Minkä takia Tappara saa polvitaklata ilman rangaistuksia?

  • 26 688
  • 120

stoneofage

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen pitänyt tuota jania ihan puusilmänä, mutta on oikeessa siinä että vähättele ruuttua mutta samoilla kavereilla myö voitetaan teidät joten kannattaa lopettaa se vähättely helvetti
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Voitasko saada jo ne promillerajat tänne?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Voitasko saada jo ne promillerajat tänne?
Eihän niitä ole Liigassakaan niin miksi tänne? No maantaina pitää ottaa kuitenki uusi kavereita kokoonpanoon kun Tapparalla on tapana teloa, joka toisessa pelissä joku niin annetaan nyt takaisin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voitasko saada jo ne promillerajat tänne?

Eikös kännissä aina totuus tule ilmi :D

No olihan toi nyt ihan käsittämätön tuomarivirhe jättää ko. polvitaklaus tuomitsematta.
 

stoneofage

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lähen paikalliseen vetämään xo -konjakit niin voit olla varma, että romillee on :) 15 euroo maksaa tuolla; varmaankin ihan perushinta?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haluaisin äänestyksen aiheesta. Mikä on kautta aikain törkein Tapparaa hyödyttänyt tuomarivirhe? Ehdokkaita voisivat olla mm. Kames vs Grönstrand, koko 2002-2003 kausi ja kahvattu mestaruus, Plihalin maali, Karjalaisen maali viheltämättä jääneen väärän vaihdon jälkeen, Haapalan haamumaali, Rantakarin polvitaklaus, Haapalan ja Järvisen läpimenneet filmaukset (muistuuko mieleen joku erityinen niistä?).

Janne Ojasen puhumalla saadut 800 kakkossyöttöä tietysti. Oliko jotain muita? Kertokaa ja muistelkaa, puhuminen helpottaa.

Kannatan myös riipaisevan dokumenttielokuvan tekemistä aiheesta. Joshua Oppenheimer sopisi ohjaajaksi, saisi varmasti Jarkko Pyymäen ja muut pyövelit puhumaan sivu suunsa. Nimeksi elokuvalle sopisi vaikka Act of Killing (The Game).
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Itse olen aika varma, että Rantakari tulee saamaan kakkua.

Mutta sehän ei onneksi heikennä Tapparaa, kun viimeinkin saadaan kätisyyksiltä täydelliset parit ja Salosen kohellus raittina vasemmalla loppuu ainakin hetkeksi.
 

Ralph

Jäsen
Erikoista, että Tapparan suosimisesta tajuttiin avata ketju vasta nyt, eikä jo 1970-luvulla.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Erikoista, että Tapparan suosimisesta tajuttiin avata ketju vasta nyt, eikä jo 1970-luvulla.

70-luvulla sinä olit vielä voipaketissa kaupan hyllyllä kun minä jo katselin matseja Hakamettän lehtereillä. Varsin erikoista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Odotellaan vielä, mitä The Samposta pullahtaa. Jos Otso pelaa maanantaina, niin sitten tälle ketjulle olisi enemmän aihetta.

@El Gordo Arjalaisen maali.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko Tappara Liigan lempilapsi?

Ennen vanhaan Jokerit oli se lempilapsi mutta kun Kummolan ote alkoi hiljalleen lipsua, luisui se rooli hiljalleen Kärpille. Nyt se on Tappara. Viime vuonna oli paine jo todella kova kolmen hävityn finaalin jälkeen. Silloin oli pakko saada mestaruus Tapparalle kun oli Laine ja kaikki.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
No onneksi sentään muiden joukkueiden rikkeitä ei ole koskaan jäänyt viheltämättä, vaan Tappara on ainoa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Oon tätä aina miettiny, että miten Tappara saa pelata monella pelaajalla vaikka ovat hyväksyneet sen, että ovat huonoja?
tänään pelasivat kokoajan kymmenellä mutta ei tullut jäähyä.
Mutta KalPa sai jo kuudesta?
Sitten siellä potkitaan Riikolan kylkiin luistimilla kun ei osata väistää maassa makaavaa pelaa mutta kyllähän siitä jäähy KalPalle saatiin.

Tapparan onneksi seuraavan pelin viheltää varmaan Tamperelaiset Salonen & Favorin.
Sitten osa pelaajista saa puhua ihan omaa kieltään josta kukaan ei ota mitään selvää.
Lisäksi on helppoa sopia sopivien tuomioiden jälkeen saunaillat kun asutaan samassa kaupungissa.
 

stoneofage

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaveri soitti tuossa mulle ja sano että lähetkö konserttiin. Sanoin, että mikä ettei. Kaveri sano ettei se laulua kuitenkaan oo. Minä sanoin että ihan sama. Olli Lindholm avas suusa ja tuumattiin, että voihan näitä lintuja tällä tavallaki kiduttaa.
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä me ex-/oikeat-/-väärät/jne Kuopiolaiset vähän mietitään tätä ketjua. Kaikki on menny ihan hyvin - tuomarivirhe ok, sellasta se on. "Pitkässä sarjassa näitä sattuu molemmille". Peli on 1-2 meille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös