Miro Karjalainen #4

  • 70 475
  • 307

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Odotetaan nyt, että saadaan Luoti Lyytinen pakkipariksi niin jospa silloin lähtisi kulkemaan? Muodostivat Preseasonilla oikein hyvän pakkiparin. Nyt vieressä pelaa Wimperi, joka aivan pihalla ja kusessa jatkuvasti. Menikö Wimperin otteet sekaisin hyökkääjäpestistä?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yksi Karjalainen menee pakistossa hyvin. Enemmä tuolla Motin ja Varakas sähläävät vaihdosta toiseen. Yllättynyt olen siitä miten varma Karjalainen on kiekon kanssa, varmaan yksi parhaista syöttöprosenteista meidän pakistosta mitä tulee siihen avaussyöttöön omissa. Itse ainakin olen ollut ihan tyytyväinen miehen pelaamiseen.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Yksi Karjalainen menee pakistossa hyvin. Enemmä tuolla Motin ja Varakas sähläävät vaihdosta toiseen. Yllättynyt olen siitä miten varma Karjalainen on kiekon kanssa, varmaan yksi parhaista syöttöprosenteista meidän pakistosta mitä tulee siihen avaussyöttöön omissa. Itse ainakin olen ollut ihan tyytyväinen miehen pelaamiseen.

Jep,kiekon kanssa ihan jees mutta ilman kiekkoa hukassa ja lähes aina myöhässä/jäljessä. Kuitenkin päätarkoitus olis puolustus. Useimmiten silloin ollaan kiekottomia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Sen voisin lähes varmaksi sanoa, ettei ole Iikka Kangasniemen vanha pelipaita kyseessä vaikka numero onkin sama.
Ootko varma ettei Iikka ole tuolla paidan alla?
 
Suosikkijoukkue
IFK
Nostetaan hieman. Itselläni oli kohtalaisen kovat, osin toiveikkaat odotukset tämän kaverin osalta. Pelillisesti on ollut vähintään yhtä hyvä kuin uskalsin toivoa. Pelaa järkevästi ja yksinkertaisesti, yleensä hyvä eka syöttö, ei mielestäni ole mitenkään hukassa tai helisemässä omissa. Ja hei pari byyriäkin jo tehtynä!

Isäntä-osastolla on ollut hieman vaisumpi kuin ajattelin. Taklaa toki kun on paikka ja siivoaa maalinedustaa, mutta ehkä itse kaipaisin vielä napsun lisää ilkeyttä ja omien puolustamista. Toki monella tämän sektorin pelaajalla isäntäpuoli jää kun pyrkii keskittymään pelaamiseen. Big Joe oli siitä hieno pelaaja, että peruspeli ei kärsinyt vaikka toimi jatkuvana pelotteena kentällä.

Kokonaisuutena: hyvä hankinta ja ansaittu paikka pelaavassa kuusikossa. Ei ainakaan mun silmissä häviä lainkaan Motin/Ahonen- kaksikolle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
mutta ehkä itse kaipaisin vielä napsun lisää ilkeyttä ja omien puolustamista. Toki monella tämän sektorin pelaajalla isäntäpuoli jää kun pyrkii keskittymään pelaamiseen. Big Joe oli siitä hieno pelaaja, että peruspeli ei kärsinyt vaikka toimi jatkuvana pelotteena kentällä.
Finleyn pelote perustui enemmän siihen helvetinmoiseen taklausuhkaan, joka pisti vastustajat varpailleen aina #3 ollessa kentällä. Karjalainen ei yhtä hyvä ole taklaamaan, mutta omissa papereissani sitten ”kovempi” kuin Finley ja tällä kaudella ei varmasti enää nähdä vastaavaa tökkimistä, mitä esimerkiksi viime kaudella Lukossa Nemecek ja Pospisil harrastivat. Pospisil sai jo haasteen Nordiksella, kun taas pelasi tyylilleen uskollisesti rottamaisesti, mutta vähemmän yllättäen loikki karkuun. Mitä nyt tällä yritän hakea on se, että viime kaudella Turunen ja Paajanen joutuivat itse vääntämään ja naaman hierontoihin vastustajan santapaperi-osaston kanssa, mutta nyt Karjalaisen ollessa jengissä kaikki tietävät kentällä kenelle se lopullinen ”kutsu” menee.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaikea on Liigassa omia puolustaa kun jokaisesta hipaisusta jaetaan jäähyjä ja helposti lentää ulos pelistä pelikieltoineen. Varsinkin IFK on nyt tilanteessa missä voittoja on saatava eikä voitoilla ole varaa leikkiä, jossain Lukossa tilanne voisi olla hieman eri kun johtavat sarjaa ja pisteitä ropisee kovaa tahtiin. Mielestäni Karjalainen on hoitanut oman leiviskänsä hyvin ja itsellä on taipumus uskoa, että kun joukkueesta löytyy tuommoinen kaveri niin se kummasti rauhoittaa joukkueen pelaamista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hatunnosto sekä Karjalaiselle että Sulakille.

Oli nokkapokkaa. Lauantai-ilta. Annetaan yleisölle vähän mitä odottavat. Nyt on homma kuitattu ja ensi pelissä voidaan taas keskittyä peliin.

Ja Miro kyllä puolustaa omiaan. Hyvä!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Asiallista kieltä pitää käyttää. Rikepiste annettu.
Naurettavaa liiga.. Jostain väkisinmakaamisesta toi kolme peliä olis hyvä, mutta rehti pieni paini jossa molemmat oli messissä. Ei saatana.

Raiskauksesta vain kolmen ottelun mittainen pelikielto? Onko tämä sitä kuuluisaa "tutinaa ja tötinää"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös