Minkä liigajoukkueen foorumille olet kirjoittanut?

  • 1 179
  • 18

Minkä liigajoukkueen foorumille olet kirjoittanut?


  • Äänestäjiä
    44

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Monesti näkee jatkoajassa hieman jonnemaisia kommentteja "mee sinne omalle foorumilles kirjotteleen", "mitä tänne tulee jotain lantahousuja kirjotteleen" tai legendaarinen "suurin ja kaunein ei kiinnosta ketään ja kaikki kirjoittaa".

Siksi mielenkiinnosta kysynkin, minkä joukkueiden foorumeille on tullut kirjoiteltua. Boonuksena voi laittaa syitä miksi kirjoittaa tai miksi ei kirjoita. Kiinnostava detaili on myös mihin kirjoittaan eniten sen oman joukkueen lisäksi. Myös voi laittaa, muuttuuko kirjoitustyyli eri joukkueiden foorumeilla.
Itsellä ainakin Jokereiden osioon kirjoittaessa otin extra asiallisen linjan, koska en erityisemmin pidä kysesistä seurasta ja sieltä löytyy muutama valopää, jotka ärsyttävät, joten itse ei saa provosoitua, jos aikoo keskustelulle jotain antaa.

Jokerit laitoin tähän mukaan, koska oli niin pitkään liigassa, että mielenkiintoista nähdä sekin.

Itse olen kirjoittanut Bluesin, IFK:n, Ilveksen, JYPin, Lukon, SaiPan, Tapparan, TPS:n ja Jokereiden osioihin. Saattaa olla, että myös Kalpan ja Ässien osioihin olen joskus kirjoittanut. Yleensä tullut kirjoitettua liittyen johkin mielenkiintoiseen pelaajaan tai kyselyä omaan joukkueeseen siirtyvästä pelaajasta.
Joskus toki jokin ajankohtainen aihe vie myös kirjoittamaan muille foorumeille.

IFK:n foorumilla on monesti ollut hauskoja ja eläviä ketjuja joita tullut luettua ja joskus ehkä kirjoitettuakin. Siinä on yksi syy siellä pyöriä, että näppistaitureita löytyy. TPS:llä ollut myös samaa vikaa, joskin sinne tullut hyvin vähän kirjoitettua.
Seuran menestys tai rämpiminen saa myös lukemaan, varsinkin jos näistä jompi kumpi on yllättävä seikka.

Kärppien foorumia tuskin olen 12 vuotiaan jatkisurani aikana edes avannut. Epäilen, että se on täynnä jotain "myöpä ollaa tuota nii nii kovia ettei tuotanii nää muut pärjää yhtää". Nojoo huonot läpät sikseen, mutta ei vaan ole kiinnostanut, eikä tule äkkiseltään mieleen huippukirjoittajaa sieltä, mikä muualla olisi hypännyt vastaan. Tutustumallahan sieltä voi löytyä vaikka mitä helmiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
HPK, Ilves, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, Pelicans, SaiPa, Tappara, TPS, Ässät

Suurimpaan osaan lähinnä yhden-kahden viestin ranskalainen visiitti.
 

Ralph

Jäsen
Vain HPK. Kävin sinne rekistöröitymässä ja ilmoittautumassa, mutta muutoin olen ollut hiljaa.

Sen sijaan olen muiden joukkueiden paikallislehtien kommenttiosastoon käynyt keksimässä huhuja, ihan vain koska on hauskaa kuinka joku Jatkoajankin kirjoittaja niihin tarttuu. Se vaan on uskomatonta, että joku Jatkoaikaan kirjoittaja voi luulla kunnon huhuksi sellaista, jonka joku nobody on kirjoittanut jonkun lehden kommenttikenttään.

EDIT: Ei perkele! Luulin, että kyseessä on joukkueiden fanien omia foorumeita, eli näitä kuuluisia Ilves-foorumeja ja Tappara-foorumeita. Jos kerta haetaankin, minkä joukkueiden osioon olen kirjoittanut, vastaus on tämä:

Blues, HIFK, HPK, Ilves, JYP, KalPa, KooKoo, Kärpät, Lukko, Pelicans, SaiPa, Sport, Tappara, TPS ja Ässät. KooKoon ja KalPan kohdalla mietin hetken, mutta uskoisin että olen sinnekin jotain jauhanut. En tosin KooKoon puolelle silloin, kuin joukkue on Liiga-osiossa ollut. Ehkä huomenna kirjoitan jotain turhaa sinne.
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
En ole kirjoittanut yhdenkään Liiga joukkueen foorumille, mutta jos kysytään Jatkoajan keskustelupalstan liigaosion eri joukkueosioita, niin silloin ennen vanhaan kirjoitin Jokerien lisäksi kai yhden viestin HIFK:n osioon. Eipä muut joukkueet oikein tuota tekstiä. En niin seuraa muita. Joskus voin käydä lukemassa muitakin, mutta en kirjoita.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko tuohon mitään helppoa kikkaa tarkistaa? Perstuntumalla olen lähes jokaisen joukkueen osioon jotain kirjoittanut ainakin joskus, mutta kun tuossa on tuo sana "lähes".... Toki valtaosa viesteistä on Jokerien osioon ja liigajengeistä HIFK on selkeä kakkonen, mutta muista sittten on vain muistikuvia ja haku-työkalun kautta en tosiaan aio asiaa varmistaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hämeenlinnalaisella rautatiesillalla luki aikoinaan, että "Hyppää alas sillalta, natsisika". Arvoitukseksi on jäänyt, oliko foorumikirjoitus viittaus Rinkelinmäen C5-katsomoon vaiko profetia fascismin noususta puuhastelu-Liigassa. Epäselvää on niin ikään, toimiiko HPK:n foorumin Vapaa keskustelu edelleen Yömakkaralla vai onko se siirretty esimerkiksi Goodmanin Raxiin.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jypinkylä, Tepsi, Lukko, Sportti.

Siinäpä ne taitaa olla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En todellakaan muista, joten jätän vastaamatta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En voi muistaa mihin kaikkeen ja mitä kaikkea olen kirjoittanut vuosien aikana. Reilusti yli 14 vuotta olen täällä häärännyt ja nykyinen malli, missä joka joukkueelle on oma palstansa, on sekin ollut jo reilusti yli 10 vuotta olemassa, tarkkaa aikaa en muista milloin nämä foorumit perustettiin.

Varmuudella osaan sanoa vain että eniten kirjoitan tietysti Lukon palstalle. Lisäksi muistan varmuudella kirjoittaneeni vähintään kerran HIFKin, KalPan, KooKoon, Kärppien, Pelicansin, SaiPan, Sportin Tapparan, Tepsin ja Ässien puolelle, tämä viime mainittu on se minne olen varmasti toiseksi eniten viestejä liigajoukkueiden palstoista kirjoittanut.

Sportin ja KooKoon puolelle olen kirjoittanut vain Mestis-aikana.

Yleensä kyse on siitä että joku aiemmin Lukossa pelannut pelaaja siirtyy toiseen joukkueeseen ja sitten hänestä pyydetään kommentteja ja näihin vastaan jotain.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nopealla tarkistuksella vain SaiPan, Bluesin ja TPS:n osioihin. Bluesin osiossa kyselin varmaan Pitkäsestä, kun siirtyi sinne takaisin ja TPS:n osiossa taisi olla puhetta tästä pelaajien toiminnasta, kun eivät niitä junnuja moikkailleet sen kamppanjan jälkeen. En hirveästi huutele vieraisiin pöytiin, koska mielestäni on ihan hyvä, että pysyvät pääasiassa ko. seuran fanien palstoina. Toki pelaajista sun muista saa tulla antamaan tietoa, kun siirtyvät seuroista toiseen.

Onko tuohon mitään helppoa kikkaa tarkistaa?
Itse kävin jokaisella foorumilla ja katsoin pari ekaa sivua onko yhdenkään ketjun vieressä sitä merkkiä, että olisi kirjoittanut. Ei varmaan toimi, jos hirveän kauan on foorumilla pyörinyt. Hakukoneellakin saa, jos menee esim. Bluesin osioon ja hakee omaa nimeään ja laittaa sieltä vain tästä osiosta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uupuu näköjään ainoastaan viisi jengiä. Molemmat nousijajengit on ihan loogisia, koska Mestis-puolella ei aiemmin ole tullut pyöriskeltyä. Tapparan osasto taas on muuten niin hiljainen, että myös varsin odotettu puuttuminen. HPK:n ja Ilveksen osioon olisin varmaan joskus jotain voinut höpistäkin, mutta ei näköjään.

Pyritään turhilla ja provoavilla onelinereilla korjaamaan tilastot näiden viiden kohtalta tulevan kauden aikana.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sen verran kauan on tällä palstalla pyöritty että näköjään jokaisen jengin osiossa on tullu käytyä kääntymässä. Lähinnä kyse on siitä että jos joku Bluesissa pelannut pelaaja siirtyy kyseiseen joukkueeseen niin olen käynyt komentoimassa pelajaa. Toki muistakin asioista on viestejä näpytelly, mutta välillä tuntuu että jos ns. huutele vieraisiin pöytiin niin aina löytyy jostain joku nimimerkki joka ottaa se provoiluna vaikka kyseessä olisi omasta mielestä neutraalikin komentti.
 

faro

Jäsen
En ole varma, mutta muistelisin ja uskoisin, että olen kirjoittanut jokaisen Liigajoukkueen osioon jossain vaiheessa palstauraa.

Tarkistaa en nyt jaksa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmuudella muistan HIFK:n lisäksi kirjoittaneeni Lukon forumiin aika hiljattain Pitsiturnaukseen liittyen ja melko läheisessä historiassa Bluesin ja Pelicansin junnuketjuihin. On täällä niin pitkään roikuttu, että suurella todennäköisyydellä olen monille muillekin joskus jotain raapustanut.

Yleisesti ottaen en ymmärrä niitä "mene omalle foorumillesi" huuteluita tai edes "sori että huutelen vieraisiin pöytiin" aloituksia. Jos on jotain järkevää sanottavaa, niin miksei saisi sitä sanoa "vieraassakin" foorumissa. Puhdas provoilu on sitten toinen juttu, mutta ei siitäkään nyt kovin herkästi kannattaisi ruveta banaania antamaan.
 

Barney

Jäsen
SaiPan lisäksi HIFK, KooKoo, Kärpät, Sport, TPS, Ässät ja Jokerit. Yllättävän pieni määrä joukkueita, mutta loput taitavatkin olla niin "HMV-osastoa" ettei paljoa kiinnosta heidän tekemisiään kommentoida.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lukaisin ketjun otsikon nopeasti ja ymmärsin sen väärin. Luulin ketjun ideana olleen se, että minkä liigaseuran viralliselle foorumille olet kirjoittanut. Näin ollen vastasin "Tapparan". Lukaisin sitten aloitusviestin kokonaan ja muistin siinä samassa, että olen kirjoittanut ainakin Jypin ja HIFK:n osioihin Tapparan (luultavasti) ohella. Tosin noista kaikista viesteistä on kulunut aikaa niin monta vuotta, etten muista tarkkaan edes niiden sisältöä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kirjoittelin joskus vuosia vuosia sitten Kärppien Fanclubin palstalle. Taitaa olla yli 10 vuotta siitä, kun poistuin paikalta kyllästyttyäni palstan heikkoon tasoon. Ei näemmä edes nimimerkkiä enää löydy sieltä. Kyllä, käytin tätä samaa. Evästeiden hallinnan vuoksi tein aikanaan nimimerkin tuonne, mutta viestejä ei ole tullut kirjoitettua.

Olen lukenut useimpien muiden joukkueiden palstaa, mutten ole nimimerkkiä viitsinyt luoda kuin muutamaan, enkä muistaakseni ole vieläkään kirjoittanut yhdellekään.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
HIFK, HPK, KalPa, KooKoo, Kärpät, Lukko, Sport, TPS, Ässät ja Jokerit. Näiden ketjuihin olen jotain käynyt kirjoittamassa.

Ja en minäkään ymmärrä näitä "mene omiin ketjuihisi huutelemaan" tyyppejä.

Paras tapahtui tänään:
Kävin vain huomauttamassa Sportin ketjussa, kun joku väitti Patrick Davisia puolustuspään lintsariksi.
Vastaus oli tämä:
"Jätä nyt pliis edes nämä meidän ketjut rauhaan noilta sun jutuilta, jotka ei jalosta yhtään mitään. Ei käsittääkseni täältäkään kukaan käy provoilemassa ja näsäviisastelemassa teidän tai muiden joukkueiden ketjuissa.
Tai mulle ihan sama, paukahtaa ihan just saven jälkeen ingorelist."
 

Ralph

Jäsen
Paras tapahtui tänään:
Kävin vain huomauttamassa Sportin ketjussa, kun joku väitti Patrick Davisia puolustuspään lintsariksi.
Vastaus oli tämä:
Kun luin tämän viestin, oli pakko käydä tarkastamassa, että kuka tämän vastauksen oli kirjoittanut. Ja turhaan kävin, arvasin kyllä oikein kuka siellä on taas riehunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös