Missä Eurosi kulkee

  • 9 409
  • 53

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Mielenkiintoinen linkki joka ansaitsee oman theredin(minun mielestä).
Sivulla syötetään sinulla olevien euro seteleiden sarjanumerot, ym muuta tietoa. Myöhemmin voit seurata missä sinun hallussa ollut seteli seikkailee. Aika paljon näyttää seteleitä jo syötetyn, mutta parhaat setelit on osunut vasta neljä kertaa henkilölle joka on mukana seurannassa.
Sivuilla on muutenkin mielenkiintoista infoa seteleistä ja niiden tekopaikoista ym, no tutustukaa itse.
Minä olen syöttänyt tähän mennessä 8 eri seteliä jotka on ollut:
4x50€
2x20€
2x5€

Tosin nuo isot setelit ei onneksi ole vielä lähtenyt kiertoon lompakostani, saas nähdä milloin noi pikku setelit tulee vastaan, kun poika kävi anopin kanssa tänään silakkamarkkinoilla.

linkki oli
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=6996
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Eipä siihen mitään ohjelmaa tarvii, kyllä mä tiedän mihin mun setelit menee. Alkoon.
Kerran oon nähny viidenkymmenen euron setelin. Se oli hiano. Saispa joskus lisää.
Voiskohan näitä kolikoita listailla johonkin?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Spencer
Voiskohan näitä kolikoita listailla johonkin?

Joo. Otat jokaisesta valokuvan, lähetät ne Poliisi-TV:n ja sitten tänä iltana ihmiset voivat soittaa ilmaiseksi vihjepuhelimeen, jos ovat kolikkojasi nähneet tai jos epäilyttävät henkilöt ovat tulleet niitä heille tarjoamaan.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Aika jännä juttu pakko myöntää ja pistinpä itsekin 1x5, 1x10 ja 1x20 € liikkeelle. Kahtellaan josko ne vaikka olisi jossain vaiheessa vaikka Espanjassa, eihän sitä tiedä.
 

Aksu

Jäsen
Tää sivusto onkin helvetin kiinnostava. Tosi mukavaa alkaa seuraamaan seteleiden matkaa, tosin käyttäjiä palvelussa ei hirveästi ole, mutta mistä sitä tietää milloin tärppää.

Ps. Pitäis olla kannettava tänä iltana baarissa mukana kun setelit vaihtaa omistajaa riivatun kovaa tahtia. Jää monta kirjaamatta.
 

Afan

Jäsen
Päätinpä sitten minäkin setelini tuonne syöttää. Tylsältä näytti, kun kaikki olivat tuolla naapuri-Vantaalla painettuja, ei siis kansainvälisyydestä tietoakaan, mutta viimeisenä syöttämäni 50 euron seteli oli sentään Ranskasta kotoisin.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana ollaan, 14 seteliä syötetty järjestelmään.

On muuten erittäin epätodennäköistä että tulisi osumia. Seteleitä tällä hetkellä mukana 383 tuhatta ja risat, kaikkiaan niitä on 4780 miljoonaa kappaletta. (Lähde: suomen pankki)
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Minkäs maalaisia seteleitä on osunut?

Minulla:

Saksalainen 50€
Italialainen 50€
Irlantilainen 20€

Loput suomalaisia.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Onpas mielenkiintoinen systeemi. Lompakostani löytyi valitettavasti vain yksi seteli (niin p.a. olen), mutta se oli sitten Italiassa painettu. Täytyy lisäillä tulevaisuudessa lisää seteleitä. Mitä systeemi sanoo, jos lisää setelin, joka on jo systeemissä?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla vasta viisi seteliä syötettynä, kaikki olivat Suomesta. Ei olekaan vähään aikaan tuota tullut käytettyä. Hyvä setti.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan monet väärentäjät maksaisivat maltaita tuon puljun tietokannasta.

Rehellisessä mielessä ihan mielenkiintoiset sivut, vaikkakaan en tuon matemaattisen mahdottomuuden takia kovin kestävänä pidäkään. Ehkä kymmenen vuoden päästä voisi jotain mielenkiintoista löytyä, mutta kauanko on setelirahan käyttöikä.

L-Mies
 
Viimeksi muokattu:

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
55 seteliä jo...

Niistä 11 on ollut ulkomaalaisia.
6 saksalaista, hollanti, itävalta, irlanti ja espanja yksi kukin. Sekä erikoisuutena yksi kreikkalainen joka on valmistettu itävallassa.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Minulla ollut jo kaksi seteliä joiden alkuperämaa ollut suomi, mutta painopaikkana Englanti Gateshead. Kummassakohan painopaikassa näitä virheellisiä "suomalaisia" 50€ seteleitä tehtiin?
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mad E

On muuten erittäin epätodennäköistä että tulisi osumia.

Niin on, tuolla on ihmisiä jotka on syöttäneet yli 3000 seteliä ilman yhtään osumaa. Mielenkiintoinen systeemi kuitenkin.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Jaaha onko tullut osumia?
Minulla on syötettynä n.30 seteliä eikä ole osumia näkynyt, mites muilla?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Viestin lähetti Mr Pilli
Jaaha onko tullut osumia?
Minulla on syötettynä n.30 seteliä eikä ole osumia näkynyt, mites muilla?


Seteleitä on minulla 36 ei yhtään osumaa.Yksi Itävaltalainen 10euron ja yksi Irlantilainen 50 euron seteli on osunut.Aika oudoista maista yhtään noiden maiden kolikkoa en ole vielä edes nähnyt.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
406 seteliä, ei osumia...

Toivossa on hyvä elää, näin jouluaikaan.
Kannattaa muistaa että setelit voivat vasta tulevaisuudessa tuottaa osumia, mitä enemmän sen ennenmin.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Tulipa 4 seteliä listattua.... Täytyy joskus muistaa käydä katsomassa ja jos vaikka sille 5 euron setelille löytyisi useampi käyttäjä niin kait me sitten järjestetään joku tapaaminen porukalla...

Joku saksalainen on listannut yli 20000 seteliä! Kerkiääkö enää muuta tekemäänkään.....?
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Jaaha onkos tullut osumia jo, syötettynä 110 seteliä eikä osumia.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eipä ole osumia siunaantunut meillekään, 170 rahaa on laitettu kortistoon ilman tulosta.
 

Aksu

Jäsen
Pitäisi kai baarireissuilla (ja voihan sitä käydä kaupassakin) alkaa kirjaamaan käsien kautta kulkevat setelit ylös paperille. Aina kun tulen koneen ääreen, tuntuu setelivaranto olevan niukanlainen. Siksi minulla ei ole paljon mitään kirjattuna tuonne järjestelmään. Eikä täten kyllä osumiakaan ole tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös