Minkä joukkueen fanit valittavat tuomareista eniten?

  • 6 530
  • 29

Minkä joukkueen fanit valittavat tuomareista eniten?


  • Äänestäjiä
    191

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Aivan sairasta kitisemistä kauttaaltaan.

-soihtua kantavat itkuvirsien apostolit Steegil ja Flintstone.

Äänestysvaihtoehdoissa oli kyllä puutteita, koska osaavampi äänestyksen tekijä olisi tajunnut laittaa myös Jokerifanien itkukaartin pääjehut omaksi vaihtoehdokseen. Kyllähän tämä vituttaa, että kulta ja kunnia vietiin tylysti nenän edestä. Mitä sitä kunniaa valittamisesta ja itkemisestä muille Jokerifaneille suomaan, sämpyläritareiden aika kun on ohi. Minä ja Flint oltaisiin tämä äänestys voitettu ihan varmasti muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Enpä ole pahemmin kiinnittänyt huomiota asiaan, joten joutuu menemään vähän fiilispohjilla. Ässiä äänestin, jäänyt muutama nimimerkki mieleen asian tiimoilta. Ässä-faneja on kuitenkin monia erittäin arvostettavia, jotka toki pitävät omiensa puolta mutta perustelevat asiansa hyvin ymmärrettävällä tavalla, joten no hard feelings Ässä-fanit.

Ei minulle ole Jokeri-fanit jäänyt mieleen sen kummemmin jäähyistä itkijöinä, mutta kuten todettua, enpä ole kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äänestin vahingossa Jokereita kun en muistanut tämän Jani92vaimikävittu olemassaoloa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jani2002 yksittäisenä kirjoittajana taitaa olla palstan pahin. Ei onnistu viemään lokaan koko KalPa-kööriä kuitenkaan.

Kyllä tuomareita saa mielestäni ihan kritisoida, kunhan ne värilasit on edes auttavasti pois silmiltä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestin IFK:ta veljesrakkauden nimissä, mutta kyllä me Jokerifanit kitistään dumareista selvästi eniten! Välillä ihan vituttaa se tuomareista itkeminen, mutta minkäs teet. Itse en jaksa juurikaan tuomarityöskentelyyn puuttua, samanlaista se on joka joukkuetta vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös