Mille palstalle kirjoitat eniten?

• 748
  • 11

Mille palstalle kirjoitat eniten?

• SM-Liiga

Ääniä: 17 23,6%
  • Mestis

Ääniä: 5 6,9%
  • Maajoukkue

Ääniä: 1 1,4%
  • NHL

Ääniä: 7 9,7%
  • Vapaa keskustelu

Ääniä: 41 56,9%
  • Testialue

Ääniä: 1 1,4%
  • Suljettu osasto(Jos olet saanut sen kunnian...)

Ääniä: 0 0,0%
  • Keskustelua muista kiekkosarjoista

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä
    72

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä se on tämä alue, missä juuri nytkin ollaan, mihin nimimerkki Arnold eniten viestejään tunkee. SM-liigapuoli on hyvänä kakkosena, tosin silti jää vapaa keskustelun jalkoihin. Maajoukkue- ja NHL-puolelle menee aika fifty-fifty, sillon joskus kun niihin tulee jotain laitettua. Suljetulle osastolle olen vasta kolmisen kappaletta viestejä postittanut. Keskustelua muusta kiekoilusta-palstalle parisen kappaletta ja Mestis-puolelle tasan yksi viesti. Testipuolelle muutama. Siinähän ne. Ja tässä(kin) tuli yksi turha viesti lisää meikäläiseltä tänne vapaaseen keskusteluun :D

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vapaa keskustelu ilman muuta. Kesäisin kirjoitan myös aika paljon Sm-liigan palstalle (sinällään aika yllättävää).... tosin tähän on syynä se, että en kykene käymään paikan päällä seuraamassa pelejä, joten aika hankalaa osallistua keskusteluun, jossa 90% topiceista käsittelee otteluita. Kesällä osallistun keskusteluihin, joissa spekuloidaan pelaajasiirtoja etc. Kuitenkin Vapaa on tällöinkin selkeä ykkönen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa Vapaaseen olla. Sen lisäksi tulee paljon käytettyä SM-liigaa, mutta Maajoukkueeseen ja NHL:ään olen kirjoittanut varmaan yhteensä jotain alle 20 viestiä.

Muille osastoille (paitsi testiin) en ole vissiin laittanut ainuttakaan viestiä. Suljetun osaston oikeuttanikaan en ole kertaakaan käyttänyt syystä että pidemmät kirjoitukseni eivät liity lätkään tai ovat otteluraportin tapaisia, jotka sopivat paremmin tänne ja SM-liigaan. Ei sinne Suljettuun viitsi sellaisia parin rivin vastauksia laittaa.

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä taitaa SM-liigapuolelle mennä suurin osa kirjoituksista. Tosin ei niitä nyt niin hirveesti oo. Tänne ja Maajoukkuepuolelle tulee oikeastaan loput. Joskus tosin menee NHL-palstallekin.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänne näin... Olen varsinainen vapaaherra. Kaipa olen joskus jääkiekko-osioihin lähettänyt jotain tulosveikkauksia tai vastaavia, mutta harvemmin. :)

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Varmaankin aika lailla tasaisesti Vapaan ja SM-liigan puolelle. Ehkä kuitenkin Vapaa vie voiton. Mestis-puolelle olen vissiin kirjoittanut yhden viestin, NHL-osastolle en muistaakseni sitäkään. SM-liiga on kuitenkin se kaikkein mielenkiintoisin jääkiekkosarja maailmassa.

Ike

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vapaa 55 %
SM-liiga 35 %
loput sitten jakautuvat lähinnä NHL:n ja maajoukkueen kesken

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vapaaseen keskusteluunhan suurin osa viesteistä menee. Toisena SM-Liiga ja joskus jotain pientä NHL-puolellekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy