Mikko Niemelä – kärppäpakiston kestoprojekti

  • 80 632
  • 316

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Hyviä liigatason pakkeja ei ole helppo löytää. Liigaseurat eivät pysty kilpailemaan parhaista pelaajista vaan NHL ja KHL vievät yleensä parhaat päältä. Lisäksi puolustuksessa on tärkeää olla särkymävaraa. Kuitenkaan 8. pakkina ei voi istuttaa liian hyvää pelaajaa katsomassa. Niemelä tuo näissä oloissa lisää leveyttä ja jatkuvuutta puolustukseen. Hyvä luistelu ja ulottuvuus ovat eduksi peruspakille. Sinällään on totta että kerran täällä peruspakit Ohtamaa ja Hakanpää alkavat Bobiorreiksi niin voisi Misekin hieman parantaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niemelä on viimeisen n. 13 minuutin otannalla Kärppien pakkikaluston paras maalintekijä. Pisteputki jatkuu. On se kova.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
En haluaisi osoitella ketään sormilla, mutta pistoksen sydämessään tuntevat voisivat kyllä harkita pienimuotoisia julkisia anteeksipyyntöjä Misen suuntaan. Ties kuinka monen ottelun pisteputki ja kruununa tänään upea maali! That's Mise!
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
En haluaisi osoitella ketään sormilla, mutta pistoksen sydämessään tuntevat voisivat kyllä harkita pienimuotoisia julkisia anteeksipyyntöjä Misen suuntaan.

Minä olen eri mieltä. Suolataan jatkossakin, jos kaveri tarvitsee herättelyä. Selvästi lukee palstaa.
 

Outlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis anteeksipyyntö pitäisi esittää? täysin aiheellisesti olen arvostellut tätä peruspakkia joka luulee olevansa enemmän kuin on, typeriä nousuja puolustuksen kustannuksella pakilta jonka pitäisi keskittyä oman maalin suojeluun. Nyt jokunen 2. syöttö tullut, so what? nyt pakon sanelema maali joka tulee lopulta kelle vain kun tarpeeksi hosuu. Tyypin kehitys on ollut tähän tullessa surkeaa, pitkämielisyyteen nähden hänen kohdallaan. Näin vain sattuu olemaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis anteeksipyyntö pitäisi esittää? täysin aiheellisesti olen arvostellut tätä peruspakkia
Vastaat tässä jo itsellesi siitä miten kujalla olet. Peruspakin suolaaminen on ihan yhtä fiksua kuin syyttää Justus Annusta siitä että Kärpät hävisi Lukolle 8-1.

Tsemppiä loppuelämään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niemelä teki sen sittenkin! Nimittäin maalin. Tähän sopii jälleen legendaarinen ei kautta ilman maalia. Kerran Miselle, Hei!
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Aina tyylikäs Mise. Tällä kaudella piti fanejaan jännityksessä, mutta sieltähän se maali lopultakin taas tuli, totta kai.

Viime kaudella Mies iski muuten samassa kaukalossa tasoitusmaalin, kun Kärpät nousi viiden maalin takaa KalPan rinnalle.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mikolta eilen tyylikäs byyri. Aika lailla ammattimiehen tavoin loppuun asti mietitty tapahtumaketju tyyliin ”vippaanpa tuonne, niin hyviä asioita voi tapahtua”.

Misellä on jo 2. Viidellä maalilla kourallinen jatkoajan kirjoittajia on lupautunut pelipaitakaupoille. Tätä vauhtia tapahtuu jo kauden 37. tai 38. pelissä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä en laske tuota KalPan omaa maalia Misen nimiin, vaikka se tilastoissa sinne laitettiinkin. Niemelällä on mun silmissä nyt kaksi, mitä tulee paitatilaukseen.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaan olihan maalintekijän maali tänään.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Mise pelaa aivan jäätävän hienoa kautta. Hämeenlinnassakin jälleen maali ja +4 pelissä, kun jengi tekee neljä maalia. Siellä krejcikit ja kukkoset konttasivat puoli peliä. Ite olen ennustanut toisaalla, ja nyt täällä, että keväällä Byström - Niemelä on Kärppien parhaat pakit.
 

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Mikko luistelee kevyellä jalalla pelistä toiseen ja raataa alivoimalla pyyteettömän hyvin. En muista peliä mikä oli, mutta pelasi Kukkosen ja Pyörälän kanssa 5vs3 ylivoiman lähes koko 2 minuuttia putkeen ja otti muutaman kovan blokin. Misestä on helppo tykätä, ja maalivainu alkaa olla luokkaa A, kun haista Jokisen selkä maaliin lättysyötöt noin hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös