Milloin liityit Facebookiin?

  • 3 558
  • 33

Liityin Facebookiin vuonna


  • Äänestäjiä
    158

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tuli mieleen tällainen seikka. Milloin olet liittynyt Facebookiin? Virallisesti Facebook on avattu vuonna 2004.

Itse olen liittynyt 24.11.2007.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Itse rekisteröidyin Facebookkiin 2009, kun olin menossa ysille. Käytin sitä aktiivisesti muutaman vuoden ja poistin sen 2011 tai 2012. Nykyään käytän Twitteriä, joka ei ole vielä ehkä Suomeen kantautunut samalla tavalla kuin moneen muuhun paikkaan. Paljon parempi ja muutenkin Facebook on jo vähän ''out''.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maaliskuussa 2007. Olen edelleen myös MySpacessa, mutta vain nimellisesti. Ei vaan jaksa lopettaa tiliä.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
En ole koskaan Facebookiin liittynyt, enkä koe hävinneeni yhtään mitään. Satunnaisesti käytän Twitteriä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Lähes pelkästään Twitteriä käytän, mutta nykyään on pakko olla kuihtuvassa FB:ssä koska suosikkijoukkuettani koskevia asioita pyöritetään edelleen siellä :/

e.Vastaus: 2007.
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Muistan, kun Facebook tuli ns. "muotiin" ja moni tuttavista liittyi sinne. Yrittivätpä hyväkkäät suostutella minuakin mukaan, mutta ei jaksanut kiinnostaa edes vähää alusta.

Vuonna 2010 mulla naksahti päässä ja päätin liittyä sinne, kun pari tuttavaa pyysivät, kun on kuulemma niin kätevä pitää sitä kautta yhteyttä. Missään vaiheessa en tosin ole intoutunut käyttämään sitä 24/7 ja tekemään typeriä statuspäivityksiä tyyliin "menenpä nyt syömään" tms. Hyvin harvoin sinne mitään jaksan kirjoittaa. Muutamaan kaveriin sillä on hyvä pitää yhteyttä, mutta siihen se oikeastaan jääkin.
 

Hönde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Real Madrid
Itse taisin liittyä joskus 2010 Syksyllä Facebookiin. Käytän sitä edelleen aktiivisesti ja olen ihan tyytyväinen siihen. Saa helposti yhteyttä kavereihin ja lukea heidän ajatuksiaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Annoin periksi tänä keväänä. Siis helmikuu -13.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kesäkuussa 2007.

Hauskasti ja todella yllättäen tässäkin ketjussa kovimmassa äänessä ovat Facebookia käyttämättömät tai Facebookin käytön lopettaneet. Tulee mieleen alkoholi-ketju.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus 2007 liityin, kuukautta en muista.

Facebook on periaatteessa melko turha, mutta samalla kuitenkin melko kätevä, sillä sen avulla on helppo pitää yhteyttä kavereihin jotka eivät asu samassa maassa.
 

Teloch

Jäsen
Heinäkuussa 2008 ja edelleen käytän aktiivisesti. Hyvin pätevä viritelmä kun pitää peliporukalle ilmoitella jotain yms.
Uin ilmeisesti valtavirtaa vastaan tuossa Twitter-asiassa. Sielläkin on tili ollut varmaan pari vuotta, mutta yhtään järkevää käyttötarkoitusta en ole sille keksinyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
30.7.2008 liityin faceen. Päivittäin käyn muutaman kerran tsekkaamassa jos viestejä on tullut. Paljoakaan en statuspäivityksiä tee. Ehkäpä muutaman kuukaudessa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Uin ilmeisesti valtavirtaa vastaan tuossa Twitter-asiassa. Sielläkin on tili ollut varmaan pari vuotta, mutta yhtään järkevää käyttötarkoitusta en ole sille keksinyt.

Sama täällä. Miksi mun pitäisi lukea netissä joidenkin lähettämiä tekstareita? Ei aukea. FB:ssa on suurin osa frendeistäni aika nopeasti tavattavissa, siksi annoin periksi sille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
2007 ja kuukausi oli marraskuu. Tsiisus, pian kuusi vuotta siis tullut tuolla roikuttua... aika hämmentävää loppujen lopuksi.

Onhan Facebookissa paljon paskaa, mutta myös tajuttoman paljon hyviä piirteitä. Sen verran hyvää kokonaisuutta tarkastellen, että näen hyväksi olla siellä jatkossakin.
 

Schadowan

Jäsen
Syyskuu 2007. Viimeisin statuspäivitys toissavuodelta vissiin. Mitäköhän mä siellä edes nykyään teen, tapan aikaa varmaankin? Whatsappin kautta hoidetaan sosiaalinen elämä (pl. äiti) ja twitteristä seurataan ketä nyt halutaan seurata.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Onhan Facebookissa paljon paskaa, mutta myös tajuttoman paljon hyviä piirteitä. Sen verran hyvää kokonaisuutta tarkastellen, että näen hyväksi olla siellä jatkossakin.

Jep. Mielestäni facebookin haukkuminen on nyt "in", joten aktiivisemmatkin käyttäjät sitä harrastavat vähän häpeillen samalla facettaen. Ihan hyvä konsepti, ei täydellinen, mutta riittävän hyvä toteutus. Twitteriä yritin, mutta sitä en ymmärrä alkuunkaan. Ei ole minun juttuni...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
2009 näköjään. Oli tylsää sairaslomalla niin annoin periksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
15.11.2008 mulle tehtiin profiili, koska "kaikki on siellä, minunkin siis pitää olla". No fb vei sitten mennessään ja siellä ollaan edelleen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Muistelin että 2008 alkuvuodesta, mutta se olikin jo 2007 loppuvuodesta. Vastasin siis väärin tähän. Noh, onko tuolla nyt niin väliä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Liityin Facebookin pitkällisen maanittelun seurauksena joulukuussa 2007.

Tällä hetkellä näen kaikesta huolimatta FB:n hyödyt haittoja suurempina, joten pysyttelen siellä vastakin. Ja itsestähän se on loppujen lopuksi kiinni kuinka suureen rooliin kyseinen foorumi elämässä nousee ja haittaako siellä notkuminen omaa elämää vai ei.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös