Mille tuhahdit viimeksi eli ei ihan naurata –ketju

  • 33 533
  • 215

ace

Jäsen
Muutama kaveri minulla on Venäjällä ja postasivat kuvia kuinka "elämä on auki" Koronasta huolimatta. Baarissa olivat, live musaa ja kaikilla kivaa.

Varmaan olisin siellä itsekkin jos olisin syntyjään sieltä. Onhan tuo nyt kuitenkin ihan kummallista koko maailman tilanteeseen nähden.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Harakka näytti kyllä hassulta kun tuuli heilutti pyrstösulkia kun oli syömässä maassa sitä mitä lintujenruokintapaikalta oli maahan tippunut. Mahtokohan peppuun sattua kun sulat heilui?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisi olla toisessa iltapäivälehdessä tänään otsikko "Väärä vanki karkasi Kylmäkosken vankilasta".

Jotenkin otsikon luoma mielikuva hymyilytti ja palautui mieleen se Ujopiimän(?) vitsi Etelä-Afrikan matkaajasta, joka värjäsi naamansa mustaksi päästäkseen vain mustille tarkoitettuun hotelliin ja tilasi portieerilta herätyksen aamuksi. Aamulla matka jatkui junalla ja kun konduktööri ilmoitti. että juna on vain valkoisille, mies yritti pyyhkiä naamansa. Väri ei lähtenytkään pois ja matkaaja tajusi, että portieeri oli herättänyt väärän miehen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä pyörii tässä neljä mustarastasta (koiraita kaikki). Kertoilin niistä äidilleni ja hän sanoi että siinä on sitten kaksi paria. Sanoin että ovat miehiä kaikki. Äiti tokaisi että sellaistahan se on, etelästä tulee maahan vain nuoria miehiä...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Liitteenä oleva kuva aiheutti pienen tirskahduksen. Joo joo, I'm going to hell ja sitä rataa...
 

Liitteet

  • 9-11.jpg
    9-11.jpg
    30,6 KB · kertaa luettu: 555

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo käski mennä Lidliin, kun oli tullut mainoskiellosta huolimatta mainoslehti, josta oli vaimo sitten koostanut jo pitkän kauppalapun tarjoustuotteita. Kävin sitten Lidlissä, enkä löytänyt yhtään mitään. Ajattelin, että on varmaan ollut taas rajoitettuja eriä. Kun pääsin kotiin, huomasin koko saakelin tarjouslehden alkavan huomisesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä taas on tehty vähän maalailua tabletilla. Nyt on teon alla mysteerikuva joka alkoi ihan valkoisella "kankaalla" enkä tiedä kuin että aihe on "fantasia". Jotenkin tuohon keskellä kuvaa (ruskealla) tuli jotain minun (kaksimieliseen) mieleen huvittavaa. Saa nyt nähdä mitä siitä lopulta tulee... Odotan jännityksellä?
 

Liitteet

  • Screenshot_20210603-114238~5.png
    Screenshot_20210603-114238~5.png
    93,9 KB · kertaa luettu: 471
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oheisen viestin (Ketjun otsikko ja viimeisin postaaja -ketjusta) nimimerkki-, sisältö- ja tykkääjäkombo on jokseenkin karnevalistinen.
 

Liitteet

  • karnevaali.png
    karnevaali.png
    10,1 KB · kertaa luettu: 479
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oheisen viestin (Ketjun otsikko ja viimeisin postaaja -ketjusta) nimimerkki-, sisältö- ja tykkääjäkombo on jokseenkin karnevalistinen.
Jatkoajan riettain fägäri, @Kiekkokatsoja, kertoo ettei vaihtaisi päiväkään pois homosteluistaan. Sitten tulee marakatti ja peukuttaa perseeseen, jonka jälkeen lentää majoneesi.

Piirtykö sunkin verkkokalvoille edellisenkaltanen tapahtumaketju?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin äsken pari kuukautta sitten MTV3:lta talteen laittamani T2 Trainspottingin. Juuri ennen ensimmäistä mainoskatkoa oli oksennuksentäyteinen kohtaus - ja sitten: "Ohjelman tarjoaa Atria Artesaani".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oot mun nouseva aurinko
ja mun ainoa kotimaa.
Ajetaan kovaa,
motellissa jossain saat kaataa
mun napaan tequilaa.

Lainaus Vesalan kappaleesta Tequila. Video alla.


Mikä on tekila?
Se on alkoholijuoma
Miks ne laittaa sitä napaan? Eiks niillä ole juomalaseja?
Niinpä... jotkut on erikoisia.
Mitä tuohon lisäämää kun kysyjä on viis vee.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Inkisen piirros Koneviestissä;
Valkoposkihanhien huvipuisto...
 

Liitteet

  • IMG_20210812_131531~2.jpg
    IMG_20210812_131531~2.jpg
    515,2 KB · kertaa luettu: 317

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Oot mun nouseva aurinko
ja mun ainoa kotimaa.
Ajetaan kovaa,
motellissa jossain saat kaataa
mun napaan tequilaa.

Palaan tähän hieman. Näin turkulaisena korvaani särähtää aina PMMP:n lyriikat:

Viedään kaksoset Turun linnaan
ja katsellaan ohi lipuvaa ruotsinlaivaa
Se on matkalla Tukholmaan
kannella muitakin, joilla on aikaa


Laiva ei piru vie mene Turun linnan ohi. Satamassa toki paikallaan tönöttää näköetäisyydellä. Vai ovatko jatkaneet linnalta Ruissaloon?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Laiva ei piru vie mene Turun linnan ohi.
Siellä on mennyt Suomen linnat ja Turun linnat sekaisin... ;-)
Olen itsekin ollut joskus (kerran) katsomassa kun laiva "lipuu" ohi Suomen linnan. Ja vielä useammin laivan kannella ihmettelemässä kun laiva ohittaa Suomen linnan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puolalaisen kaverini facepostauksen kommenteista käännös: " Leon vähän kuin brittiläinen laulaja. " @Leon tägätään tähän...
 

Glove

Jäsen
Jääkiekkoliiton tulospalvelussa tuli vastaan veljekset Usko ja Toivo. MItäs jos olisi tullut kolmoset, olisiko kolmas saanut nimekseen Rakkaus?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jääkiekkoliiton tulospalvelussa tuli vastaan veljekset Usko ja Toivo. MItäs jos olisi tullut kolmoset, olisiko kolmas saanut nimekseen Rakkaus?
Varmaankin Armas. Itse kyllä arvostaisin jos kolmannen nimi olisi Pentti. "Tässä meidän Usko, Toivo ja Pentti." Pentti on hyvä nimi tämmöisia tilanteita varten. Toki hyvä nimi muutenkin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Varmaankin Armas. Itse kyllä arvostaisin jos kolmannen nimi olisi Pentti. "Tässä meidän Usko, Toivo ja Pentti." Pentti on hyvä nimi tämmöisia tilanteita varten. Toki hyvä nimi muutenkin.

Tästä heti johdannainen kaskuun, jossa paikallisen pastorin uskoa epäiltiin, kun Matin, Markuksen ja Luukkaan uusin veli sai nimekseen Risto.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Tästä heti johdannainen kaskuun, jossa paikallisen pastorin uskoa epäiltiin, kun Matin, Markuksen ja Luukkaan uusin veli sai nimekseen Risto.
Minä muistaisin, että se neljäs olisi ollut Pasi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Savolaaset korona-ohjeet...
 

Liitteet

  • IMG_20210911_144848_HDR.jpg
    IMG_20210911_144848_HDR.jpg
    354,2 KB · kertaa luettu: 167
  • IMG_20210911_144838_HDR.jpg
    IMG_20210911_144838_HDR.jpg
    414,9 KB · kertaa luettu: 161
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös