Mainos

Millainen TV sinulla on?

• 2 532
  • 39

Millainen TV sinulla on?

• Ihan tavallinen TV

Ääniä: 92 55,4%
  • Laajakuva-televisio

Ääniä: 49 29,5%
  • Tavallinen vielä, mutta aion ostaa laajakuva-TV:n

Ääniä: 22 13,3%
  • Minulla ei ole ollenkaan televisiota

Ääniä: 3 1,8%

• Äänestäjiä
    166

Huuhaa

Jäsen
Tavallinen TV (28), ja se riittää minulle, vielä moneksi vuodeksi, vaikka mm. Makupalat-ruokaohjelma tuleekin nykyään laajakuvana.... :D Tai sittenkin ehkä ennemminkin :(

Niin tarkennetaan sen verran, että ns. vastakkain tässä nyt ovat laajakuva-TV, ja sitten TV, mikä ei ole laajakuva-TV=Tavallinen.

Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laajakuvatelkkarihan se on, nää on näitä isän hullutuksia, faija näkee kivan jutun kaupassa ja toteaa että "Pakko saada!" on rahaa tai ei.
Ihan kiva siitä on katsoa just esim. matseja, futista enimmäkseen.
Yks kaveri tokaisikin että "Tästähän näkee piru koko tän kentän!". :)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän ton voisi ihan tavalliseksi luetella, tekstiteeveekin on.

Vaihtoehdoista puuttui teevee-kortti, sekin löytyy.

Eipä ole harkinnassa ostaa laajakuvaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole. teksti-TV:tä kaipaan usein.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
20 tuuman laatikko, jossa on VHS-nauhuri samassa. Taitaa olla vielä monokin. Riittää oikein hyvin minulle, kun en mikään hifi-friikki ole. Ainoa mikä ärsyttää on se, että Urheilukanavan kuva on hassusti venynyt, kun se on ilmeisesti suunniteltu laajakuvatelevisiolle.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Mää mitään telkkareita tarvi. Mulla on silmälasit, jossa on hologramminäyttö.:cool:

Eipäs vaan. Olohuoneen nurkasta löytyy 28' tavallinen televisio ja itteltäni 22' tuumanen räppänä, joka pitää ihme ääntä. Kai se kohta räjähtää.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Me katellaan 10 vuotta vanhaa 25-tuumaista Asaa. Ihan hyvin se on toiminut, kerran vain korjattu tänä aikana, mutta kyllä se kohta pitää vaihtaa, mutta millaiseen, se päätetään sitten ostohetkellä.

On meillä tossa keittiön hyllyssä semmoinen 14-tuumainen matkatelkkari, mitä katsellaan keittiötouhujen ohessa, ja samankokoinen laatikko on tyttären huoneessa.

Telkkari on siitä jännä laite, että vaikka sitä kuinka aina haukutaan, ettei sieltä mitään katsomisen arvoista tule, mutta koetas olla yhden ehtoon ilman ettei sitä avata, niin johan on outo olo, ja katsomista olisi vaikka kuinka. Ainakaan minulla ei samanlaisia oireita aiheuta videot tai tietokone, joita ilman pystyy kyllä olemaan.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Vain ja ainoastaan tv-kortti, joten enpähän äänestänyt...

Eipähän voi televisiolupatarkastaja hämätä kysymällä tv:n merkkiä tai väriä.

On muuten yllättävän kätevä combinaatio tällainen tv-kortti ja kiinteä internetliittymä. Selailuvaihtoehtoja riittää :)

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kaksi tavallista teeveetä ja kummassakaan ei oo tekstiteeveetä. Pitää tyytyä tekstarin suhteen netti-teksti-teeveeseen...

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Ihan tavallinen TV tuossa vieressä seisoo ja se sopii hyvin omiin käyttötarpeisiin.

Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erillistä TV:tä ei ole, mutta tietokoneen monitorissa (Nokia 417TV) on sisäänrakennettuna TV-viritin ja antenni-sisäänmeno. Kokoa ei ole kuin 17", joten mistään ylimaallisesta katselunautinnosta ei voi puhua.

.creep.

Jäsen
Tällä viikolla tuli kotiin kannettua Panasonic 32" PK3. Entinen oli Saloran 28" jostain 80-luvun alusta joten menee varmaan joku aika ennen kuin silmä tottuu.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tavallinen 28 tuumainen telkku 3 vuotta vanha. Sillä pärjää pitkälle ja katsotaan sitten kun valmistuu ja jos kiinnostusta leluja kohtaan riittää. Ehkäpä muutaman vuoden kuluttua on taas uusi innovaatio kehissä.

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Olohuoneessa on videotykki, jonka kuva seinällä on noin 80 tuumaa. On meinaan kiva kattoa elokuvia.

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Jees televisio on mallia Salora, mutta se on paskana, rikki, kabut.

Eli josko olisi täällä asiantuntijoita mistä irtoaisi pääkaupunki-seudulta halvat televisiot? Laittakaa vaikka yksityisviestillä tulemaan jos tulee joku paikka mieleen.

Pakko se on uusi töllötin ostaa, pari viikkoa kärvistelty ilman, aika mennyt kyllä ettei huomaakkaan mutta aina sitä joskus haluaisi tehdä jotain muutakin kuin netissä pörrätä.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hamraan: Varmaankin akselilta Gigantti, Markantalo, ONOFF löytyy halvimmat telkkarit.

Itsellä on nyt tollanen 28" Phillipsin laajakuva-telkkari. Erittäin hyvä ostos oli, about kuukauden päivät mulla ollut ja erittäin hyvin DVD:t ja VHS-videot tuosta näkyvät.

Kosonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
itselläni on Salora 28", mutta taloudestamme löytyy myös Telefunken 33" Sony 28" sekä 2xNokia toinen on 21" ja toinen 24"

Kosonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Rebel
Hamraan: Varmaankin akselilta Gigantti, Markantalo, ONOFF löytyy halvimmat telkkarit.

Itsellä on nyt tollanen 28" Phillipsin laajakuva-telkkari. Erittäin hyvä ostos oli, about kuukauden päivät mulla ollut ja erittäin hyvin DVD:t ja VHS-videot tuosta näkyvät.

28" on liian pieni. Oliko ostoksessasi loppuen lopuksi järkeä? kun muutama sata markkaa lisää niin olisit saanut 32" tuumasen

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Aikaisemmin minulla oli laajakuvatelevisio, mutta jouduin jättämään sen taakse, kun muutin ulkomaille. Täältä sitten ostin tuollaisen 21" tavallisen television, sillä en edes ehdi katsomaan televisiota niin paljoa, että kannattaisi uhrata hirveitä summia siihen. Toisaalta tuo riittää muutenkin minun tarpeisiini. Katson enimmäkseen nimittäin vain urheilua ja uutiset, sekä joskus televisiosta tulevan elokuvan.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kosonen

28" on liian pieni. Oliko ostoksessasi loppuen lopuksi järkeä? kun muutama sata markkaa lisää niin olisit saanut 32" tuumasen
Tuo on ihan makuasia.
Jonkun mielestä alle 2 litrainen kone on autossa liian pieni.

Itselläni on 28" Finlux-wide, maksoi 449 e. 32" -töllöjä saa pulittamalla 100e-> lisää.

Eihän siitä lisäkoosta olisi haittaakaan, mutta en itse koe tarvivani isompaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy