerralla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen Kouvolassa ja juon siideriä. Pub 23:ssa veivaa taas joku ukko bluesia, mutta niin pitääkin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mandaluyongin Greenfield districtillä.
The Beer Factory-baarissa.
Siistiä aluetta vaikka onkin slummissa.
Mukavia ihmisiä myös. Kysyin naapuripöydän pariskunnalta, että onko ruoka hyvää?
Toivat mulle maistiaislautasen.
Tätä ei tapahtuisi Satakunnassa.
Kadun toisella puolella beer gardenissa soi Offspring. Sinne siis!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona odottamassa työkkäriltä vihreää valoa työkokeilua varten. Byrokratian rattaat, syvä huokaus.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Etä"toimistolla" olen eli kotona sykitään työnantajan hyväksi. Raskas maanantai,kaikkineen vaikeita ja sekavia hommia (IT-ala).
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Isän luona olen kyläilemässä täällä Parolassa. Kahvit ollaan juotu ja ollaan rupateltu. Tullessa poikkesin ostamaan viinerit kahvipullaksi Parolan eräästä paikalliskahvilasta.

Mukavaahan se on isän kanssa kunnolla aikaa viettää. Ja oli tuossa parin tunnin ajan siskon poikakin. Ei olla kuitenkaan me lähisukulaisetkaan viime kuukausien aikana paljoa aikaa yhdessä vietetty niin on nämä tärkeitäkin hetkiä.

Pyörällä tein ja teen matkat sekä tänne Parolaan Hämeenlinnasta että poljen täältä vielä takaisin kotiinkin. Hyvin saa kuntoilua. En nyt niin innoissani ole näistä pidemmistä pyöräilymatkoista kun pyöräily ei kuitenkaan ole suosikkiharrastuksiani eikä minulla ole kovin hyvää pyörääkään. Mutta kun hissukseen pyöräilee niin kyllä se matka kai taittuu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja nyt taas kotosalla olen. Pyöräilymatka asunnolle takaisin sujui muuten hyvin mutta perkele kun meinasi joku pieni auto tulla päälle rivitalon pihasta. Kai siihen se tyypillinen selitys olisi ollut että kun ei sieltä juuri muutenkaan autoja kulje tielle niin olin nytkin liian varomaton. Nythän sieltä sitten tietenkin tuli auto tielle, mutta onneksi vältyttiin yhteentörmäykseltä.

Muutenhan tuo kotimatka sujui tosiaan hyvin. Perse oli vähän kipeä, en kai ole tottunut istumaan taas näin pitkiä aikoja pyörän satulassa. Onneksi taas kävi tuuri näissä läheltä piti tilanteissakin ja en joutunut liikenneonnettomuuteen, en edes pienempään sellaiseen. Mutta kyllä varovaisempi saan jatkossa olla liikenteessä, ei tuo hyvä tuuri kuitenkaan loputtomiin kestä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lentokentällä. Harmi vain etten ole menossa minnekään. Tulin vain tänne odottelemaan siksi aikaa kun autoa huolletaan Vehkalassa. Oli joka tapauksessa ostettava C-vyöhykkeen lippu niin sama oli sitten ajella junalla tänne.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kiikkustuolissa NBA:n finaalin viimeinen minuutti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onko edes krapula?
Mö olen vielä himassa (istun pöntöllä). Kohtapuoleen istun autossa, viikoksi mökille.
Ei vielä. Pitää ehkä käväistä kohta kaupassa ettei sitä tulekaan (vielä, voi siirtää huomiseen).

Kotona muuten olen näköjään eikä mitään muistikuvaa, että olen onnistunut bussissa kirjoittamaan tuollaisen viestin eikä itse asiassa mitään muistikuvaa kotimatkasta ylipäänsä. Mutta kotona näköjään olen ja kaikki tavaratkin mukana (oli työpaikan virkistymispäivä eilen, olo ei ole kyllä kovin virkeä tänään).
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Istun veneemme keulakajuutassa ja ihmettelen, miten monesta paikasta vesi tuleekaan sisälle kun rouva näyttelee painepesuria.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Makoilen omalla parvekkeelle puusohvalla ja yritän lukee kirjaa. Ihan parasta tämmönen kun ei ole kiire mihkään, eikä mitään ole pakko tehdä. Laiskottelen!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona toipumassa parin tunnin kävelyreissusta auringonpaisteessa. Pari lasillista Pepsi Maxia, jotain nuudelimössöä sekä vuoden 1932 Scarface takaavat laadukkaan alkuillan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kotona toipumassa parin tunnin kävelyreissusta auringonpaisteessa. Pari lasillista Pepsi Maxia, jotain nuudelimössöä sekä vuoden 1932 Scarface takaavat laadukkaan alkuillan.
Perään sitten vuoden 1983 Scarface?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös