Shakermaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Nyt kun asiat alkavat kääntyä kohti uutta alkua, on tärkeää toivottaa kaikki Jokerihenkiset ihmiset mukaan. Yhteisön voima ja tuki on urheiluseuran paras mahdollinen selkäranka, ja meillä on mahdollisuus tehdä siitä erittäin tukeva.
Oliko Venäjän reissu sinulle liikaa? Tervetuloa takaisin!
Olitko mukana KHL-peleissä? Tervetuloa takaisin suomalaisiin peleihin!
Onko seuran viimeisen vuosikymmenen asiat menneet vahvasti tunteisiin ja on mennyt tappeluksi toisten fanien kanssa? Se on kaikki takana, tervetuloa mukaan!
Tarvitseeko meidän, fanien, pitää mitään kaunaa toisillemme, jos joku on suhtautunut viime vuosien asioihin eri tavalla kuin itse? Ei tarvitse, vaan nyt on hyvä tilaisuus aloittaa puhtaalta pöydältä ja rakentaa faniyhteisöstä jälleen tiivis, suurin ja kaunein.
Kaikki tuska on takanapäin ja parantumisprosessi on toimivinta, jos siihen suhtautuu positiivisella asenteella.
Tästä se lähtee! Kaikki mukaan!
MINÄ
ME
JOKERIT
(Edit: typo)
Oliko Venäjän reissu sinulle liikaa? Tervetuloa takaisin!
Olitko mukana KHL-peleissä? Tervetuloa takaisin suomalaisiin peleihin!
Onko seuran viimeisen vuosikymmenen asiat menneet vahvasti tunteisiin ja on mennyt tappeluksi toisten fanien kanssa? Se on kaikki takana, tervetuloa mukaan!
Tarvitseeko meidän, fanien, pitää mitään kaunaa toisillemme, jos joku on suhtautunut viime vuosien asioihin eri tavalla kuin itse? Ei tarvitse, vaan nyt on hyvä tilaisuus aloittaa puhtaalta pöydältä ja rakentaa faniyhteisöstä jälleen tiivis, suurin ja kaunein.
Kaikki tuska on takanapäin ja parantumisprosessi on toimivinta, jos siihen suhtautuu positiivisella asenteella.
Tästä se lähtee! Kaikki mukaan!
MINÄ
ME
JOKERIT
(Edit: typo)
Viimeksi muokattu: