Minkälainen viihdetaiteilija olet?

• 750
  • 9

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Osaatko ottaa, vai oletko enemmän juhlijatyyppiä? Vai onko asiat sillä mallilla, ettei kumpaakaan? Perustele väitteesi, niin saadaan rehevä keskustelu aikaan.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Kirjoitan lyhyesti, koska nyt tulee kohta uni.

On kysymys varmaankin alkoholin käytöstä.
Kun otan, otan kohtuudella liikaa. Tai no en varmaankaan juo liikaa, koska ei tule mitään "nuijan koputusta" päähän. Yleensä vai väsy iskee ja tulee nukuttua pitkään seuraavana päivänä. Tai sitten vaan on hyvä viinapää, jos sellaista onkaan?
Juhlijatyyppiä en varsinaisesti ole, mutta mukana mennen jos porukalla liikkeellä ollaan. En silti ole "viihteellä" kuin ehkä kerran kuussa, jos sitäkään. Nyt oli tosin viime kuukausi olosuhteiden pakosta (saunailta, laivaristeily ja opiskelijabileet kk:n sisällä) aika kiireinen tuon juhlinnan kanssa. Pieni tauko edessä sillä rintamalla... ehkä.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä se olen mulukku mies... laitan hymiöitä joka paikkaan: :) :D :p ja kehun vain muita: predator se sitten on hauska mies, mutta otan kohtuudella. Sopivasti. Nytkin joutuu toista silmää ummistamaan, että ruudulle asti näkee, mutta ei haittaa menoa!! Siis en ole juhl... mitä tässä kysytään? Osaan ottaa.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Tunkki
Osaatko ottaa, vai oletko enemmän juhlijatyyppiä? Vai onko asiat sillä mallilla, ettei kumpaakaan? Perustele väitteesi, niin saadaan rehevä keskustelu aikaan.
Osaan ottaa. Olen myös juhlijatyyppiä. Paremmasta puoliskostani johtuen en juhli samaan aikaan kuin muut yleensä, mutta ei se menoa haittaa. Jotkut luulee tietävänsä kuinka usein ja kuinka paljon otan, mutta he kaikki ovat väärässä. Tänään otin olutta ja paljon ja huomenna en. Kuinka paljon? Olihan siinä pari pulloa jonossa...

Juhlin yleensä vain keskiviikkoisin, koska torstai on aina vapaata. Samoin myös kauniimmalla puoliskollani. Viikoloppuisin tuo kauniimpi ja myös parempi puoliskoni on duunissa yöt päivät ja käy himassa vain nukkumassa (pe-su), hyväntekeväisyyttä kun harrastaa. Ymmärrän kyllä, että nuoria (alle 18) pitää auttaa, mutta sitä en ymmärrä, että pitää auttaa kaikkia sivuraiteille sortuneita.

Miten muuten määritellään se kuka osaa ottaa ja kuka ei? Entä sitten, ketä tulee auttaa ja ketä ei? Olenko ehkä kusipää? Vastaan viimeiseen tottakai itse: Olen tottai ainakin monien mielestä. Kirjoitukseni ovat monesti osoittaneet siihen suuntaan, mutta se miten kohtelen ihmisiä ei osoita sitä mitenkään, sillä kohtelen kaikkia yhtä ystävällisesti. Ja tarkoitan tässä sitä mitä kirjoitan. Eli todellakin olen ystävällinen kaikkia kohtaan oli kyse rodusta, sukupuolesta tai mistä tahansa vastaavasta.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Itse olen puhdasverinen ottaja. Otan usein ja kun otan, otan paljon. Pidän alkoholista.

Ihanteellinen olotila nuorelle miehelle onkin ikuinen nousuhumala ja siemensyöksy.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Itse olen puhdasverinen ottaja. Otan usein ja kun otan, otan paljon. Pidän alkoholista.

Ihanteellinen olotila nuorelle miehelle onkin ikuinen nousuhumala ja siemensyöksy.

Villit huhut kertovat että juuri sinä kuittailit järjettömästi Mikko Koivulle hänen veljensä syövästä lauantaisessa HPK-TPS -ottelussa?

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Tommy

Villit huhut kertovat että juuri sinä kuittailit järjettömästi Mikko Koivulle hänen veljensä syövästä lauantaisessa HPK-TPS -ottelussa?

Sisälukutaitosi, Tommy, on ilmeisen puutteellinen. Tämähän ei liity
viestiketjun otsikkoon juurikaan. Siksi en vaivaudu huhuasi millään tapaa kieltämäänkään.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Sisälukutaitosi, Tommy, on ilmeisen puutteellinen. Tämähän ei liity
viestiketjun otsikkoon juurikaan. Siksi eni vaivaudu huhuasi millään tapaa
kieltämäänkään.

Tuo oli kyllä jo jonkinasteista perseennuolemista.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Ilmeisesti Tommy olet enemmän juhlija kuin ottaja, koska vaikuttaa, että sinulla on jatkuvasti ns. "pimppi kipeänä". Ainakin koetat kovin äkäisiä kommentteja jakaa.

Menikö eilen tanssiessa myöhään? Vai ovatko nuorisotalot auki lauantaisin?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Ilmeisesti Tommy olet enemmän juhlija kuin ottaja, koska vaikuttaa, että sinulla on jatkuvasti ns. "pimppi kipeänä". Ainakin koetat kovin äkäisiä kommentteja jakaa.

Menikö eilen tanssiessa myöhään? Vai ovatko nuorisotalot auki lauantaisin?

Taas tasotonta, ei ei.
Oli muuten taas havaittavissa perseennuolentaa.
Skarppaa, Tunkki, skarppaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy