Viestin lähetti Tunkki
Osaatko ottaa, vai oletko enemmän juhlijatyyppiä? Vai onko asiat sillä mallilla, ettei kumpaakaan? Perustele väitteesi, niin saadaan rehevä keskustelu aikaan.
Osaan ottaa. Olen myös juhlijatyyppiä. Paremmasta puoliskostani johtuen en juhli samaan aikaan kuin muut yleensä, mutta ei se menoa haittaa. Jotkut luulee tietävänsä kuinka usein ja kuinka paljon otan, mutta he kaikki ovat väärässä. Tänään otin olutta ja paljon ja huomenna en. Kuinka paljon? Olihan siinä pari pulloa jonossa...
Juhlin yleensä vain keskiviikkoisin, koska torstai on aina vapaata. Samoin myös kauniimmalla puoliskollani. Viikoloppuisin tuo kauniimpi ja myös parempi puoliskoni on duunissa yöt päivät ja käy himassa vain nukkumassa (pe-su), hyväntekeväisyyttä kun harrastaa. Ymmärrän kyllä, että nuoria (alle 18) pitää auttaa, mutta sitä en ymmärrä, että pitää auttaa kaikkia sivuraiteille sortuneita.
Miten muuten määritellään se kuka osaa ottaa ja kuka ei? Entä sitten, ketä tulee auttaa ja ketä ei? Olenko ehkä kusipää? Vastaan viimeiseen tottakai itse: Olen tottai ainakin monien mielestä. Kirjoitukseni ovat monesti osoittaneet siihen suuntaan, mutta se miten kohtelen ihmisiä ei osoita sitä mitenkään, sillä kohtelen kaikkia yhtä ystävällisesti. Ja tarkoitan tässä sitä mitä kirjoitan. Eli todellakin olen ystävällinen kaikkia kohtaan oli kyse rodusta, sukupuolesta tai mistä tahansa vastaavasta.