Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Valtakunnansyyttäjä on kertonut, että vanhoista tv-ohjelmista on tehty tutkintapyyntöjä kansanryhmää vastaan kiihottamisen nojalla. Mikä porukka ja minkä puolueen kannattajat ovat pyyntöjen taustalla?
Huom. Vielä ei ole eritelty, mistä sketsisarjoista on kyse, mutta moni arvelee kyseen olevan Peteliuksen sarjoista.
Itse pidän kaikki muut, paitsi vihreät tahi vihervasemmistona pidetyt puolueet todennäköisinä vaihtoehtoina.
Luulen myös, että kyseessä ei ole saamelaisia. Enemmän kiusanteko vihreää kiusaavin motiivien.
Helsingin poliisille tehty useita tutkintapyyntöjä vanhoista tv-sarjoista – pyydetään tutkimaan kiihottamista kansanryhmää vastaan
Valtakunnansyyttäjä Toiviainen avasi marraskuun alussa tutkinnan Päivi Räsäsen vanhasta kirjoituksesta, ja Pirkka-Pekka Petelius pyysi anteeksi vanhoja sketsejään.
yle.fi
Huom. Vielä ei ole eritelty, mistä sketsisarjoista on kyse, mutta moni arvelee kyseen olevan Peteliuksen sarjoista.
Itse pidän kaikki muut, paitsi vihreät tahi vihervasemmistona pidetyt puolueet todennäköisinä vaihtoehtoina.
Luulen myös, että kyseessä ei ole saamelaisia. Enemmän kiusanteko vihreää kiusaavin motiivien.