Milloin liityit Twitteriin?

  • 2 917
  • 18

Liityin Twitteriin vuonna


  • Äänestäjiä
    153
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Arvostan suomen kieltä ja selväsanaista kirjallista ilmaisutaitoa yli kaiken, joten en käytä enkä lue kyseistä risuaita-ät-merkki-kaatopaikkaa lainkaan.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Samaa mieltä kansalainen Ikävänkantajan kanssa. Liityin kuitenkin Twitteriin joulun alla 2012. Syynä oli se, että edessä oli tapahtumarikas työmatka, jonka vaiheita oli tarkoitus päivittää reaaliajassa kotiin jääneille. Se tosin jäi aikeeksi, kun matkakohteena olleessa vinkuintiassa bittien liikkuminen oli vähän näin ja noin.

Olen nyt vajaan vuoden aikana twiitannut n. 30 kertaa, joista valtaosa erilaisia testejä tai aiheellisiksi katsomiani re-tweettejä. Yhdessä asiassa Twitter on kuitenkin lyömätön. Kun pistää seurantaan sopivat henkilöt, on tiettyjen tapahtumien reaaliaikainen seuranta vaivatonta. Valtaosa ajankohtaisesta Bills-tietämyksestäni tulee joukolta Buffalo Newsin toimittajia, Twitterin kautta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En ole twitterissä. Joskus ajattelin, että voisin liittyä sinne, mutta enpä sitten liittynyt. Varmasti ihan kätevä väline, jos haluaa seurata joitain uutisjuttuja yms. reaaliajassa, mutta ei oikein tunnu mun jutulta. Ehkäpä sinne joskus liityn, jos jostain kumman syystä haluan alkaa seuraamaan jonkun twiittejä tarkemmin, mutta vähän epäilen.
 

Hönde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Real Madrid
En muista tarkkaa päivämäärää, mutta tämän vuoden Helmikuussa liityin. Ihan asiallinen paikka, jossa tulee käytyä ja twiitattua päivittäin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olen nyt vajaan vuoden aikana twiitannut n. 30 kertaa, joista valtaosa erilaisia testejä tai aiheellisiksi katsomiani re-tweettejä. Yhdessä asiassa Twitter on kuitenkin lyömätön. Kun pistää seurantaan sopivat henkilöt, on tiettyjen tapahtumien reaaliaikainen seuranta vaivatonta. Valtaosa ajankohtaisesta Bills-tietämyksestäni tulee joukolta Buffalo Newsin toimittajia, Twitterin kautta.

Liityin 2010 tai 2011 ja twiittejä on varmaan puolet tuosta. Samaan tapaan käytän myös Twitteriä, lähinnä Leafsin ja NHL:n seuraamiseen. Näppärä väline jonka kautta tieto kulkee nopeasti.
 

Morso

Jäsen
Twitteriin tuli liityttyä jo vuonna 2011, jolloin se ei tainnut olla vielä "in". Nyt se kai sitä on, enkä nyt tajua varsinaisesti edes miksi. Melko turha paikka, joka toimii lähinnä ihmisten oman egon kohotukseen ja tätä kautta jotenkin yhteydessä ihmisten mielihyväkeskukseen? Tästä varmasti parhaana esimerkkinä Aleksi Valavuori, joka täysi nolla, mutta Twitterissä koittaa kaveerata kaikkien sinne tulevien suomalais"huippu"urheilijoiden ja -tekijöiden kanssa. Huudellut siellä vielä, että suomalaisurheilijoiden kannattaisi olla Twitterissä :D Varmaan sen takia, että pääsisi itse kaveeraamaan lisää.

Ihmisten, jotka aloittavat twiittamisen aamulla #huomenta ja lopettavat illalla nukkumaan mennessä, elämä varmasti perustuu pitkälti Twitterin käyttämiseen. Muutamalla käyttäjällä niin suuret twiittimäärät, että tämä on varmasti lähellä totuutta. Tällaisia nimiä nyt ainakin tulee mieleen Arman Alizad, Esko Seppänen ja Valavuori. En nyt omaa elämääni haluaisi siirtää täysin virtuaalimaailmaan. Onko tämä nyt sitten coolia?

Keskustelen mielummin jääkiekosta esim. tällä palstalla kuin väännän näkemyksiäni 140 merkkiin, josta kukaan ei saa mitään irti. Mielestäni jopa hieman noloa uhrata koko Twitter-tilinsä jollekin lätkän seuraamiselle, sillä näitäkin perustallaajista löytyy. Eri kastissa sitten nämä jonnevirtaset, jarmokekäläiset ja matiasstrozykit ynnä muut, jotka tietävätkin ehkä jotain asemiensa puitteissakin ja työskentelevät lätkän parissa.

Oikeiden kavereiden kanssa kanssakäymiseen Facebook toimittaa asiansa ihan hyvin. Aika moneen inttikaveriin tai muille paikkakunnille muuttaneisiin kavereihin olisi ilman Facebookkia vaikea olla yhteyksissä. Mutta eipä Twitterin tehtäväkään ole syrjäyttää tätä keskustelupalstaa tai Facebookia, vaikka muutamista viesteistä näin voisi päätellä.

Oma Twitter-käyttöni lähinnä keskittyy muutamien parodioiden, uutisvälineiden ja julkkisten seuraamiseen. Omia näkemyksiä tulee joskus heiteltyä, mutta eipä mitenkään aktiivisesti kuitenkaan, sillä en näe iloa lähteä jakamaan tekemisiäni julkisesti tai keskustelemaan tuntemattomien ihmisten kanssa päivän #pinnalla olevista asioista omalla nimelläni #totuus
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vissiin 6.4.2012

Ainakin silloin olen ekan twiitin pistänyt kertoakseni jotta tulipas tännekin liityttyä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
2012 loppuvuodesta tein profiilin ja totesin ettei tää oo mun juttu. Sitten vuodenvaihteen jälkeen eräänä tylsänä iltana asensin twittersovelluksen kännykkääni ja aloin paremmin perehtymään siihen ja tajusin, että sehän on vallan mainio sovellus.

Seuraan siellä lähinnä suomalaisia ja pohjoisamerikkalaisia urheilutoimittajia. Pari-kolme kertaa päivässä käyn läpi uusimmat twiitit.

Itse en ole twiitannut yhtään viestiä. Enkä itseasiassa ole edes omalla nimelläni siellä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
2011 muistaakseni.
kai seuraavaksi kysytään koska liityit Google+:n tai koska aloit käyttämään Skypeä tai meseä?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei mitään muistikuvaa, että minä vuonna sinne liityin, mutta muistaakseni olen sinne liittynyt ja totesin, että en ymmärrä ja siihen jäi se lysti. En twiitannut kertaakaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
2009. Kauan sitten.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Minulla on kaksi tunnusta Twitterissä, joista ensimmäisen erehdyin omalla nimelläni sinne tekemään joskus aikanaan ja nyt sitä pitää koettaa piilotella lapion ja jätesäkin kanssa. Ei se perkele kuole polttamallakaan.

Nykyisen accountin tein palveluksena kaverille, jotain API:n ja softan testaamista varten.

Tietysti sitähän on niin kovasti hip ja cool, kun on tällaisessa palvelussa, vaikkei sitä ikinä käyttäisikään.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
2011, kai. Käytän kyllä Twitteriä päivittäin. Käytännössä lähes ainoastaan urheilun seuraamiseen. Omia twiittejä on jotain nollan ja viiden välillä muistaakseni. Eikä ole aikomustakaan twiitata lisää. En vain ymmärrä, miksi haluaisin lähettää tekstiviestejä tuntemattomille.

Minulle Twitter on kuin radio. Sieltä voi seurata realliaikaisesti urheilua, vaikka itse olisi ties missä. Jos on tappotylsää ja kännykässä ei satu olemaan mitään pelejä ja maitopurkin tekstitkin on jo luettu, niin niiden avulla voi myös muuten viihdyttää itseään. Mutta en pidä tapanani soitella radio-ohjelmiinkaan, joten en myöskään twiittaa.

Facebook on sitten toinen juttu. Kaikesta epämuodikkuudestaan huolimatta siellä voin seurata ihan oikeiden kavereideni kuulumisia ja keskustella heidän kanssaan ja kuulua erilaisten olennaisten referenssiryhmien kanssa (suojettuihin) ryhmiin, joissa keskustellaan sitä ryhmää kiinnostavista asioista.

Minua nyt vain lähtökohtaisesti kiinnostaa enemmän, että kummityttöni on oppinut konttaamaan tai video naapurimetsästysseuran kanuloukkuun menneestä karhusta, kuin ventovieraiden kanssa 140 merkin turvin keskustelu tai 'julkkisten' hännystely.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Vuonna 2011 tein käyttäjän Twitteriin, mutta kyllästyin heti koko hommaan ja lopetin. Kävin siellä epäsäännöllisesti lukemassa twiittejä. Viime talvena jäin sitten koukkuun ja käytän twitteriä päivittäin ja vielä enemmän kuin facebookia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rekisteröidyin Twitteriin noin pari vuotta sitten eli vuoden 2011 aikoihin. Kauaa en siellä viihtynyt, sillä en vaan keksinyt mitään kerrottavaa ensimmäisten kolmen twiittauksen jälkeen. Vaikka olenkin aktiivinen FB-käyttäjä ja päivittelen siellä usein statustani, Twitterissä minuun iski totaalinen writer's block. Kolme kuukautta jaksoin ihmetellä menoa sekä seurata enimmäkseen Bob McKenzien twiittauksia, kunnes heitin hanskat naulaan ja irtisanouduin koko paikasta.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Viime vuoden lopussa liityin, eli aika tuore tapaus vielä. Kohta 4k twiittiä rikki!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
http://data.cnbc.com/quotes/TWTR
Twitterin osake lähti suorastaan lentoon, kun se listattiin tänään pörssiin New Yorkissa. Antihinta oli $26 ja nyt kurssi on liikkunut noin välillä $45-48.

Itse liityin Twitteriin pari vuotta sitten, mutta ei ole oikein minun juttuni kirjoitella sinne mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös