Miksi et katso finaalia Kanada - Suomi?

  • 2 647
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
En katso Kanada-Suomi peliä koska tiedän, että huomisesta päivästä ei tule yhtään mitään jos valvon yön. En millään voi mennä illalla niin ajoissa nukkumaan, että ehtisin nukkua edes muutaman tunnin ennen peliä. Ja jos menisinkin nukkumaan aikaisin, en taatusti saisi unta, jännittäisin jo sen verran yöllistä näytelmää.

Lisäksi tuntuisi pahalta, jos suomi sitten häviäisikin. Toisaalta, jos Suomi voittaa, voin ottaa aamuisen uusinan videolle ja katsoa ottelun nauhalta. Joka tapauksessa, tuo mahdollinen voitto tulisi katsottua useampaan kertaan nauhalta, vaikka olisinkin valvonutkin.

Mites muut, mikä on syysi jättää yöllinen näytelmä välistä?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jee!
Kuinkahan monta ketjua vielä avataan ensi yön "jännitysnäytelmän" vuoksi? Mitä vielä näemmekään tällä saitilla tämä asian tiimoilta? Ehkäpä seuraavaa: Missä olit, kun Suomi voitti WC:n? Asian tiimoilta psykohistorioitsija J. Siltala tulee televisioon puhumaan kapitalismin vaaroista. Siltala on huolissaan ns. komparatiivisen edun periaatteesta ulkomaankaupassa. Tuottaako Suomi oikeita tuotteita?...Siinä sivussa mainitaan sana jääkiekko....
Niin siitä ottelusta - en aio katsoa, sillä olen lestadiolainen. - iso hymiö-
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Holocaust
Jee!
Kuinkahan monta ketjua vielä avataan ensi yön "jännitysnäytelmän" vuoksi?

Vaikka Miljoona, ei haittaa!
Uskon, että nämä aiheet kerkevät kuitenkin aika alas vajota kunnes seuraavat WorldCupit pelataan, joten kaikki ilo irti.
Kysymys kuuluukin kuinka monta sivua Iltalehti tai Iltasanomat kirjottaa jos Suomi voittaa. Tämän päivän Iltasanomissa taisi olla 7-9 sivua Finaalista.

Itse aiheeseen. Jos en katso olen todennäköisesti menettänyt tajuni tai henkeni. En näe muuta syytä siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös