Millainen veikkaaja olet?

• 756
  • 17

Millainen veikkaaja olet?

• Pienet panokset, pieni kerroin - Ymmärrän veikkauksen tarkoituksen väärin

Ääniä: 6 8,3%
  • Pienet panokset, suuri kerroin - Harrastusmieli mukana

Ääniä: 37 51,4%
  • Suuret panokset, pieni kerroin - Rahaa on, asiantuntemusta ei

Ääniä: 4 5,6%
  • Suuret panokset, suuri kerroin - Living on the edge

Ääniä: 6 8,3%
  • Omaa joukkuettani pelaan aina - Puusilmä olen, mutta joukkuettani en vaihda

Ääniä: 1 1,4%
  • Veikkaan, jos livenä seuraan pelin - Itse peli ei riitä

Ääniä: 1 1,4%
  • Olen veikkaamiselle allerginen/riippuvainen - Vrt. alkoholismi

Ääniä: 4 5,6%
  • En veikkaa - En osaa, ei ole rahaa enkä halua

Ääniä: 13 18,1%

• Äänestäjiä
    72

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Miten veikkaat?

Veikkaajia on melkein yhtä monta kuin veikattuja rivejä. Miten sinä
veikkaat?

Pelaatko pienillä panoksilla yllätyskertoimia vai suurilla panoksilla
varmoja?

Oletko kova riskinottaja ja pelaat tasapelejä?

Voittaako suosikkijoukkueesi aina?

Veikkaatko ainoastaan silloin, kun olet paikan päällä todistamassa

Oletko riippuvainen veikkauspeleistä?

Vai etkö veikkaa lainkaan?

Kerrohan tavoistasi!

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Alkoholismikin veisi varmaan vähemmän rahaa kuin pelaamiseni. Olis pakko lopettaa/vähentää, mut ei pysty, ja aina vaan menee yhellä väärin.... Aina päätän että tänään ei pelejä, mutta hei, toihan on ihan varma kohde, pakko pelata TuToa, ja se päättyy sitten kuitenkin tasapeliin...

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Olen surkea veikkaaja, annan tunteiden vaikuttaa liikaa veikkauksiini... Järjellä ajatellen voittoa olisi tullut, mutta kun ei niin ei..

Olenkin ruvennut jättämään Ässien pelit kupongilta, parempaan suuntaan menossa:)

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harrastusmielellä..

"Pienet panokset, korkeat kertoimet" on mottoni! Yritän usein -ehkä liikaakin- hakea enemmän tai vähemmän varmoja tasapelejä, ja se kyllä valitettavasti näkyy. Parikymppiä on aikalailla maksimi minkä kerralla sijoitan, köyhä kun olen.

TPS ei ole automaattisesti meikäläisen kupongilla, en ole sokea kertoimien tai joukkueen taitojen suhteen. 1,15 kotona Jyppiä vastaan jää käyttämättä. Yllätyksenpoikasia yritän aina hakea.

Tänään olisikin sitten sitä yllätyksenpoikasta tarjolla, kun vastaan luistelee Tappara. Kertoimia tietämättä ilmainen vihje kaikille: tasuri :D.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Aina silloin tällöin sitä yrittää ja huomaa että taas meni nekin rahat Kiasman kunnostukseen. Yleensä pelaan liian suurella riskillä (esim. kuusi kohdetta pitkävedossa, kertoimet > 50).

Aurinkokuningasta lainaten "High risk, no reward!"

JanJ

Jäsen
Puhutaanko nyt veikkauksesta vai vedonlyönnistä?
Erikoiset vaihtoehdot taas...

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äänestän tyhjää, kun vaihtoehdot ovat huonoja. Itse pelaan pääasiassa kohteita, joissa on kerroin välillä 2,00-3,00 ja yksi kohde/veto. Panokset ovat pieniä, mutta pelejä on runsaasti. Ihan harrastuksena menee tuo vedonlyönti.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En veikkaa. Rahaa tuohon kyllä olisi, koska joka tapauksessa pelaisin pienillä panoksilla. Osaisinkin varmaan, siinä kuin muutkin. Mutta kun ei veikkaaminen juuri kiinnosta. Lottoa pelaan silloin, kun jättipotti on yli 10 miljoonaa markkaa (jatkossa 1 680 672,27 euroa).

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
"Harrastusmielellä" pelaillaan. Joskus kyllä vedän tolla "Rahaa on, asiantuntemusta ei" tyylillä, sillä erotuksella, että minulla rahaa ei ole.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
En pelaa kovin paljoa, kun pelaan, pelaan pienillä panoksilla ja yritän hakea suuria kertoimia. Asiantuntemusta ei ole, eikä juuri rahaakaan, joten suuret voitot ovat jääneet saamatta.

Suosikkijoukkue
ILVES
Aika vähän sitä tulee veikattua, mutta silloin panokset ovat usein pieniä ja kertoimet suhteellisen suuria. Yleensä esim. pitkävetolapussa on yksi tai kaksi varmaa peliä ja muutama yllätys. Ilveksen pelejä en pelaa koskaan, koska niissä pistäisi voittajan aina tunteella.

Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Pieniä panoksia ja pieniä voittoja. Ihmiset eivät ymmärrä miksi vaivaudun pelaamaan 4- kertoimisia pitkävetorivejä tai kaikista pelatuimpia tulosvetotuloksia. Sitten ne itse laskee jotain "odotusarvokertoimia" ja on niin kauheen tieteellisiä. Mulle ei se pelaaminen tilastojen ja lukujen mukaan ole ikinä iskenyt, otan kupongin käteen, päästän intuition irti ja se on siinä. Ikinä en varmaan pelaamalla tule miljonääriksi, mutta pikkuvoittoja tulee varsin usein.

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pääasiassa pienillä panoksilla ja isompia kertoimia. Pyrin pelaamaan vain ylikertoimisia kohteita, mutta toisinaan tulee tehtyä ns. huvipelejä kertoimista välittämättä. Jostain ihmeen syystä ne voitot tulevat usein näiden huvipelien kohdalla. :)

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Millainen veikkaaja olen? Huono. Kuulun tuohon Tj:n mainitsemaan analysoijapelaajiin (piikki vastaanotettu) , mutta huonolla menestyksellä, lähinnä tuurin kannalta. Pelibudjettini on sen verta pieni, että ns. "ylikerroinriveistä" valikoin kustannusten hallitsemiseksi erikseen ne rivit joita pelaan, esim JYP:n viime aikojen tulosvetopeleistä molemmat oli alustavalla listalla, mutta jäivät pois lopulliselta lapulta.
Mieluiten pelaan monivetoa, kun voitto suhteessa panokseen on siinä suuri. Tosin varmaan noita arvioiden tekoa voisi jonniin verran parantaa, jos osumatarkkuuskin osuis. Eli periaatteessa ns. järkiperäinen suhtautuminen, mutta analyysit amatööritasoa.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kokeilkaapa

veikata niin,että katsotte kertoimet vasta sen jälkeen, kun olette tehneet rivinne valmiiksi.
Voitot tulevat voittajajoukkueen mukaan,ei "parempien" kertoimien !

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
16 markan veikkaussysteemi joka viikko.
Aiemmin yritin "iskeä" alikertoimien (eli liian vähän pelattujen) kimppuun tekemällä omat todennäköisyysprosentit ja sitten pelaamalla aina niiden mukaan jotta sitten kun natsaa niin naatsaa kunnolla... No tietäähän sen kun esim. ManU oli mun mielestä joka kierroksella ylipelattu (koska yli 90% varmuudella mikään joukkue ei voita matseja...) niin eihän ne natsannut koskaan. Sitten siirryin perinteiseen tyyliin, ja viime keväällä 13 oikein. Tosi hieno tunne, vaikka olikin niin helppo rivi ettei rikastumaan päässyt... Lievensi kuitenkin vähän sitä tuskaa kun autonrötjäke pöllittiin paria päivää myöhemmin...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos viikko menee ihan perseelleen, niin varmaan päivässä tulee tappiota n. 20 mk, eli sen tupakkiaskian verran johon en rahojani pistä. Toisinaan tulee voittoja.

Harrastusmielellä siis mukana, tapoihini kuuluu veikata hyvin paljon omia vastaan, etenkin jääkiekossa Suomea vastaan, koska kertoimet ovat silloin herkullisia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy