Tämä on topicci mikä minun piti laittaa jo ennen kuin kausi alkoi. Mitäköhän järkeä Matikaisella oli laittaa heinä-elokuussa kahta joukkueen nimimiestä vielä pihalle. Voi vaan kuvitella millaisia liidereitä kyseiset herrat olisivat olleet tossa sakissa, joka tuolla loorassa tällä hetkellä hiihtelee. Veikon otteet eivät ole olleet ihmeellisiä Ilveksessä, mutta miksi piti väkisin laittaa äijä pihalle, kun ei mistään enää ollut minkäänlaisia stuntteja saatavilla. Olisin ymmärtänyt jos tämä olisi tehty joskus kauden loppumisen jälkeen, mutta tehdä se juuri ennen kauden alkua. Toinen asia oli Calounin tilanne. Itse odotin mieheltä viime kaudella paljon, mutta petyin pahasti. Luotin häneen enkä todellakaan halunnut potkuja hänelle. Nämä kaikki olisin kyllä ymmärtänyt, jos potkut olisi annettu aikaisemmin. Kaiken huippu oli Matikaisen halukin saada miehet pihalle. Miksi? Nyt sitten ollaan tilanteessa, että kaikki eivät enää edes halua tulla petopaitaan. Mistä Matikaisen scouttauksella saadaan edes pelimiehiä? Pelottaa jo ajatus ensi kaudesta jos kenelläkään ei ole edes halua tulla petopaitaan pelaamaan. Turhaan on kenenkään ruveta kommentoimaan, että hyvähän sitä nyt on puhua, kun Calounin tehot ovat kovat. Sitä en tällä todellakaan tarkoita. Itse olisin voinut antaa kummallekin herralle potkut, jos olisi ollut korvaajia tiedossa. Mutta, kun niitä ei ollut, niin potkitaan kumpikin pihalle ennen kuin kausi alkaa. Penaa on kyllä mollattu monesta aiheesta ja aiheetta, mutta tämä ainakin minulle on jäänyt päällimmäisenä mieleen. Samoin sivuja on avattu mitkä koskevat Matikaista. Mutta haluaisin kuulla mitä muiden mielipiteet ovat tästä aiheesta.