Mille naurat juuri nyt?

  • 13 148 306
  • 50 273
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ihan reality check:

Tuskin kukaan täällä uskoo, että sä oot menossa panemaan.
Ja silti satelee varoituksia T Y Ö K A V E R I I N S E K A A N T U M I S E S T A hyeenan lailla. Varoittavien esimerkkien ja omien kokemusten jakaminen on jees mutta en mä ole enää mikään teini kuitenkaan jota täytyy kädestä pitäen opastaa että tee näin ja älä tosiaankaan tee näin! Siis niin kuin kymmenien eri kirjoittajien toimesta.
 

Rannelaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja silti satelee varoituksia T Y Ö K A V E R I I N S E K A A N T U M I S E S T A hyeenan lailla. Varoittavien esimerkkien ja omien kokemusten jakaminen on jees mutta en mä ole enää mikään teini kuitenkaan jota täytyy kädestä pitäen opastaa että tee näin ja älä tosiaankaan tee näin! Siis niin kuin kymmenien eri kirjoittajien toimesta.
Etkös sä kuitenkin asunu vielä vanhempien luona? Etkä osannut laittaa ruokaa? Kyllä vähemmästäkin herää hoivavietti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Etkös sä kuitenkin asunu vielä vanhempien luona? Etkä osannut laittaa ruokaa? Kyllä vähemmästäkin herää hoivavietti.
Aivan varmasti oppisin ruuanlaiton hujauksessa mutta toistaiseksi kun täällä on asunut niin ei ole ollut "pakko". Toi on varmaan ekoja asioita mitä alan itsenäisesti harjoittamaan sitten omassa vuokrakämpässä kun muuton aika koittaa todennäköisesti joskus ennen tulevaa kesää, luultavasti kevät-talven tienoilla mikäli hommat etenee suunnitellusti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Etkös sä kuitenkin asunu vielä vanhempien luona? Etkä osannut laittaa ruokaa? Kyllä vähemmästäkin herää hoivavietti.

Niin mutta hän ei ole enää teini, se oli kai se tärkein juttu, monessa muussakin viestissä on sitä kertonut että ikää, sitähän meinaan on jo niin ei tartte neuvoo, ei vaikka kuinka tekisi mieli. Oot muuten melko varmaan ignoressa jo sinäkin kun tollee kirjotit ja olit ihan mulkku idiootti.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aikuisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten alkoholiväritteiset illanvietot meinaa monesti johtaa seksuaalissävytteisiin lopputuloksiin, joskus jopa naisten ehdotuksesta.

Tuon takia siitä varmaan vouhkataan.
No tämä nyt on aikamoista höpöhöpöä, vaikka varmasti joskus sellaista sattuukin. Tai ehkä sattui yleisemmin vaikka 10 vuotta sitten. Itselläni on 95% työkavereista naisia ja varmaan sieltä jonkun "hehkeän" kukkasen joku voisi poimia. Yleensä nämä tapaukset ovat kyllä sellaisia, että ei kyllä kateeksi käy...kumpaakaan osapuolta. Ei ole kyllä ikinä käynyt edes mielessä.

Senkin olen huomannut, että nuorempi polvi (ei mitkään aikuisjonnet, jotka eivät ole aikuisia iästään huolimatta) suhtautuu näihin asioihin rauhallisemmin ja järkevämmin kuin varttuneemmat.

Lisäksi onhan siinä vaaranpaikat oikeasti, jos päätyy panohommiin tai ihan suhteeseen työyhteisön jäsenen kanssa. Tai ne ongelmat alkaa silloin, kun kahdenkeskeiset ongelmat alkaa. Silloin yhteiset työvuorot vaikuttaa työpanokseen ja työyhteisöön, joten se ei enää olekaan vain teidän välinen juttu. Toki jos osapuolet ovat tarpeeksi aikuisia, osaavat he varmasti sumplia asian läpi. Valitettavasti näin ei usein ole, vaan ihmiset menevät liian tunteiden vietävinä...tämä ei riitelyssä ole monesti kovin hyvä asia.

Tietysti olisi helpompaa Jos @Smitty#41 tietäisi onko nainen parisuhteessa vai ei...tai onko edes kiinnostunut tällä hetkellä mistään, vaikka suhdetta ei olisikaan. Toisaalta,,,sehän on osa tämän seurannan jännitystä??

Tälläisen asian selvittäminen voi olla myös hankalaa kysymättä suoraan. Esimerkiksi itse en ole juurikaan tietoinen ihmisten parisuhteista tai yksityiselämistä. Varmaan jossain vaiheessa ihmiset puhuivat näitä minunkin kuulleni, mutta kun en osallistunut keskusteluihin, niin jauhavat sitten näitä jollain muulla porukalla. Vähän sama homma kuin lomien kanssa...en ole yhtään kiinnostunut mitä joku on tehnyt lomalla.

Onnea nyt kuitenkin tälle illalle ja olkoon lopputulos mikä tahansa, niin ainakin toimit ja et voi ainakaan sitä asiaa jossitella!

VOIMA OLKOON KANSSANNE!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tietääköhän toi yksi että pystyn edelleen halutessani katsomaan hänen viestejään :D Hassu heppu tuo FASaani.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
No tämä nyt on aikamoista höpöhöpöä, vaikka varmasti joskus sellaista sattuukin. Tai ehkä sattui yleisemmin vaikka 10 vuotta sitten. Itselläni on 95% työkavereista naisia ja varmaan sieltä jonkun "hehkeän" kukkasen joku voisi poimia. Yleensä nämä tapaukset ovat kyllä sellaisia, että ei kyllä kateeksi käy...kumpaakaan osapuolta. Ei ole kyllä ikinä käynyt edes mielessä.

Senkin olen huomannut, että nuorempi polvi (ei mitkään aikuisjonnet, jotka eivät ole aikuisia iästään huolimatta) suhtautuu näihin asioihin rauhallisemmin ja järkevämmin kuin varttuneemmat.

Lisäksi onhan siinä vaaranpaikat oikeasti, jos päätyy panohommiin tai ihan suhteeseen työyhteisön jäsenen kanssa. Tai ne ongelmat alkaa silloin, kun kahdenkeskeiset ongelmat alkaa. Silloin yhteiset työvuorot vaikuttaa työpanokseen ja työyhteisöön, joten se ei enää olekaan vain teidän välinen juttu. Toki jos osapuolet ovat tarpeeksi aikuisia, osaavat he varmasti sumplia asian läpi. Valitettavasti näin ei usein ole, vaan ihmiset menevät liian tunteiden vietävinä...tämä ei riitelyssä ole monesti kovin hyvä asia.

Tietysti olisi helpompaa Jos @Smitty#41 tietäisi onko nainen parisuhteessa vai ei...tai onko edes kiinnostunut tällä hetkellä mistään, vaikka suhdetta ei olisikaan. Toisaalta,,,sehän on osa tämän seurannan jännitystä??

Tälläisen asian selvittäminen voi olla myös hankalaa kysymättä suoraan. Esimerkiksi itse en ole juurikaan tietoinen ihmisten parisuhteista tai yksityiselämistä. Varmaan jossain vaiheessa ihmiset puhuivat näitä minunkin kuulleni, mutta kun en osallistunut keskusteluihin, niin jauhavat sitten näitä jollain muulla porukalla. Vähän sama homma kuin lomien kanssa...en ole yhtään kiinnostunut mitä joku on tehnyt lomalla.

Onnea nyt kuitenkin tälle illalle ja olkoon lopputulos mikä tahansa, niin ainakin toimit ja et voi ainakaan sitä asiaa jossitella!

VOIMA OLKOON KANSSANNE!
Voisinpa peukuttaa tätä kolmesti. Ei vaan sormet riitä, sori!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On olemassa semmonen asia ku naisten logiikka, kai on semmonenkin sit ku miesten logiikka. Ja sit vielä Smittyn logiikka on joku kolmas juttu.

Vähän sama ku joku kirjottais tänne testamentin et en enää ikinä kirjottele tänne saatana, ja sit kuitenkin kirjottelee vaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Ekana kovaan ääneen pistät toisen ignoreen, sen jälkeen vielä uhkaat ettet ainakaan äänestä häntä vuoden jatkoaikalaiseksi. Sitten perään vähän passiivisagressiivista valittamista muutamassa ketjussa samasta kaverista....

Ja sitten käyt lukemassa ”osan” viesteistä. Miten sä päätät mitkä viestit luet? Kun siis et näe niitä muuten kuin ns. avaamalla ne?

Joo, mä luovutan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@mikko6000 perustama päiväkirjaketju. Siis oikeesti jengi tosiaan tykittää sinne reaaliaikaista omaelämäkertaansa. Nauroin aluksi idealle kun ymmärsin sarkasmin, mutta perkeles, ketjuhan palvelee tarkotustaan!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@mikko6000 perustama päiväkirjaketju. Siis oikeesti jengi tosiaan tykittää sinne reaaliaikaista omaelämäkertaansa. Nauroin aluksi idealle kun ymmärsin sarkasmin, mutta perkeles, ketjuhan palvelee tarkotustaan!
Mä taas niin ootan huomista, kun pääsee aamulenkin jälkeen päivittelemään. Sen enempiä en paljasta vaan saat käydä sit ihan itse lukemassa mitä kuuuluuu. Kiva ku kiinnostaa.

Toivottavasti @mikko6000 itsekkin kirjoittelisi kuulumisiaan eikä vaan kävisi stalkkailemassa mitä muille kuuuluuu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Mä taas niin ootan huomista, kun pääsee aamulenkin jälkeen päivittelemään. Sen enempiä en paljasta vaan saat käydä sit ihan itse lukemassa mitä kuuuluuu. Kiva ku kiinnostaa.

Toivottavasti @mikko6000 itsekkin kirjoittelisi kuulumisiaan eikä vaan kävisi stalkkailemassa mitä muille kuuuluuu.
En mä lue sitä. Nautin vaan mahdollisuudesta avata ketjuja. TJEU: @Turha Kaukalo
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On tää tännekkin kirjoitettava, koska ei tälle voi kun nauraa.
Olin aikeissa katsoa eilisen Ässien pelin koosteen, no Youtuupiinhan menin etsimään, ja löysin koosteen nimeltä "Ässät-HIFK 19.10" sen ihmeempiä miettimättä video auki. Koosteen edetessä mietein että eikös hifkin kolmas maali tullut tyhjiin pelin lopussa? Neljännen maalin kohdalla pienen hetken jälkeen älysin että kyseessä oli viime kauden kooste. Oli tämän kauden sarjaohjelmaan sattunut päivälleen samana päivänä samaa vastustajaa vastaan peli...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Toi minulle omistettu virkistysiltaketju on sananmukasesti ollut läpi aamun aika virkistävää luettavaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eri lehtien nettiuutisten kommenttiosioille. Nyt on ollut muutama pieni mielenosoitus ja ihmiset siellä melkoisissa psykooseissa kommentoivat tapahtumia. Tuon energian kun saisi vaikka työntekoon valjastettua niin asiat olisivat aika paljon paremmalla mallilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös