Miksen minäkään voi poistaa ketjua?

  • 1 270
  • 2

Cucamonga

Jäsen
Yritin testata, että miten tuo äänestyksen monivalinta pelittää, noh tietystihän minä unohdin laittaa äänestyksen tähän pahaiseen ketjuun.

Minun piti poistaa ketju, mutta minulle sanotaan näin:

"Et ole kirjautunut sisään tai sinulla ei ole oikeuksia päästä tälle sivulle. Tämä voi johtua yhdestä tai useammasta seuraavassa luetelluista syistä:

1. Et ole kirjautunut sisään. Täytä tämän sivun alalaidassa olevat kentät ja yritä uudelleen.

2. Sinulla ei ole oikeuksia päästä sivulle, jonne yritit mennä. Yritätkö muokata jonkun toisen käyttäjän viestiä tai yritätkö päästä ylläpitoimintoja sisältävälle sivulle? Kohdasta "Keskustelupalstan säännöt" voit tarkistaa onko sinulla oikeudet aikomaasi toimenpiteeseen.

3. Jos olet yrittänyt lähettää viestin, voi olla mahdollista, että ylläpito on lukinnut käyttäjätunnuksesi tai sitä ei vielä ole aktivoitu.

Kirjautunut sisään tunnuksella: Fanfaari [kirjaudu ulos]

Ylläpito on saattanut edellyttää, että sinun tulee rekisteröityä ennenkuin voit tarkastella tätä sivua. Unohditko salasanasi?
 
Viimeksi muokattu:

Cucamonga

Jäsen
Tilasto eräästä jutusta.
 

Liitteet

  • tilasto.jpeg
    tilasto.jpeg
    33,5 KB · kertaa luettu: 619
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös