Miltä tuntui, kun Jatkoaika ei auennutkaan..

• 1 167
  • 12

Miltä tuntui, kun Jatkoaika ei auennutkaan?

• Helvata! Nythän tässä on pakko tehdä töitä!

Ääniä: 26 26,0%
  • Hyvä! Säästyypähän aikaa ja voi tehdä jotain hyödyllistä.

Ääniä: 6 6,0%
  • Ihan sama...

Ääniä: 11 11,0%
  • Pettymys! Nythän mulla ei ole mitään tekemistä.

Ääniä: 53 53,0%
  • Ihanaa! Toivottavasti se ei toimi enää koskaan.

Ääniä: 4 4,0%

• Äänestäjiä
    100

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Kun perjantaina Jatkoaika hetkiseksi pimeni, niin mitkäs oli tunnelmat, kun huomasit ettei tänne pääsekään tappamaan aikaa/puhumaan asiaa?

Kiekkopesän puolella oli ainakin muutamia turhautuneita kommentteja kun JA ei auennutkaan...

Bonus-kysymyksenä vielä, että voiko turhempaa äänestystä keksiä? Hmmm..

Huuhaa

Jäsen
Pettymyshän se oli.... Varsinkin, kun perjantaina ei tarttenut mennä poikkeuksellisesti kouluun, niin olisi ollut hyvää aikaa lukea Jatkoaikaa, eikä oikein tiennyt, että minne mennä Internetissä.... Toisaalta, jos olisin ollut koulussa, niin ongelma olisi ollut vieläkin suurempi sen suhteen, että ei olisi keksinyt minne mennä Internetissä, kun koulussa olisi ollut ns. vapaa-aikaa, joten koulussa olisi melkeimpä vaan tarvinnut odotella seuraavan tunnin alkua, joten hyvä, että olin perjantain kotona, pystyi(n)pähän sentään lepäilemään leppoisasti.... :)

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Sama juttu kuin Huuhaallakin . Surffailusta tuli jotenkin "tyhjää" kun ei päässytkään tänne. Sitä piti yhtä JA-ikkunaa koko ajan taka-alalla, ja painoi aina parin minuutin välein refreshia (josko nyt olis saatu kuntoon ...) Sitten jossain vaiheessa se toimi, mutta kun olin kirjoittanut viestin, niin serveri oli taas kaatunut, ja viestini hukkui bittiavaruuteen :(

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläiseltä on säästynyt pirusti aikaa kaikkeen muuhun, kun tänne ei päässyt! Itse asiassa, olen pääsemässä jatkoaikariippuvuudestani jo aika hyvin eroon. Tosin nettiriippuvuudesta eroon pääsemisestä on turha puhua, koska aikaa menee Dominionin parissa aika paljon. Hyvät hyökkäyskohteet alkavat olla kiven alla.

F

Flonaldo

Viestin lähetti Hiili
Itse asiassa, olen pääsemässä jatkoaikariippuvuudestani jo aika hyvin eroon.

Luulet vaan. Mehän olemme kuin pahemmanlaatuinen sukupuolitauti, josta ei koskaan pääse eroon. Vähän kun joku räpiköi karkuun, niin välittömästi karkulaiset kelataan takaisin.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Eipä tuo ihmeitä tehnyt. Olen ennen Jatkoaikaan liittymistä hankkinut sen monesti huudellun elämän.

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Olihan se tosiaan tylsää, kun olin perjantaina iltavuorossa ja joutu tappamaan aikaa tekemällä vaikka töitä!! No, onneks nyt heti maanantai-aamuna taas pääsin tänne. Muotoilisin tuota pihvin kommenttia himpun verran: tappamaan aikaa/puhumaan paskaa... no ei, kylhän täällä asiaa puhutaan. Parhaimmat alan asiantuntijat löytyy juuri täältä!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastaan "ihan sama".

Yllättävää kyllä, en edes huomannut pimenemistä. Varmaan tuli tehtyä liikaa töitä. :rolleyes:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mulla oli perhanasti hyviä kommentteja, mm. TPS-HIFK-peliin, mutta kun ei JA auennut niin ei sitten. Ketutti siis aivan kympillä.

JanJ

Jäsen
Mihin jäi vaihtoehto "PANIIKKI!!"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy