Mikko Konttilan tämän hetken tilanne

• 1 181
  • 6
G

Guest

Kovia odotuksia ladattiin tähän kaveriin ennen kauden alkua, mutta ehkä osaksi loukkaantumisenkin vuoksi mies on ollut täysin yössä. Viime viikkoina miestä on huhuiltu milloin mihinkin ja aina ässä-johto on asian kiistänyt.
Eilisessä jokerit-ottelussa mies sai jälleen näyttöpaikan mutta esitys oli todella surkea.
Pelin jälkeen kyselimme kaverin kanssa hänen tilanteestaan eikä kaveri tunnu nauttivan pelaamisesta Ässissä. Oikea tilanne taitaa tällä hetkellä olla se että mies itse haluaisi vaihtaa maisemaa.
Itse olen kuullut ässien organisaatiossa toimivalta ihmiseltä ainakin HIFK:n, SaiPa:n ja viimeksi Lukon tiedustelleet Konttilan siirtohalukkuutta. Vaikka Ässät kiistääkin siirron on ilmiselvää että jotain saattaa tapahtua. Onko kellään mitään parempaa tietoa?

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En tiedä siirrosra,mutta minusta kyllä eilinen esitys oli niin munaton jokaiselta pelaajalta,että sen perusteella on turha ketään yksittäistä pelaajaa haukkua.

Jos hänet vaihdetaan pitää siitä saada kunnon korvaus.Ei todellakaan mitään Vauhkosia eikä Aigareita..

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Kärppä-sivujen mukaan myös Oulu on yksi vaihtoehto Konttilan uudeksi osoitteeksi. Kärpät kyllä etsii todennäköisesti tällä hetkellä mielummin pakkia kuin hyökkääjää. Kuitenkin se, että Kärpät etsii entiselle Ässä pakille, Taubertille, uutta seuraa on vahvistanut huhuja mahdollisesta vaihtokaupasta.

hege

Jäsen
Hmm.

Voi olla vaikeaa saada kunnon korvauksia näistä Konttiloista ja Vauhkosista kun kaverit kerran pelaa huonosti, pitäisi varmaan miettiä mitä em. tason pelajiista voi saada tai joku on valmis maksamaan (no Pena voi vaikka vaihtaa Konttilan Zidlickyyn).

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
villi arvaus

Jos,huom. JOS,NÄISSÄ huhuissa on mitään perää,niin jotenkin kallistuisin variaatioon, Konttila ja Sheptak Kärppiin,Taubert Ässiin.
Näin Ässät paikkaisi talouttaan ja Kärpät puolustustaan.

Tämähän on ihan ajan tappamista ja asioilla pyörittelyä,kun odottelen tässä huomista Jypin kaatoa.
Kunpa porissakin ihmiset ymmärtäisivät tulla peliin,ainaisen kyräilyn sijaan.

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Sääli että Konttilan ura jämähtänyt paikoilleen. Tunnen kaverin erittäin hyvin, on aivan liian kiltti ollakseen huippu.
Oli junnuvuosina Jokereissa aivan ylivoimainen, ellei peräti lupaavin junnu siihen aikaan.
Jotenkin tuntuu että se syvin kiihko on puuttunut Mikon pelistä aikuisvuosina.
Toivottavasti pääsee "omalle" tasolleen pian tahi muuten voi liigaura olla ohi.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kyllä minä uskon Konttilan tulemiseen vielä tällä kaudella.Hän on alkukauden kärsinyt loukkaantumisista,mutta on nyt paranemassa.

Mikko oli silti mielestäni viime kaudella ehkä jopa Ässien paras hyökkääjä.Ja,jos ei Konttilasta saada kunnon vaihdokkia niin ollaan sitten mielummin ilman.Minä en halua ainakaan tänne mitään Vauhkosia.Myydään vaikka mielummin,jos hänestä on eroon päästävä ja säästetään palkkakuluissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy