Milloin JYPin johtoportaasta tuli puuhastelijoita – kaikille kenkää?

  • 45 932
  • 253

Hazaal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos mä antaisin kenkää työntekijälle, ansaitusti tai ei, ja sen jälkeen julkisesti lynkkaisin hänet, ansaitusti tai ei, niin olisin epäilemättä nopeammin oikeudessa kuin ehtisin sanoa työehtosopimus. Toki mulla ei ole mitään hajua minkälaisia soppareita valmentajilla on.
Anyway, asun seudulla missä noin kolmasosa on jyppiläisiä, kolmas osa ilvestä ja loput Tapparaa, ja omat sympatiat on aina olleet Tapparan jälkeen noiden kahden muun kanssa, mutta nyt täytyy sanoa että Jkylä saa kyllä pitää joukkueensa, multa meni maku.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Jos mä antaisin kenkää työntekijälle, ansaitusti tai ei, ja sen jälkeen julkisesti lynkkaisin hänet, ansaitusti tai ei, niin olisin epäilemättä nopeammin oikeudessa kuin ehtisin sanoa työehtosopimus. Toki mulla ei ole mitään hajua minkälaisia soppareita valmentajilla on.
Anyway, asun seudulla missä noin kolmasosa on jyppiläisiä, kolmas osa ilvestä ja loput Tapparaa, ja omat sympatiat on aina olleet Tapparan jälkeen noiden kahden muun kanssa, mutta nyt täytyy sanoa että Jkylä saa kyllä pitää joukkueensa, multa meni maku.
Julkisuus on aina julkisuutta. Mutta en ihmettele päätöstäsi. Olemme menettäneet kasvomme uskottavana liigaseurana ja tulleet naurunalaiseksi. Kauas on tultu loiston vuosista eikä loppua näy.

Että kiitti vaan vitusti Seppänen ja muut viisaat.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Viitanen KENKÄÄ!
Hämäläinen KENKÄÄ!
Heiskanen KENKÄÄ!
Rooba KENKÄÄ!
Perttu KENKÄÄ!
Kaikille kenkää!!! Yrittäkää nyt saada jotain uskottavuutta sinne penkin taakse ja pidemmällä projektilla kuin kausi tai puolitoista. Yrittäjää nyt kaivaa jostain UTJ joka ymmärtää edes alkeellisesti miten jääkiekko joukkue kasataan! Palkatkaa viestintäpäällikkö!

Menkää juomaan SaiPan kanssa mökille viinaa, painikaa hangessa paha olo pois. Lakatkaa vetämästä meitä pitkän linjan kannattajia kuivalla kakkoseen. Antakaa varmuuden vuoksi vielä toimiston matolle kenkää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös